Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Zustavají viset otáčky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14722
Stránka 1 z 1

Autor:  Bashi [ 26.12.08, 15:43 ]
Předmět příspěvku:  Zustavají viset otáčky

Potřebuju poradit,pokazde po seslapnuti plynu,kdy se otacky dostanou nad 2000 tis. zustavajin viset,ikdyz neni plyn seslapnut.Pri prezazovani rychlostniho stupne jeste vyskoci vyse.Prosim poradte

Autor:  trady [ 26.12.08, 15:44 ]
Předmět příspěvku: 

Strasne radi bychom ti poradili ale nevime o jaky vuz se jedna... :roll:

Autor:  Bashi [ 26.12.08, 15:46 ]
Předmět příspěvku: 

skoda 120

Autor:  trady [ 26.12.08, 15:50 ]
Předmět příspěvku: 

Nekde se ti zadrhava struna plynu. Mrkni na karbec jestli se ti nejak neposmodrchala vraceci pruzina, jak ne tak vytahni pedal (4 soubky) ocihni to tam a nacakej pomoci strikacky do bowdenu olej... a rozchodit

Autor:  Bashi [ 26.12.08, 15:58 ]
Předmět příspěvku: 

diky, skusim to

Autor:  Carlos [ 26.12.08, 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

Esli se spíš nezadrhává druhý stupeň karburace.

Autor:  Radic [ 26.12.08, 16:07 ]
Předmět příspěvku: 

no tak spíš bych to viděl na tu klapku druhého stupně...sundej filtrbox a potahni za lanko...nebo ať ti někdo šlápne na pedál. Pak bude jasno :) Buď se první zavře a duhá ne - to by byla klapka přidřená nebo naopak a to by bylo něco se strunou nejspíš :)

Autor:  Kristensen [ 26.12.08, 18:08 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě se podívej taky na pedál plyni je to celé vložené v hliníku a dost často to zůstávalo v otáčkách, pokud se ti sám vrací v poho tak jak psali, bovden nebo klapka

Ještě by jsi mohl napsat co s tím uděláš aby spadly otáčky dolu, jestli třeba vrátíš pedál nohoou, nebo ho prostě jen razatnějc pustíš a ono se to srovná, atd

Autor:  Bashi [ 29.12.08, 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

Tak aby otacky opet spadli opet dolu me pomuze jedine to,ze spomalim,kolem 2000 otacek a opet se to srovna,dokud se opet nevysplhaji nahoru

Autor:  RottenAngel [ 3.1.09, 00:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ja som mal presne rovnaky problem a zrejme to bola klapka 2. stupna...
Skus pri tych vysokych otackach vybehnut na nejaky retarder, mne to pomohlo pri identifikacii priciny, preskocil som na retarderi a otacky spadli ako mali :D Nasledovalo rozobranie a vycistenie karburatora a vsetko bolo zas ok. :wink:

Autor:  ferrari [ 3.1.09, 09:29 ]
Předmět příspěvku: 

Preboha, neskáč kvôli tomu na retardér...keď Ti zostanú visieť otáčky, normálne zastav, otvor kapotu a kukni, či je úpne vrátené lanko plynu (resp. ručne vráť tú páku na karburátore, kde je zaklesnuté lanko plynu). Ak aj tak budú visieť otáčky, tak to bude klapka 2. komory, tá sa dá tiež ručne vrátiť, kukni fotku, ovládanie 2. klapky je označené červenou jednoducho to dotlač zvrchu...

2 Tomáš1280 - sorry, porušil som Tvoj copyright...

Obrázek

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/