Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
škube https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14770 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | RedDriver [ 30.12.08, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | škube |
ahoj hoši, tak mám zase problém:( měl jsem auto v garáži a chtěl jsem nastartovat na plyn nic:( je mi to divný loni jsem startoval i při -13, sice jsem to točil ale nastartoval jsem..ale letos nic a to ještě nebyly takový mrazy...no tak jsem tam nalil benzín a nastartuju i za studena dycky, ale tak po 10 vteřinách i při plných otáčkách chcípne...když už se zahřeje tak sice jede ale škube i po zahřání, naplyn už to pak jede normálně, vážně nevím co s tím. děkuji mistři za rady |
Autor: | ondra120 [ 30.12.08, 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
plné otáčky po startu Jinak...na lpg nejsu odborník, ale toto mě zaujalo:) Ale klasika, projdi kabely,svíčky, hlavici rozdělovače... |
Autor: | RedDriver [ 30.12.08, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
jsem to myslel jako že sytič a klidně i pedál na zemi |
Autor: | ondra120 [ 30.12.08, 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to jo. No zkontroluj zapalování, tam bývá v zimě největší zádrhel... |
Autor: | Šemik [ 30.12.08, 20:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli dáváš plný plyn hned po nastartování tak se nelze moc divit, směs se ochudí. Chce to nastartovat na plný sytič bez přidávání plynu |
Autor: | RedDriver [ 30.12.08, 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
to vím, já říkal že sem to zkoušel...i bez pedálu ale prostě mi připadá že tam jde spíš málo paliva, ale pumpa je funkční |
Autor: | trady [ 30.12.08, 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jako na benzin se tomu neche jo?... hmm zapeklite... No mam podobnost na studen motor Ja to resim stylem ze 15x seslapnu pedal plynu nastrikam si poradnou davku paliva a startuju se syticem... (zatim dycky chytl motor na prvni skyt Akorat prevod nejak tuhne mrcha jedna zas*ana |
Autor: | Felicia [ 30.12.08, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
zavri vyvod LPG z nadrze. Mel jsem podobny problem. Nezaviral ventil LPG. Chovalo se to tak, ze i pri plnym plynu motor nemel vykon na rozjeti vic jak 30km/h. Po prepnuti z benzinu na plyn se po vyjeti BA z plovakove komory motor rozjel... Pri odpojeni napajeni od LPG ventilu to nechciplo. Ventil zadreny.... |
Autor: | slovacek.milos [ 30.12.08, 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak startovat na plyn při -13 no jde to ale za chvíli dře to ten reduktor na plyn je založený na tom že plyn který vychází z tlakové nádrže tak mrzne a musí se ohřívat a chladící kapalina -13 ji asi neohřeje a cukání na LPG to mrkni na svíčky a dej odtrh 0.5 mm miloš |
Autor: | Dawid130 [ 30.12.08, 21:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: tak startovat na plyn při -13 no jde to ale za chvíli dře to ten reduktor na plyn je založený na tom že plyn který vychází z tlakové nádrže tak mrzne a musí se ohřívat a chladící kapalina -13 ji asi neohřeje a cukání na LPG to mrkni na svíčky a dej odtrh 0.5 mm miloš Raději bych volil svíčky nový, drahý to není. |
Autor: | michalkatka [ 30.12.08, 22:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: tak startovat na plyn při -13 no jde to ale za chvíli dře to ten reduktor na plyn je založený na tom že plyn který vychází z tlakové nádrže tak mrzne a musí se ohřívat a chladící kapalina -13 ji asi neohřeje a cukání na LPG to mrkni na svíčky a dej odtrh 0.5 mm miloš mám overené že štart na LPG pri cca -18 v pohode.... |
Autor: | Dawid130 [ 30.12.08, 23:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: slovacek.milos píše: tak startovat na plyn při -13 no jde to ale za chvíli dře to ten reduktor na plyn je založený na tom že plyn který vychází z tlakové nádrže tak mrzne a musí se ohřívat a chladící kapalina -13 ji asi neohřeje a cukání na LPG to mrkni na svíčky a dej odtrh 0.5 mm miloš mám overené že štart na LPG pri cca -18 v pohode.... i -30 nebo kolik to v Havířově bylo. |
Autor: | RedDriver [ 31.12.08, 08:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
svíčky sem měnil před třema měsícema...mně nejde o to startování na plyn to klidně oželim, ale ten benzín mi prostě nejde. Na něj nastartuju bez problémů. Jen takovej dotaz od benzínový pumpy jde hadička k víku ventilů na něm je taková věcička, nevím, co to je, ale myslím si, že je to ten uzavírač benzínu, aby to přepínalo na plyn, páč je k tomu elektrika, na něm je nějakej kohout, k čemu slouží? |
Autor: | RedDriver [ 31.12.08, 08:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo a jak jsem psal..na benzín to chytne hnedka akorád to chcípne:) a dělalo mi tohle i za tepla, takže mrazem to asi nebude |
Autor: | slovacek.milos [ 31.12.08, 09:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
zrovna včera kolik bylo mínus to nevím , roztlačili jsme formana dojel do garáže asi 300 m a reduktor zamrzl tak ten start při minus 30 je možný, ale dojedete na LPG do prkvančic, systém hartok, a pro reddriver co si představuješ pod pojmem auto miloš |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |