Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
K.O=G.O https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14836 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | MichalW [ 3.1.09, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | K.O=G.O |
Tak jsem dnes zjistil dost neuspokojivou věc, a to že mám tlaky ve válcích okolo 8b což je dost málo.Teď je tu otázka jestli se vyplatí dělat výbrus,to se potom musí vyměnit i písty za větší ne?nebo jestli je lepší koupit nový vložky a kroužky. A potom ještě jestli je vhodné vyměnit hlavní a ojniční ložiska za nové bez výbrusu kliky nebo tam radši nechat ty staré? předem díky za názory |
Autor: | Šemik [ 3.1.09, 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejlevnější řešení je koupit jiný motor. |
Autor: | MichalW [ 3.1.09, 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jo to ale nemám jistotu že nebude ve stejným stavu nebo že po pár km k němu nedospěje |
Autor: | škodař [ 3.1.09, 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
a jak tenhle jezdí a kolik si vezme oleje? |
Autor: | MichalW [ 3.1.09, 19:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jezdí to nic moc, nějak se mi zdá že už to moc netáhne.Olej to nevím přesně,ale vím že sem tam doléval víc jak 0,5l za poslední rok |
Autor: | MichalW [ 3.1.09, 20:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jinak mám doma jěště jeden motor,ale nevim jak na tom je a hlavně je v něm zalomenej šroub od hlavy a nějakej expert se ho snažil navrtat a udělal tam tu dirku trochu nakřivo,naštěstí jenom 8 tak by to snad šlo nějak vycentrovat a potom odvrtat.Toho se ale bojim protože si myslim že bych se netrefil do toho původního závitu a vlastně bych z něho udělal takovýho "tupáka" v kterým by ten šroub stejně moc nedržel.Nějaký nápady? |
Autor: | škodař [ 3.1.09, 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
MichalW píše: Jinak mám doma jěště jeden motor,ale nevim jak na tom je a hlavně je v něm zalomenej šroub od hlavy a nějakej expert se ho snažil navrtat a udělal tam tu dirku trochu nakřivo,naštěstí jenom 8 tak by to snad šlo nějak vycentrovat a potom odvrtat.Toho se ale bojim protože si myslim že bych se netrefil do toho původního závitu a vlastně bych z něho udělal takovýho "tupáka" v kterým by ten šroub stejně moc nedržel.Nějaký nápady? |
Autor: | MichalW [ 3.1.09, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
škodař píše: tak pokud je ko tak vyměnit jinai i rozdělovač udělá sví jinak do toho zalomenýho jeslti tam máš dítu nejlepší je vzít z goli torx (hvezdičku o kus vetšího průměru než díra babouchat ho tam kladivem a golou vytočit No torxe nemám,ale můžu to zkusit něčin podobným,ikdyž tomu moc něvěřim protože to tam asi festově drží když se překroutil i ten pevnostní šroub.Ajak teď na to koukám tak na těch válcích je už nahoře takovej malej nepatrnej schůdeček jak je to ochozený tak nevim jestli by byl lepší |
Autor: | škodař [ 3.1.09, 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
MichalW píše: škodař píše: tak pokud je ko tak vyměnit jinai i rozdělovač udělá sví jinak do toho zalomenýho jeslti tam máš dítu nejlepší je vzít z goli torx (hvezdičku o kus vetšího průměru než díra babouchat ho tam kladivem a golou vytočit No torxe nemám,ale můžu to zkusit něčin podobným,ikdyž tomu moc něvěřim protože to tam asi festově drží když se překroutil i ten pevnostní šroub.Ajak teď na to koukám tak na těch válcích je už nahoře takovej malej nepatrnej schůdeček jak je to ochozený tak nevim jestli by byl lepší |
Autor: | MichalW [ 3.1.09, 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok hned zítra zkusim ten co mám doma rozebrat a přeměřit a když to bude ok tak jenom zdrsnit jo a čim?je nějaká tolerance? |
Autor: | kwiko [ 3.1.09, 21:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
A ako vyzeraju sviecky na tom KO motore? Meral si to na dobre zahriatom motore, skus si vstreknut pri druhom merani do valcov trocha oleja. Vymena piestnych kruzkov a obnova honovania valcov sa mi zda vhodna pre tak na motor na dojazd (teda mne to vydrzalo asi 30 tisic km) |
Autor: | MichalW [ 3.1.09, 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Svíčky jsou ok,motor byl zahřátý,s tim olejem to můžu ještě zkusit a uvidíme kwiko píše: Vymena piestnych kruzkov a obnova honovania valcov sa mi zda vhodna pre tak na motor na dojazd (teda mne to vydrzalo asi 30 tisic km) A co by si mi doporučil s tím udělat když to bude tima kroužkama? |
Autor: | škodař [ 3.1.09, 22:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: A ako vyzeraju sviecky na tom KO motore? Meral si to na dobre zahriatom motore, skus si vstreknut pri druhom merani do valcov trocha oleja. Vymena piestnych kruzkov a obnova honovania valcov sa mi zda vhodna pre tak na motor na dojazd (teda mne to vydrzalo asi 30 tisic km) kwiko pokud stímehle máš nějaký zkušenosit na favomotoru tak napiš prosím cos konkrétně dělal jak se ti to neosvědčilo mě to taky bude čekat asi |
Autor: | ferrari [ 4.1.09, 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, v prvom rade by som preveril, či je to tými nízkymi tlakmi, že je to slabé...totiť kedysi na Š110LS sme mali tlaky 0,8 a jazdila úplne v pohode, dynamicky a s nízkou spotrebou... Tiež je otázka, či máš vo všetkých valcoch rovnaký tlak...a koľko má motor cca najazdené...pýtam sa , bo sa mi zdá, že Favo motory vydžia toho veľa... A ako tu už odznelo, či si to dobre meral - totiž, ak máš čo len trochu slabú baterku, tak tlaky budú nižšie...najlepšie by bolo na poriadne zohriatom motore vyskrutkovať všetky sviečky a cez štartovacie káble (ale poriadne, nie nejaké tenké) preveriť ešte raz tieto tlaky... |
Autor: | kwiko [ 4.1.09, 10:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ked mas pekne tehlove sviecky, kompresie asi nebudu az tak katastrofalne. A problem moze byt inde. škodař píše: kwiko pokud stímehle máš nějaký zkušenosit na favomotoru tak napiš prosím cos konkrétně dělal jak se ti to neosvědčilo mě to taky bude čekat asi Velky motorar urcite niesom, ale favomotorov som zopar rozobral a zlozil. Jeden som kupil cerstvo po GO (s mojim Formanom). Niekto ho v Nemecku uvaril, tak sa dostal z babku na Slovensko. Na zaciatku mal krasny zvuk, len trocha tieklo tesnenie vane. Tak som dolieval olej. Ale casom sa jeho kvalita rychlo zhorsovala a motor zvladal volnobeh aj so zapchatym vyfukom (doporucujem skusit tiez). Zahadzoval olejom sviecky, co viedlo k dieram pri akceleracii, pri jazde na dialnici dost zral olej. Nakoniec odislo tesnenie pod hlavou. Tak som pohladal iny z felicie 136B. Ten som sa ale rozhodol napasovat do origo favo bloku (Pre blbe otazky EK, STK, mam mat 135E) Pri rozborke som si vsimol ze bolo obnovovane honovanie na valcoch a taktiez celkom znacne zvisle ryhy po piestoch na stenach valcov obratenych kolmo na os kluky. Ja som motor nikdy neuvaril, a olej som menil pravidelne cca 6000km. Ale vyfukove spaliny ho asi aj tak rychlo degradovali. Celkovo motor vyzeral ovela horsie ako co mam v pickupe ktory ma kilometrov250+ a kupili sme ho od firmy ktora ho pouzivala aj ked mal prasknute tesnenie. Myslim si preto, ze ked motor zlikviduje honovanie, tak budu pravdepodobne aj vybehane valce, a tak budu mat piesty privela miesta. Nove honovanie tomu moc neprida. Zda sa mi preto rozumnejsie vymenit celu zostavu valec/piest alebo vymenit cele vnutro... atd. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |