Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 12:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Favorit volnoběh 
Autor Zpráva

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek Favorit volnoběh
Mám problém na stroju škoda favorit 135 karburátor s volnoběhem na benzín. Závada se projevila za týden po namontování plynu. Nejde mě volnobeh po zahřátí motoru. Elektromagnetický ventil cvaká a zkoušel jsem tam dávat i jinéj ale nic. Když dotáhnu šroub na směs tak auto pořád jede a vůbec nereaguje na pohyb toho šroubu. Hledal jsem nějakou trysku na volnoběh ale nic jsem nenašel. Nesetkals jste se stim nekdo?


17.12.08, 16:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Favorit volnoběh
Martas píše:
Mám problém na stroju škoda favorit 135 karburátor s volnoběhem na benzín. Závada se projevila za týden po namontování plynu. Nejde mě volnobeh po zahřátí motoru. Elektromagnetický ventil cvaká a zkoušel jsem tam dávat i jinéj ale nic. Když dotáhnu šroub na směs tak auto pořád jede a vůbec nereaguje na pohyb toho šroubu. Hledal jsem nějakou trysku na volnoběh ale nic jsem nenašel. Nesetkals jste se stim nekdo?



asi ti praskla membrána obohacovače je to klobouček dva šroubky M5 ve směru od převodovky miloš


17.12.08, 16:56
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek Re: Favorit volnoběh
Ta je dobrá. Dneska jsem se na ni díval.


17.12.08, 16:58
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek Re: Favorit volnoběh
Ten obohacovací ventli je spojenej s volnobehem?


17.12.08, 17:00
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
no když ti praskne membrána projev je různý jeden z projevů že ti teče benál do sání a šroubek bohatosti pak nereaguje,

jestli je tryska na té cívce, asi jo už jsem z toho i já pako vyšrubuj cívku vzadu co ti cvaká prověř to tam máš jen dvě možnosti nejde benál nebo jde ho moc miloš


17.12.08, 17:17
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
tak na té cívce není tyska volnoběhu miloš


17.12.08, 17:23
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
Miloši ten elektromagnetický ventil pousti jenom vzduch nebo i palivo? Jestli pousti i palivo tak teda nevím kama by se tam dostalo. Ja jsem dneska celej den špekuloval jak ten karburator funguje ale na ten volnobech jsem neprisel. Me tam na 99% nejde benzín.


17.12.08, 17:23
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
a čeho teda? Už stoho magořím.


17.12.08, 17:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
no když ti praskne membrána projev je různý jeden z projevů že ti teče benál do sání a šroubek bohatosti pak nereaguje,

jestli je tryska na té cívce, asi jo už jsem z toho i já pako vyšrubuj cívku vzadu co ti cvaká prověř to tam máš jen dvě možnosti nejde benál nebo jde ho moc miloš


no, s nastavením LPG je to dosť elaborát, naštartuj na LPG s tým že ho budeš musieť držať v otáčkach ručne, škrtiaci šroub povol skoro na maximum a šrob voľnobehu na reduktore toč kým nenájdeš polohu kde ti voľnobeh bude držať, potom sa prebehni a škrtiaci škrť až kým auto prestane mať ťah, potom to o 1/4 ot povol s si nastavený...

ja to robievam sám tak že si auto naštartujem s predu zapnem zapaľovanie, šroubovákom spojím na štartéri cievku so silovým plusom a druhou rukou mu pridávam ručne plyn na karbe....

aký taký návod máš tu... na 24 strane http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokumentace/HLT%200003.pdf

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.12.08, 17:32
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
michalkatka píše:
slovacek.milos píše:
no když ti praskne membrána projev je různý jeden z projevů že ti teče benál do sání a šroubek bohatosti pak nereaguje,

jestli je tryska na té cívce, asi jo už jsem z toho i já pako vyšrubuj cívku vzadu co ti cvaká prověř to tam máš jen dvě možnosti nejde benál nebo jde ho moc miloš


no, s nastavením LPG je to dosť elaborát, naštartuj na LPG s tým že ho budeš musieť držať v otáčkach ručne, škrtiaci šroub povol skoro na maximum a šrob voľnobehu na reduktore toč kým nenájdeš polohu kde ti voľnobeh bude držať, potom sa prebehni a škrtiaci škrť až kým auto prestane mať ťah, potom to o 1/4 ot povol s si nastavený...

ja to robievam sám tak že si auto naštartujem s predu zapnem zapaľovanie, šroubovákom spojím na štartéri cievku so silovým plusom a druhou rukou mu pridávam ručne plyn na karbe....

aký taký návod máš tu... na 24 strane http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokumentace/HLT%200003.pdf


Já mam problem s benzínem ne s plynem.


17.12.08, 17:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martas píše:
Já mam problem s benzínem ne s plynem.


:oops:

tak to ako písal miloš, pozri obohacovač, ale zrejme ťa neminie rozborka karbu a dôkladne vyčistenie...

mne raz na jednom Fave pomohlo prestriekať striekačkou trysky a vzdušníky čo sú zhora karbu (mám pocit že sú 4), a to že voľnobežný ventil cvaká naznamená že je dobrý, vyber ho a prefúkaj a prestriekaj ho, aj dieru kde sa montuje...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.12.08, 17:45
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
No ale co tam mam vyčistit?


17.12.08, 17:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martas píše:
No ale co tam mam vyčistit?


všetky trysky a vzdušníky, keď zhodíš dole veko, z vrchu sú 2 vzdušníky a 2 trysky a od spodu máš 4 trysky, kanáliky musia byť 100% čisté a priechodné, ja to preplachujem benzínom zo striekačky...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.12.08, 17:55
Profil

Příspěvky: 159
Bydliště: Blansko
Příspěvek 
tam jsou dve hlavni trysky na kazdou komoru jedna a o dalsich nevim. Nikde jsem je nevidel. Pak jsou tam kanalky. Kde mas ty dalsi 4?


17.12.08, 18:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martas píše:
tam jsou dve hlavni trysky na kazdou komoru jedna a o dalsich nevim. Nikde jsem je nevidel. Pak jsou tam kanalky. Kde mas ty dalsi 4?


zhora sú tri vzdušníky (emulzné trubice) a jedno neviem čo...

a od spodu sú dve hlavné trysky a ostatné som teraz nenašiel, ale je to na veku v tom čo sa ponára do plavákovej komory, potom je tam štrbina prechodového režimu, a voľnobežný okruh je samostatný...

tuto máš Favo karb aj s popisom jednotlivých režimov...

obrázky:
http://skoda.panda.cz/obrazky2/394_3.jpg

http://skoda.panda.cz/obrazky2/394_4.jpg

http://skoda.panda.cz/obrazky2/394_7.jpg

link:
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=394

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.12.08, 22:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz