Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Jak na diagnostiku u Felície?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14560
Stránka 1 z 4

Autor:  bosator [ 14.12.08, 20:17 ]
Předmět příspěvku:  Jak na diagnostiku u Felície?

Zdravím vás,
pořídil jsem si diagnostický kabel KKL s OBD (OBD2), chtěl bych umět diagnostiku u Felície, umět vyčíst a přeložit chyby. Chci poprosit, jestli by mi někdo z vás mohl poskytnout návod, nějaký manuál, abych se s tím naučil?? Jsou nějaká rizika, pokud to jen tak na zkoušku připojím s potřebným softwarem a když s tím nemám žádný zkušenosti? Případně kde seženu potřebný softwar? předem díky

Autor:  Jiri [ 14.12.08, 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

urcite ti tady nekdo poradi ja osobne sem si koupil masinu..i se sadou kabelu...umi evropska auta i nejake japonce...stalo to penize ale sem spokojen...na tu felicii ti staci VAG ten se da stahnout...jestli mas kabel...tak taky ok..pak pocitac..ale jak to rozjet ti neporadim..nekdo kdo s tim takhle dela snad napise

Autor:  Radek19_ae [ 15.12.08, 10:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak na diagnostiku u Felície?

bosator píše:
Zdravím vás,
pořídil jsem si diagnostický kabel KKL s OBD (OBD2), chtěl bych umět diagnostiku u Felície, umět vyčíst a přeložit chyby. Chci poprosit, jestli by mi někdo z vás mohl poskytnout návod, nějaký manuál, abych se s tím naučil?? Jsou nějaká rizika, pokud to jen tak na zkoušku připojím s potřebným softwarem a když s tím nemám žádný zkušenosti? Případně kde seženu potřebný softwar? předem díky


čest,

tady je odkaz na stažení SW http://www.obd-2.websnadno.cz/DOWNLOAD.html stáhneš VA-COM + Keygena nainstaluješ, vygeneruješ klíč, vložís, aktivuješ :wink: Potom otestuješ připojení, pokud ti to napíše, že není COM port, dáš pravým na tento počítač --> vlastnosti-->záložka hardware-->správce zařízení-->porty COM a LPT-->otevřeš COM port a nastavíš třeba 1 a totéž pak nastavíš ve VAG-COMu otestuješ, připojíš se a valíš 8) Pokud budeš mít nějakej problém, napiš buď sem nebo soukromou zprávu, přes icq ti můžu i poslat i VIS (vysvětlení chybových kódů, i základní nastavení klapek u VW group)

JO a neboj se, nikomu to neublíží, ani tobě ani feldě :D

Autor:  bosator [ 23.12.08, 23:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak na diagnostiku u Felície?

Zdravím. Díky za nabídku a programy, hlavně Radkovi19_ae, pár dní jsem tu nebyl. Vag Com mám stažen. Ale ještě který z nich mám použít, hlavně aby byl česky a pro začátečníka jednoduchej. Taky jsem slyšel, že s tímhle kabelem mi nebude fungovat Vag 4.09 CZ, ale pouze jen anglická verze a taky pokud použiju nevhodnej software pro daný typ kabelu, že můžu kabel zničit.Nevím, co je na tom pravdy? Kabel, zatím nemám k dispozici, čekám až se ke mně dopraví, pak to vyzkouším.Ještě bych chtěl poprosit Radka19 zda by mohl darovat seznam a vysvětlení chybových kódů, případně nějaký manuál v elektronické verzi. Případně můj mejl: bosator@seznam.cz

Autor:  slovacek.milos [ 24.12.08, 09:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak na diagnostiku u Felície?

bosator píše:
Zdravím. Díky za nabídku a programy, hlavně Radkovi19_ae, pár dní jsem tu nebyl. Vag Com mám stažen. Ale ještě který z nich mám použít, hlavně aby byl česky a pro začátečníka jednoduchej. Taky jsem slyšel, že s tímhle kabelem mi nebude fungovat Vag 4.09 CZ, ale pouze jen anglická verze a taky pokud použiju nevhodnej software pro daný typ kabelu, že můžu kabel zničit.Nevím, co je na tom pravdy? Kabel, zatím nemám k dispozici, čekám až se ke mně dopraví, pak to vyzkouším.Ještě bych chtěl poprosit Radka19 zda by mohl darovat seznam a vysvětlení chybových kódů, případně nějaký manuál v elektronické verzi. Případně můj mejl: bosator@seznam.cz


musíš mít i vis, je tam postup při odstranění závad kvikneš napíšeš číslo závady kvikneš a pak už všechno víš :shock: miloš

Autor:  bosator [ 27.12.08, 00:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak na diagnostiku u Felície?

z výše uvedeného odkazu jsem si stáhl VAG-COM 3.04 CZ - na felcku, co jsem slyšel, by měl být dobrej, s kabelem to vyzkoušený zatím na autě nemám. VIS 2.0 mám taky, ale nepodařilo se mi, žádnou staženou verzi rozchodit, zkusím ještě něco sehnat. Pokud někdo víte o nějaké fungující, určitě se hodí. Český návod na Vag 3.04 CZ a pár dalších pomůcek : http://www.ace-servis.com/diagnostika.htm

Autor:  Radek19_ae [ 2.1.09, 08:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak na diagnostiku u Felície?

bosator píše:
z výše uvedeného odkazu jsem si stáhl VAG-COM 3.04 CZ - na felcku, co jsem slyšel, by měl být dobrej, s kabelem to vyzkoušený zatím na autě nemám. VIS 2.0 mám taky, ale nepodařilo se mi, žádnou staženou verzi rozchodit, zkusím ještě něco sehnat. Pokud někdo víte o nějaké fungující, určitě se hodí. Český návod na Vag 3.04 CZ a pár dalších pomůcek : http://www.ace-servis.com/diagnostika.htm


Jelikož byly svátky obžérství, tak jsem tu dlouho nebyl a na nic nereagoval, ale vidím, že už sis z části poradil 8)
Zkus si ještě stáhnout Vag-Com409CZ.rar, povídá se sice, že 304 je poslední CZ verze, ale stáhni to. VIS taky máš. Upřesni svou chybu v běhu programu.

Autor:  bosator [ 4.1.09, 23:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jak na diagnostiku u Felície?

Tak už mi to valí, Vag-com 304 i Vis 2.0. Vyzkoušeno na 2 felckách. Načtení a mazaní chyb v pohodě. Ale hned tak na začátek jsme se pustili trochu dál, kamarád měl problém s kolísajícím, nebo při přeřazovaní vysokým volnoběhem, u Fel. Mpi 50 kW. Škrtící klapka byla naprosto čistá, chodila lehce, tak ji jen namazal. Tím se to trochu zlepšilo,ale ne uspokojivě. Použili jsme tedy prográmek SIMOS Manager 1.03 Free od Motordiagu, vše proběhlo, dle původce a myslím i úspěšně. ale po ukončení tohoto programu, dle průvodce, je nutné nastavit polohu škrtící klapky pomocí Vagu. A to se nám asi nepodařilo dokončit, dle návodu pro Vag-com 304 to nefungovalo. Tak nevím, můžeme mi někdo z vás napsat podrobný návod, jak klapku nastavit ve Vagu 304?? Ještě teda, musím dodat, že pak po nastartování auto drželo volnoběh správně a při zkušební jízdě se zdálo, že je vše v pořádku. Problém se snad vyřešil, jen si nejsem jist tím nastavením klapky. Předem moc dík za odpovědi.

Autor:  Kristensen [ 5.1.09, 15:11 ]
Předmět příspěvku: 

Já mám takovej dojem že si 1,3 MPi načitá klapku při každém zapnutí klíčku, ale jinak ohřát auto na provozní teplotu vypnout všechny spotřebiče auto zdechnout připojit PC zapnout klíček spojit se s jednotkou motoru zkontrolovat chybovou paměť eventuálně vymazat, pak vybrat PŘIZPŮSOBENÍ načíst kanál 00, po té uložit testovanou hodnotu 000 (přednastaveno) a odejít z této sekce vybrat ZÁKLADNÍ NASTAVENÍ zadat 098 a START, jednotka si uloží krajní hodnoty a provede základní nastavení trvá to cca 10 vteřin, po té ukončit, pak ukončit komunikaci s jednotkou a vypnout klíček na minimálně 30 vteřin

Autor:  Radek19_ae [ 5.1.09, 15:29 ]
Předmět příspěvku:  VIS 3.0

Nazdar pánové,

pokud byste měli zájem - mám k dispozici cr**knutej VIS 3.0. Akorát po spuštění napíše: že nemůže najít soubor, dáte jen OK a naběhne.

http://rapidshare.com/files/133141874/VIS_3.zip.html

Pokud někdo nemá účet na RS.com, tak napište SZ, pošlu vám na email stáhnutej soubor RAR

Autor:  Kristensen [ 5.1.09, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

No a proč by jsme to dělali když si to bez problémů můžem stáhnout tady http://www.obd-2.websnadno.cz/DOWNLOAD.html

Autor:  Radek19_ae [ 5.1.09, 21:46 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
No a proč by jsme to dělali když si to bez problémů můžem stáhnout tady http://www.obd-2.websnadno.cz/DOWNLOAD.html


Hmm tož to su ko**t, hlavně, že jsem tam ten odkaz vložil, aby si bosator mohl stáhnout VAG. Sorry, dnes vše přehlížím (i chodce)
:lol:

Autor:  Kristensen [ 6.1.09, 10:42 ]
Předmět příspěvku: 

:D :lol:

Autor:  bosator [ 8.1.09, 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

Díky Kristensenovi za návod, nakonec jsme to původně provedli asi dobře, odpovídajíc tomuto návodu, na pozici 3 se objevila hodnota 0100, volnoběh je zatím, tak jak má být. Našel jsem ještě tenhle návod, je to vlastně to samé:

Felicia 1.3 MPI
Podmínka:
Zapnuté zapalování,volný pedál akcelerace,paměť závad motoru bez chyby,stojící motor.

Postup:

1 01 – Motor
2 02 – vymazat chybové kódy
3 04 – základní nastavení
4 zvolit skupinu 98
5 pozice 1 a 2 = napění na potenciometru min-max
6 pozice 4 = 01 proces nastavování běží
7 pozice 4 = 00 proces nastavení ukončen
8 pozice 3 = 0100 klapka nastavena.Pokud je jiná hodnota hledat závadu a proces opakovat

Nastavení trvá cca 10 sec.
Ukončit komunikaci s jednotkou
Po té vypnout klíček na min. 30s

Autor:  slovacek.milos [ 8.1.09, 19:25 ]
Předmět příspěvku: 

bosator píše:
Díky Kristensenovi za návod, nakonec jsme to původně provedli asi dobře, odpovídajíc tomuto návodu, na pozici 3 se objevila hodnota 0100, volnoběh je zatím, tak jak má být. Našel jsem ještě tenhle návod, je to vlastně to samé:

Felicia 1.3 MPI
Podmínka:
Zapnuté zapalování,volný pedál akcelerace,paměť závad motoru bez chyby,stojící motor.

Postup:

1 01 – Motor
2 02 – vymazat chybové kódy
3 04 – základní nastavení
4 zvolit skupinu 98
5 pozice 1 a 2 = napění na potenciometru min-max
6 pozice 4 = 01 proces nastavování běží
7 pozice 4 = 00 proces nastavení ukončen
8 pozice 3 = 0100 klapka nastavena.Pokud je jiná hodnota hledat závadu a proces opakovat

Nastavení trvá cca 10 sec.
Ukončit komunikaci s jednotkou
Po té vypnout klíček na min. 30s



a není tam náhodou zvolit skupinu 98 a start :?: :!: jinak se nic nerozjede miloš

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/