Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

úprava kroutícího momentu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=14891
Stránka 1 z 1

Autor:  meegor [ 7.1.09, 00:01 ]
Předmět příspěvku:  úprava kroutícího momentu

Mám 120ku se 105motorem a pierburgem 28-30, ve vyšších otáčkách 3000+ tahne jako kráva a odspodu vůbec. bohatost, předstih sem ladil celej víkend a zlepšení žádný, poraďte prosím někdo jak docílit většího tahu odspoda!?

Autor:  michalkatka [ 7.1.09, 06:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: úprava kroutícího momentu

meegor píše:
Mám 120ku se 105motorem a pierburgem 28-30, ve vyšších otáčkách 3000+ tahne jako kráva a odspodu vůbec. bohatost, předstih sem ladil celej víkend a zlepšení žádný, poraďte prosím někdo jak docílit většího tahu odspoda!?


ak máš na 105 motore karbec čo je stavaný na objem 1.3 tak sa nediv, ešte na 120 by to šlo dobre, ale 105 ja málo, ale 105 nikdy nemala nejaký extra ťah odspodu, možno tomu nič nieje...

musel by si vymeniť trysku a vzdušník 1. komory čo je na Lekra (Pierburga) zohnať prakticky nemožné, všetky dostupné sú ciachované na objem 1.3. a to nezohľadňujem úpravy kôli vačke a KP.

Autor:  ferrari [ 7.1.09, 12:59 ]
Předmět příspěvku: 

Bolo by Ti treba najaký spôsobom uškrtiť prietok zmesi - azda nejakou podložkou po karbec pod 1. komoru...ale čo Ťa viedlo k použitiu tohto Pierburga (teda predpokladám, že ide o Pierburg/LEKR z Favorita)

Autor:  michalkatka [ 7.1.09, 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Bolo by Ti treba najaký spôsobom uškrtiť prietok zmesi - azda nejakou podložkou po karbec pod 1. komoru...ale čo Ťa viedlo k použitiu tohto Pierburga (teda predpokladám, že ide o Pierburg/LEKR z Favorita)


neviem, na 105 by to chcelo menší difúzor, tá si "ťahá" adekvátne menej zmesi a keď chceš zvýšiť prúdenie vzduchu aby sa v difúzore strhávalo viac paliva musíš zmenšiť jeho priemer, ak by si urobil podložku pod karb kde by si "pridusil" 1. komoru prúdenie priamo v difúzore by si nezmenil.

lenže otázme je že či sa motor dosí na chodobnú, alebo bohatú zmes, potom by sa dalo laborovať s tryskami, alebo má na 1. komore zapchatú trysku, alebo mu nejde prechodový režim.

ja myslím že tomu nič nieje, to je vlastnosť 105 Power (Viki vie povedať)

Autor:  Viky [ 7.1.09, 13:32 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
ja myslím že tomu nič nieje, to je vlastnosť 105 Power (Viki vie povedať)
Jezis ja mit 105POWER ktera na 3000 ozije, tak sem stastnej jako blecha. Ta moje ani howno. Spis naopak ma charakteristiku dost plochou.

Kdyz chces menit takhle karburator, musis si dat do motoru lambdu s indikatorem a upravovat podle toho. Jinak s tim nic neudelas.

Autor:  Martin 007 [ 7.1.09, 13:34 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
Spis naopak ma charakteristiku dost plochou.


To mi připomíná motor 742.10 :D :D :D

Autor:  fatal [ 7.1.09, 13:45 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
Jezis ja mit 105POWER ktera na 3000 ozije, tak sem stastnej jako blecha.


Šíp, to bys musel jezdit na pořádné palivo a mít to pořádně seřízené. :roll:

Autor:  Viky [ 7.1.09, 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
mít to pořádně seřízené. :roll:

To je jako bys chtel cistit skla na rozslapnutejch brejlich! :-D

Autor:  fatal [ 7.1.09, 14:17 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
To je jako bys chtel cistit skla na rozslapnutejch brejlich! :-D


To bys na to nesměl furt tak šlapat, no... :roll:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/