Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Favorit volnoběh https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14603 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Martas [ 17.12.08, 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | Favorit volnoběh |
Mám problém na stroju škoda favorit 135 karburátor s volnoběhem na benzín. Závada se projevila za týden po namontování plynu. Nejde mě volnobeh po zahřátí motoru. Elektromagnetický ventil cvaká a zkoušel jsem tam dávat i jinéj ale nic. Když dotáhnu šroub na směs tak auto pořád jede a vůbec nereaguje na pohyb toho šroubu. Hledal jsem nějakou trysku na volnoběh ale nic jsem nenašel. Nesetkals jste se stim nekdo? |
Autor: | slovacek.milos [ 17.12.08, 16:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit volnoběh |
Martas píše: Mám problém na stroju škoda favorit 135 karburátor s volnoběhem na benzín. Závada se projevila za týden po namontování plynu. Nejde mě volnobeh po zahřátí motoru. Elektromagnetický ventil cvaká a zkoušel jsem tam dávat i jinéj ale nic. Když dotáhnu šroub na směs tak auto pořád jede a vůbec nereaguje na pohyb toho šroubu. Hledal jsem nějakou trysku na volnoběh ale nic jsem nenašel. Nesetkals jste se stim nekdo? asi ti praskla membrána obohacovače je to klobouček dva šroubky M5 ve směru od převodovky miloš |
Autor: | Martas [ 17.12.08, 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit volnoběh |
Ta je dobrá. Dneska jsem se na ni díval. |
Autor: | Martas [ 17.12.08, 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Favorit volnoběh |
Ten obohacovací ventli je spojenej s volnobehem? |
Autor: | slovacek.milos [ 17.12.08, 17:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
no když ti praskne membrána projev je různý jeden z projevů že ti teče benál do sání a šroubek bohatosti pak nereaguje, jestli je tryska na té cívce, asi jo už jsem z toho i já pako vyšrubuj cívku vzadu co ti cvaká prověř to tam máš jen dvě možnosti nejde benál nebo jde ho moc miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 17.12.08, 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak na té cívce není tyska volnoběhu miloš |
Autor: | Martas [ 17.12.08, 17:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Miloši ten elektromagnetický ventil pousti jenom vzduch nebo i palivo? Jestli pousti i palivo tak teda nevím kama by se tam dostalo. Ja jsem dneska celej den špekuloval jak ten karburator funguje ale na ten volnobech jsem neprisel. Me tam na 99% nejde benzín. |
Autor: | Martas [ 17.12.08, 17:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
a čeho teda? Už stoho magořím. |
Autor: | michalkatka [ 17.12.08, 17:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: no když ti praskne membrána projev je různý jeden z projevů že ti teče benál do sání a šroubek bohatosti pak nereaguje, jestli je tryska na té cívce, asi jo už jsem z toho i já pako vyšrubuj cívku vzadu co ti cvaká prověř to tam máš jen dvě možnosti nejde benál nebo jde ho moc miloš no, s nastavením LPG je to dosť elaborát, naštartuj na LPG s tým že ho budeš musieť držať v otáčkach ručne, škrtiaci šroub povol skoro na maximum a šrob voľnobehu na reduktore toč kým nenájdeš polohu kde ti voľnobeh bude držať, potom sa prebehni a škrtiaci škrť až kým auto prestane mať ťah, potom to o 1/4 ot povol s si nastavený... ja to robievam sám tak že si auto naštartujem s predu zapnem zapaľovanie, šroubovákom spojím na štartéri cievku so silovým plusom a druhou rukou mu pridávam ručne plyn na karbe.... aký taký návod máš tu... na 24 strane http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokumentace/HLT%200003.pdf |
Autor: | Martas [ 17.12.08, 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: slovacek.milos píše: no když ti praskne membrána projev je různý jeden z projevů že ti teče benál do sání a šroubek bohatosti pak nereaguje, jestli je tryska na té cívce, asi jo už jsem z toho i já pako vyšrubuj cívku vzadu co ti cvaká prověř to tam máš jen dvě možnosti nejde benál nebo jde ho moc miloš no, s nastavením LPG je to dosť elaborát, naštartuj na LPG s tým že ho budeš musieť držať v otáčkach ručne, škrtiaci šroub povol skoro na maximum a šrob voľnobehu na reduktore toč kým nenájdeš polohu kde ti voľnobeh bude držať, potom sa prebehni a škrtiaci škrť až kým auto prestane mať ťah, potom to o 1/4 ot povol s si nastavený... ja to robievam sám tak že si auto naštartujem s predu zapnem zapaľovanie, šroubovákom spojím na štartéri cievku so silovým plusom a druhou rukou mu pridávam ručne plyn na karbe.... aký taký návod máš tu... na 24 strane http://www.hlpropan.cz/_diagrams/dokumentace/HLT%200003.pdf Já mam problem s benzínem ne s plynem. |
Autor: | michalkatka [ 17.12.08, 17:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martas píše: Já mam problem s benzínem ne s plynem. tak to ako písal miloš, pozri obohacovač, ale zrejme ťa neminie rozborka karbu a dôkladne vyčistenie... mne raz na jednom Fave pomohlo prestriekať striekačkou trysky a vzdušníky čo sú zhora karbu (mám pocit že sú 4), a to že voľnobežný ventil cvaká naznamená že je dobrý, vyber ho a prefúkaj a prestriekaj ho, aj dieru kde sa montuje... |
Autor: | Martas [ 17.12.08, 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
No ale co tam mam vyčistit? |
Autor: | michalkatka [ 17.12.08, 17:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martas píše: No ale co tam mam vyčistit? všetky trysky a vzdušníky, keď zhodíš dole veko, z vrchu sú 2 vzdušníky a 2 trysky a od spodu máš 4 trysky, kanáliky musia byť 100% čisté a priechodné, ja to preplachujem benzínom zo striekačky... |
Autor: | Martas [ 17.12.08, 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
tam jsou dve hlavni trysky na kazdou komoru jedna a o dalsich nevim. Nikde jsem je nevidel. Pak jsou tam kanalky. Kde mas ty dalsi 4? |
Autor: | michalkatka [ 17.12.08, 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martas píše: tam jsou dve hlavni trysky na kazdou komoru jedna a o dalsich nevim. Nikde jsem je nevidel. Pak jsou tam kanalky. Kde mas ty dalsi 4? zhora sú tri vzdušníky (emulzné trubice) a jedno neviem čo... a od spodu sú dve hlavné trysky a ostatné som teraz nenašiel, ale je to na veku v tom čo sa ponára do plavákovej komory, potom je tam štrbina prechodového režimu, a voľnobežný okruh je samostatný... tuto máš Favo karb aj s popisom jednotlivých režimov... obrázky: http://skoda.panda.cz/obrazky2/394_3.jpg http://skoda.panda.cz/obrazky2/394_4.jpg http://skoda.panda.cz/obrazky2/394_7.jpg link: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=394 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |