Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Sedla ventilů
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1474
Stránka 1 z 1

Autor:  Martin [ 4.8.06, 10:18 ]
Předmět příspěvku:  Sedla ventilů

Nevíte někdo, kde se dá nechat vyvložkovat ventilový sedla a za kolik?

Už potřetí za dva měsíce jsem musel štelovat ventily a výfukový byly zase o půl závitu venku. A nechtěl bych, aby to dopadlo jako u druhýho auta, kde jsme dávali pod vahadla podložky z 1,5mm plechu, ale pomohlo to jen chvíli, protože ventil leze ven vesele dál :(

Autor:  ŠádeMan [ 4.8.06, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

mno...nereknu ti víc nez vymenit hlavu..pač skodovky s pohonem na LPG moc radi LPG nemaji proto se ti toto deje..vymen hlavu..to bude lepecejsi a rovnou i zbrousit ventyly...... P.S. na 125 se hlava blbe sháni :lol:

Autor:  Matthes [ 4.8.06, 19:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Sedla ventilů

Martin píše:
Nevíte někdo, kde se dá nechat vyvložkovat ventilový sedla a za kolik?

Už potřetí za dva měsíce jsem musel štelovat ventily a výfukový byly zase o půl závitu venku. A nechtěl bych, aby to dopadlo jako u druhýho auta, kde jsme dávali pod vahadla podložky z 1,5mm plechu, ale pomohlo to jen chvíli, protože ventil leze ven vesele dál :(



Me by to taky zajimalo, nemusel bych kvuli naturalu pridavat aditivum ... 8)

Autor:  David [ 4.8.06, 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

skus se zeptat někde v brusírně třeba www.ahra.cz opravují i hlavy válců.

Autor:  Bukaj [ 6.8.06, 16:06 ]
Předmět příspěvku: 

ŠádeMan píše:
mno...nereknu ti víc nez vymenit hlavu..pač skodovky s pohonem na LPG moc radi LPG nemaji proto se ti toto deje..vymen hlavu..to bude lepecejsi a rovnou i zbrousit ventyly...... P.S. na 125 se hlava blbe sháni :lol:


na 125 je hlava stejná jako na 120 (125 je jen 120 s pětikvaltem), blbě se shání 130, a 120LS...

Autor:  Martin [ 7.8.06, 08:48 ]
Předmět příspěvku: 

Jenže dát novou hlavu se mi nezdá zrovna dobré řešení, to bych je mohl měnit do nekonečna. A taky kdo má pořád štelovat ventily. Kdyby byly nový sedla, měl bych klid.

Autor:  Martin [ 7.9.06, 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem se ptal na ty sedla www.ahra.cz. Díky Davidovi za tip. Tvrzená sedla na výfukové ventily tam udělají za 1190,- včetně DPH. Ještě si rozmyslím, jestli do toho půjdu. Chtělo by to nejdřív sehnat nějakou pěknou hlavu.

Autor:  Kybergreg [ 8.9.06, 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
ŠádeMan píše:
mno...nereknu ti víc nez vymenit hlavu..pač skodovky s pohonem na LPG moc radi LPG nemaji proto se ti toto deje..vymen hlavu..to bude lepecejsi a rovnou i zbrousit ventyly...... P.S. na 125 se hlava blbe sháni :lol:


na 125 je hlava stejná jako na 120 (125 je jen 120 s pětikvaltem), blbě se shání 130, a 120LS...

Pokud vim, tak 125 má motor 120LS. Ale možná se pletu... :?:

Autor:  Martin [ 8.9.06, 10:19 ]
Předmět příspěvku: 

Kybergreg píše:
Bukaj píše:
ŠádeMan píše:
mno...nereknu ti víc nez vymenit hlavu..pač skodovky s pohonem na LPG moc radi LPG nemaji proto se ti toto deje..vymen hlavu..to bude lepecejsi a rovnou i zbrousit ventyly...... P.S. na 125 se hlava blbe sháni :lol:


na 125 je hlava stejná jako na 120 (125 je jen 120 s pětikvaltem), blbě se shání 130, a 120LS...

Pokud vim, tak 125 má motor 120LS. Ale možná se pletu... :?:


To se pleteš máme doma 2 a obě mají motor 120 už z výroby

Autor:  jarousch [ 11.9.06, 05:29 ]
Předmět příspěvku: 

Motor ze Š 120 LS (742.12X) se dával ještě do Š Garde a Š 120 LX. Poznáš ho podle čísla motoru, za lomítkem má 9.

Autor:  Viky [ 11.9.06, 07:45 ]
Předmět příspěvku: 

jarousch píše:
Motor ze Š 120 LS (742.12X) se dával ještě do Š Garde a Š 120 LX. Poznáš ho podle čísla motoru, za lomítkem má 9.

Hih.. jo a taky do Rapida 120! :-)

Autor:  slovacek.milos [ 11.9.06, 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

nic asi neuděláš, znám jednoho co ta sedla dělal, ale časem to nefungovalo hlavy praskaly, můžeš mít i špatnou hlavu, sedla můžeš mít i krátké, nebo ventily vadné z náhrady, donekonečna se to zaklepávat nebude, nastavuj to po 5000 km a to se časem zlepší

Autor:  Martin [ 11.9.06, 11:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ta hlava čelí trvalému provozu na LPG, takže nevěřím, že se to zastaví. Musím to nastavovat i častěji než 5000 km, jinak ventily visí, není tlak a špatně to startuje nebo jede na 3 válce. Jinak minulý týden už sem nemohl nastavit jeden výf. ventil, tak jsem musel i u tohoto motoru podložit vahadla 1mm mosazným plechem.

Autor:  slovacek.milos [ 12.9.06, 12:49 ]
Předmět příspěvku: 

u nás to ještě řešili motorem z favorita, jeden tu dělal i sedla z karbidů, časem praskaly hlavy, ale jestli na tom nějak nevisíš tak to prodej montoval jsem LPG pět let a pět let opravuji sem tam nějaká nádrž, když to LPG celé propočítáš, pořízení, cena plynu,stk,emise,nádrž,cukání,skákání,membrány,svíčky,utrápené sartery, je to další technické zařízení, které musíš zvládat, chladné počasí, tak nevím při nelepší konstalaci učetříš tak třetinu, sám jsem přemýšlel jak jezdit na vzduch a našel jsem to u feldy, zvýšení výkonu autosport cimbu 3500Kč a palubní počítač 3300 kč, spotřeba u krátké byla s lehkou nohou průměrně 4 litry a měl jsem je celkem tři. Když to spočítáš 4 litry je 1.25 na kilometr 9 litrů plynu při ceně 16 korun je 1.44 na kilometr a bez problémů, šel jsem ještě níž kvůli pojistkám klesly ceny 1.9D a ty jezdí mimo zimu na fritovací olej, který když mám zadarmo vyrobím za 2 kč na litr metylester sto kilometrů mě vyjde na 10-12 korun, je v tom ale taky práce shánění, výroba, filtrování, znalosti chemie. škoda 120 je nekonečné trápení a spravoat se dá od předu do zadu a od zadu do předu, tak až ti dojde trpělivost našetři na feldu čau miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/