spatne startovanie po dlhsej jazde
Autor |
Zpráva |
bany
Příspěvky: 21
|
spatne startovanie po dlhsej jazde
po dlhsej jazde to nie a nie nastartovat.trosku ked to roztlacim hned to nabehne - potom su starty normalne.(GARDE)
|
24.12.08, 14:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Startuješ to s lehce sešlápnutým pedálem plynu?
|
24.12.08, 14:37 |
|
|
bany
Příspěvky: 21
|
ano skusal som aj tak aj hadam vseliako.(po prvom roztlaceni - staci 1m potlacit uz startuje dobre)
|
24.12.08, 14:44 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Takže jestli to správně chápu, studené starty jsou v pohodě, ale po delší jízdě a zastavení to na startér nestartuje ale na roztlačení hned?
|
24.12.08, 14:55 |
|
|
bany
Příspěvky: 21
|
presne ! (po kratsich jazdach ale startuje normalne)
|
24.12.08, 14:58 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Pokud máš cívku s předřadným odporem, zkontroluj zda to máš správně zapojené. Taky by to mohlo dělat nevhodné nastavení volnoběhu, nemáš příliš sytou směs? Při jaké teplotě motoru můžeš vypnout sytič aniž by motor chtěl zdechnout?
|
24.12.08, 15:01 |
|
|
jarda š.
Příspěvky: 549 Bydliště: Ústí nad Labem-největší prdel světa
|
mě to dělalo něco v elektroinstalaci,když jsem vyměnil startér tak to bylo lepší,jsou to hold někdy záhady ale projel bych všechny kabely a kouknul na tu směs buď je chudá nebo bohatá zjistíš snadno zkus starovat s se sešlápnutym pedálem a pokud to bude lepšítak je bohatá směs.
_________________ škoda 120 ořechově hnědá-rodinný vůz už ale ne náš
škoda favorit 136L-jezdil dobře
škoda rapid 136-už nejezdí
rapid 130 vulkán-současné vozidlo
|
24.12.08, 16:36 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
a když to trápíš přes starter tak to vůbec chytne? Pokud ano tak jak? na všechny nebo na dva na tři pak na čtyři? I na to roztlačení to čapne hned na všechny nebo taky hezky koktá postupně po válcích? A ještě zkus na teplým než začneš startovat tak napumpovat benzín, hergot teď koukám co to je za auto? Jo už to vidím, tak platí to co jsem napsal
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
24.12.08, 17:57 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ešte je dôležitá otázka, či vôbec točí poriadne štartér motorom...teda či je problém skôr v štartéri, alebo v motore...totiž keby to bolo v motore, je veľmi čudné, že na štartér nechytí, ale na roztlačenie hej...
Ja som to mal kedysi takto, za studena v pohode a za tepla nič, ale to bol problém v štartéri...lenže on jednoducho za tepla nevládal točiť motorom...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
24.12.08, 23:25 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
mal som ties tento problem...presiel som 10km a potom som startoval s plynom na podlahe kym to nechytilo
riesenie ako pise ferrari ...v starteri mam nove uhliky...a na rotore tie medene plochy su osustruzene...kedze uhliky to deru......a startujem....aj silnejsiu baterku mam....odvtedy nemam problem.......
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
25.12.08, 13:25 |
|
|
bany
Příspěvky: 21
|
dnes som to zasa roztlacal, ale zda sa mi ze to bolo prechlastane ako svina.
|
25.12.08, 21:39 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
bany píše: dnes som to zasa roztlacal, ale zda sa mi ze to bolo prechlastane ako svina.
Potom treba skontrolovať karbec - hladinu, plavák, ihlový ventil, ...z tohto asi najskôr ten ihlový ventil...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.12.08, 21:49 |
|
|
bany
Příspěvky: 21
|
to musim asi vymontovat karbec von
|
25.12.08, 22:09 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Dá se to i bez demontáže karbu, ale chce to trošku zručnosti.
|
25.12.08, 22:26 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Nie,nie,nemusí ísť nutne von...jednoducho pojazdi tých 10 km, zhoď hneď filterbox, odpoj benzínovú hadicu od karbeca, chvíľku počkaj a zhoď aj víko karbeca...možno uvidíš, že je to totálne plné benzínu. Keď dáš dolu víko, malo by v plavákovej komore zostať benzínu cca 24 mm od vrchu karbeca...
Ešte, ja som mal tiež takýto problém, že som mal extrémne vysokú hladinu paliva, ale vždy mi to chytilo - vždy som musel štartovať bez plynu a asi po 3 sekundách štartovania jemne pridať plyn...hlavne nepridávať zbesilo...
Také to máš čudné... a čo odvzdušnenie nádrže?...hm, ale to všetko by robilo problém aj pri roztláčaní...a skús ešte jedno - roztlačiť, prejsť 500 m, vypnúť motor a štartovať ihneď - či to potom pôjde...a daj vedieť
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
26.12.08, 09:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|