Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Hlava 135 136
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14858
Stránka 1 z 2

Autor:  vulk@n [ 5.1.09, 01:06 ]
Předmět příspěvku:  Hlava 135 136

zdravim chcem sa opytat ake su farby znakov skoda na hlavach valcov motorov 135 a136..? ta farba ma nieco spolocne s druhom paliva a ventilmy.. ? dakujem vopred za odpovede

Autor:  michalkatka [ 5.1.09, 01:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Farba- Hlava 135 136

vulk@n píše:
zdravim chcem sa opytat ake su farby znakov skoda na hlavach valcov motorov 135 a136..? ta farba ma nieco spolocne s druhom paliva a ventilmy.. ? dakujem vopred za odpovede


myslíš Favo alebo 742.135-6

Favo má hlavy rovnaké, až na 136B a všetky sú na bezolovo...

raza 742 sa riešila v inom topiccu

Autor:  NOVON [ 5.1.09, 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

Motory 136 měly žlutý znak na motoru,ne? V čem se ty hlavy 135,136,135B,136B liší? Já myslel,že jsou stejné,jen MPI hlava je jiná..;-)

Autor:  trady [ 5.1.09, 11:14 ]
Předmět příspěvku: 

135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly

Autor:  vulk@n [ 5.1.09, 11:30 ]
Předmět příspěvku: 

mne islo o farbu znaku hlava na 742 ma zlty znak,chcel som vediet ci je ta hlava original zo 136 a na ake palivo olovnate alebo neolovnate

Autor:  vulk@n [ 5.1.09, 13:44 ]
Předmět příspěvku: 

informujem sa aj preto ,motor ma velmi vysoku spotrebu oleja,no ani po 7dnoch parkovania na jednom mieste neni pod motorom mastny flak... prevodovska je sice dost mastna ,no myslim ze nie od oleja z motora..či..? tacho ukazuje cca 72000km,neviem či skutocnych. urcite by bolo dobre odmerat tlaky,no zatial nemam ako a kde. Preco je teda taka spotreba.. myslim ze bud gufera ..alebo mozu to byt aj kružky..? poradte

Autor:  NOVON [ 5.1.09, 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

trady píše:
135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly

Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B..
A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak?

Autor:  Ondras83 [ 5.1.09, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

NOVON píše:
trady píše:
135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly

Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B..
A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak?

jj...šrouby seděj....ale jinak :roll:

Autor:  michalkatka [ 5.1.09, 22:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
NOVON píše:
trady píše:
135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly

Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B..
A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak?

jj...šrouby seděj....ale jinak :roll:


jedine hlava 136B má väčšie a zaoblenejšie sacie kanály, na vonok je úplne rovnaká ako 135, 136, 135B a dajú ľubovolne zamieňať...

Autor:  Ondras83 [ 5.1.09, 22:14 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Ondras83 píše:
NOVON píše:
trady píše:
135/136 maji rozdine plnici a vyfukove kanaly

Jo máš pravdu,to jsem zapoměl napsat;-)..No a třebas hlava z motoru 136 by měla být stejná jako u 136B..
A ještě dotaz,jestli se dá na motor 135 použít hlava 136 a naopak?

jj...šrouby seděj....ale jinak :roll:


jedine hlava 136B má väčšie a zaoblenejšie sacie kanály, na vonok je úplne rovnaká ako 135, 136, 135B a dajú ľubovolne zamieňať...

takže 136B hlava je ještě jinačí než hlava 136 ??...ta 136 má ten poznávací nálitek nad svíčkama, ale některý fáčka už to taky nemaj a jsou to karbce...já mám doma teď momentálně jednu hlavu BMM (ale s parohama a vstřikováním) no a 2 sežraný hlavy fáčko...jedu zkusim nechat snížit a zalepim to tekutyk kovem a uvidíme...já ale kua potřebuju nějaký zkušební auto, na kterym tohle všechno budu zkoušet :D :lol:

Autor:  michalkatka [ 5.1.09, 22:34 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
takže 136B hlava je ještě jinačí než hlava 136 ??...ta 136 má ten poznávací nálitek nad svíčkama, ale některý fáčka už to taky nemaj a jsou to karbce...já mám doma teď momentálně jednu hlavu BMM (ale s parohama a vstřikováním) no a 2 sežraný hlavy fáčko...jedu zkusim nechat snížit a zalepim to tekutyk kovem a uvidíme...já ale kua potřebuju nějaký zkušební auto, na kterym tohle všechno budu zkoušet :D :lol:


tie náliatky sú podľa výrobcu zo začiatku sme nevedeli vyrábať hlavy v požadovanom množstve tak niektoré - práve tie s náliatkom medzi 2-3 valcom je myslým taliansky výrobca.... takže klasiky 135 a 136 sú aj s náliatkom aj bez...

136B sú vraj iba české bez náliatku...

ale bezpečne sa to dá rozpoznať podľa čísla...

Autor:  Ondras83 [ 5.1.09, 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Ondras83 píše:
takže 136B hlava je ještě jinačí než hlava 136 ??...ta 136 má ten poznávací nálitek nad svíčkama, ale některý fáčka už to taky nemaj a jsou to karbce...já mám doma teď momentálně jednu hlavu BMM (ale s parohama a vstřikováním) no a 2 sežraný hlavy fáčko...jedu zkusim nechat snížit a zalepim to tekutyk kovem a uvidíme...já ale kua potřebuju nějaký zkušební auto, na kterym tohle všechno budu zkoušet :D :lol:


tie náliatky sú podľa výrobcu zo začiatku sme nevedeli vyrábať hlavy v požadovanom množstve tak niektoré - práve tie s náliatkom medzi 2-3 valcom je myslým taliansky výrobca.... takže klasiky 135 a 136 sú aj s náliatkom aj bez...

136B sú vraj iba české bez náliatku...

ale bezpečne sa to dá rozpoznať podľa čísla...

mě de spíš o tvar kanálů a tak...takže 136B má ještě jiný (lepší) kanály než 136 karbec?? :shock: :wink: :lol:

Autor:  Jarda S. [ 5.1.09, 22:48 ]
Předmět příspěvku: 

a 136 M má nejlepší

Autor:  michalkatka [ 5.1.09, 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
a 136 M má nejlepší


tak hej, 136B je niečo medzi, akurát 136M má tenšie drieky ventilov...

Autor:  ferrari [ 5.1.09, 23:16 ]
Předmět příspěvku: 

vulk@n píše:
informujem sa aj preto ,motor ma velmi vysoku spotrebu oleja,no ani po 7dnoch parkovania na jednom mieste neni pod motorom mastny flak... prevodovska je sice dost mastna ,no myslim ze nie od oleja z motora..či..? tacho ukazuje cca 72000km,neviem či skutocnych. urcite by bolo dobre odmerat tlaky,no zatial nemam ako a kde. Preco je teda taka spotreba.. myslim ze bud gufera ..alebo mozu to byt aj kružky..? poradte


Tak takto, hlava pre 742.136 by mala mať teoreticky buď biely znak (vtedy treba použivať benzín s náhradou olova, nie čistý natural), prípadne tiež modrý a zelený. Modrý a zelený znak značia, že motor môže spaľovať bezolovnatý benzín a dve farby sú iba preto, aby sa odlíšil rozličný dodávateľ...

No takto, ak má motor čo len okolo 72 000 km, nemal by papať žiaden olej..ak ale olej papá (otázka tiež koľko, nejakých 0,2l/1000 je už na Favo veľa, ale ešte stále v norme) tak je to na 99% vydratými guferkami ventilov...ale môžu to byť aj krúžky, samozrejme...presnejšie asi už len pri kontrole kompresných tlakov - ak budú podozrivo nízke, skôs vstreknuť do valca tak 20 ml motorového oleja - ak tlak stúpne, sú to krúžky...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/