Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 uprava motoru ...co nato ŘJ ? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek uprava motoru ...co nato ŘJ ?
mam asi blbej dotaz ale odpověd sem tu nenašel...když budu mít třeba ŘJ od cimbu, a dám pak jinou vačku, co nato ŘJ ? asi musí být upravená pro toho vačnatce že ? a nebo prostě když budu mít upravený motor, třeba vačku, jine komprese a buhvi co se ještě dělá, musím nato uzpusobit ŘJ. jak nato ? dělaj to nějake firmy ? nebo to musím nastavit ja ?

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


24.12.08, 12:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: uprava motoru ...co nato ŘJ ?
ŘJ z toho moc nadšená nebude, moc si nepomůžeš, je potřeba úprava a u BMM moc možností nastavení nemáš. Výhodou je samostatně umístěná paměť takže si teoreticky můžeš napsat firmware jaký chceš, nahrát na eeprom a vyměnit ale nevím o nikom kdo to umí.


24.12.08, 13:21
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já vím o jednom u kroměříže nějak do tisícovky ti přepíše dobu vstřiku a možná přidá předstih co jiného chceš vymyslet, když felda dostane nažrat tak táhne

i u koně se do tá pozorovat :D miloš


24.12.08, 13:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
já mám udělanou hlavu, vačku a řj serii a no problem...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.12.08, 13:45
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: uprava motoru ...co nato ŘJ ?
sharpers píše:
mam asi blbej dotaz ale odpověd sem tu nenašel...když budu mít třeba ŘJ od cimbu, a dám pak jinou vačku, co nato ŘJ ? asi musí být upravená pro toho vačnatce že ? a nebo prostě když budu mít upravený motor, třeba vačku, jine komprese a buhvi co se ještě dělá, musím nato uzpusobit ŘJ. jak nato ? dělaj to nějake firmy ? nebo to musím nastavit ja ?



to už se mockrát řešilo líznout hlavu o milimetr a druhou vačku a jede jak raketa

já to nikdy nedělal jen četl miloš


24.12.08, 13:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
no prostě s vačkou musíš měnit software...vačku určíš podle toho, co jezdíš, podle KP atakhle...prostě zvyš kompresi, nech vačku 254/254 a nech u cimbu seřídit řj (čip)... :wink: já o tom doost uvažuju poslední dobou :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.12.08, 13:50
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
právě taky vyhledově uvažuju o upravě motoru, v letě určitě vemu ŘJ od Cimbu, jenže mě pravě zajima co nato ŘJ když bych pak někdy třeba udělal vačku a snižil hlavu

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


24.12.08, 14:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ondras83 píše:
no prostě s vačkou musíš měnit software...vačku určíš podle toho, co jezdíš, podle KP atakhle...prostě zvyš kompresi, nech vačku 254/254 a nech u cimbu seřídit řj (čip)... :wink: já o tom doost uvažuju poslední dobou :wink:


já mám udělanou hlavu, vačku a řj serii a no problem...

No, Ondra, ale však tu si proitrečíš...či som to ibe zle pochopil?

Inak, aj mňa by dosť zaujímalo, či musím s vačkou meniť aj RJ (aleboteda software); aj keď predpokladám, že hej...teda, myslím u jednobodového sekvenčneho vstrekovania (ako je BMM a tiež nejaký ten Multjet u priateľkinej Corsi 1,2 Eco , rv. 96)...A Cimbu vie len Škoda? Či aj Opel? Aneviete, kde by som zohal vačicu na Opel? Niekto, kto vyrába vačice na zakázku...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.12.08, 14:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ferrari píše:
Ondras83 píše:
no prostě s vačkou musíš měnit software...vačku určíš podle toho, co jezdíš, podle KP atakhle...prostě zvyš kompresi, nech vačku 254/254 a nech u cimbu seřídit řj (čip)... :wink: já o tom doost uvažuju poslední dobou :wink:


já mám udělanou hlavu, vačku a řj serii a no problem...

No, Ondra, ale však tu si proitrečíš...či som to ibe zle pochopil?

Inak, aj mňa by dosť zaujímalo, či musím s vačkou meniť aj RJ (aleboteda software); aj keď predpokladám, že hej...teda, myslím u jednobodového sekvenčneho vstrekovania (ako je BMM a tiež nejaký ten Multjet u priateľkinej Corsi 1,2 Eco , rv. 96)...A Cimbu vie len Škoda? Či aj Opel? Aneviete, kde by som zohal vačicu na Opel? Niekto, kto vyrába vačice na zakázku...


nene...já mám udělanou hlavu, seriovou vačku a seriovou řj a šlape to v pohodě...jezdim hlavně na LPG :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.12.08, 15:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
No jo proto ti to chodí ale pokud by jsi dal i jinou vačku a nechal seriovou jednotku tak buď to pojede hůř, nebo stejně a nebo líp ale ne uplně, že nevyužiješ potenciál vačky, protože potřebuješ pozměnit průběh doby vstřiku počátek vstřiku a většinou i předstih, tím že jsi udělal jen hlavu jsi jen způsobil hladčí plnění válců (pokud jsi leštil a lícoval kanály) a pokud jsi ji snížil tak jsi zvedl kompresi, čímž jsi kapánek zlepšil potenciál ale už i na vyšší kompresi by jsi potřeboval jinou jednotku s lepším průběhem regulace předstihu.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.12.08, 16:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Kristensen píše:
No jo proto ti to chodí ale pokud by jsi dal i jinou vačku a nechal seriovou jednotku tak buď to pojede hůř, nebo stejně a nebo líp ale ne uplně, že nevyužiješ potenciál vačky, protože potřebuješ pozměnit průběh doby vstřiku počátek vstřiku a většinou i předstih, tím že jsi udělal jen hlavu jsi jen způsobil hladčí plnění válců (pokud jsi leštil a lícoval kanály) a pokud jsi ji snížil tak jsi zvedl kompresi, čímž jsi kapánek zlepšil potenciál ale už i na vyšší kompresi by jsi potřeboval jinou jednotku s lepším průběhem regulace předstihu.

tohle já všechno vim :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.12.08, 16:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Som si to tak aj myslel, len ma to zmiatlo "já mám udělanou hlavu, vačku a řj serii a no problem... " som myslel, že máš aj vačku udelanou...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.12.08, 23:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz