Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Felície Mpi – proměření a oprava škrtící klapky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15059
Stránka 1 z 2

Autor:  bosator [ 15.1.09, 19:07 ]
Předmět příspěvku:  Felície Mpi – proměření a oprava škrtící klapky

Zdaravím. Mám zas problém, kámošova felície měla nepravidelný volnoběh, občas vysoký, občas to chcípalo. Klapka je čistá, na pohled jak nová, chodí volně, je promazaná, provedli jsme tedy reset řídící jednotky programem od Motordiagu a nastavili klapku, viz tento předchozí příspěvek:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=14560 .
Asi 200km -10 jízd to bylo vše ok. Ale těď se to opět vrátilo, zas nepravidelný volnoběh. Napadlo nás že by to mohl dělat ten potenciometr (nebo servomotorek) co je součástí klapky, co jí naklápí. Neví někdo z vás jak ho proměřit - prověřit, případně opravit. Žádné chyby v paměti závad nejsou.

Autor:  Drak [ 15.1.09, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jak máš paměť závad bez chyb, tak v elektronice to nehledej. Spíš se zaměř na netěsnost sání, bublinky v palivu, výkon čerpadla.

Autor:  Jarda S. [ 15.1.09, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

zkusil bych diavu 8)

Autor:  slovacek.milos [ 15.1.09, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
zkusil bych diavu 8)



to je ono lék na bílou nemoc, musí se akorát brutálně sdělat ten dekl není na šroubky jak u 1.6 ale jde to, napapli diavou a pojedeš jak pán, pak napiš miloš

Autor:  bosator [ 15.1.09, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Jak máš paměť závad bez chyb, tak v elektronice to nehledej. Spíš se zaměř na netěsnost sání, bublinky v palivu, výkon čerpadla.

Právě mě ale zaráží to, že reset ř. jednotky a nastavení klapky, to dočasně vyřešil, vše bylo cca. 200km tak jak má být, ale teď se ten samý problém vrátil. Kdyby to přece bylo čerpadlem, nebo netěsností sání, tak by přece ten reset a nastavení vůbec nezabrali.

Autor:  slovacek.milos [ 15.1.09, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Jak máš paměť závad bez chyb, tak v elektronice to nehledej. Spíš se zaměř na netěsnost sání, bublinky v palivu, výkon čerpadla.


daku jak máš v háji klapku ta nemoc se vrátí miloš

Autor:  slovacek.milos [ 15.1.09, 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

bosator píše:
Drak píše:
Jak máš paměť závad bez chyb, tak v elektronice to nehledej. Spíš se zaměř na netěsnost sání, bublinky v palivu, výkon čerpadla.

Právě mě ale zaráží to, že reset ř. jednotky a nastavení klapky, to dočasně vyřešil, vše bylo cca. 200km tak jak má být, ale teď se ten samý problém vrátil. Kdyby to přece bylo čerpadlem, nebo netěsností sání, tak by přece ten reset a nastavení vůbec nezabrali.


normální jev klapka je v háji řídící jednotku zase zblbne miloš

Autor:  slovacek.milos [ 15.1.09, 20:34 ]
Předmět příspěvku: 

diava simply clever miloš

Autor:  bosator [ 15.1.09, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
diava simply clever miloš


Na pohled je ta klapka jak nová, bez karbonu, tak asi jedine ze to delal ten potenciometr co klapku ve volnoběhu naklápí.Slyšel jsem, že to jde nějakým způsobem rozpertlovat, proměřit a opravit, ale víc právě nevím.A pokud je vadnej tenhle potenciometr v paměti závad se nezobrazí? Nevím co přesně je diava, znám jen leštěnku na dřevo diava. To je něco na vyčištění? případně mi Miloši popiš způsob použítí.

Autor:  Jarda S. [ 15.1.09, 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

jo to je ono ta leštěnka

Autor:  nebepeklo [ 18.10.11, 15:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felície Mpi – proměření a oprava škrtící klapky

zdarec, taky sem měl problém se škrtící klapkou, nepravidelný volnoběh, cukání, moc věcí bylo vyměněno, diagnostika jednou psala vadný čidlo teploty, tlaku vzduchu a oleje, snímač otáček, kostra vstřikovačů, ovladač škrtící klapky..vždycky něco jinýho..a většinou to byly závady sporadický, diag kabel sem si nakonec koupil na aukru , abych pořád nerval love do servisů.. a před týdnem se mi stalo, že jsem nenastartoval...vyměnil sem autobaterii, přes diag nastavil škrt. klapku do základu a motor šlape jak hodinky..než začnete měnit škrtící klapku, kterou sem samozřejmě taky vyměnil, zkuste takovou hloupost jako je baterka..asi nějakej bludnej proud..kolísalo napětí a rozhazovalo elektroniku..

Autor:  daveho [ 18.10.11, 20:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felície Mpi – proměření a oprava škrtící klapky

Miloš:Diava simly clever tak to je dobrý:D :D ,výrobce bude muset upravit etiketu-použití :na nábytek a škrtící klapky MPI.K tomu dá obrázek škodovácký slepice a obrat bude dvojnásobnej :D :D

Autor:  Jara.K [ 11.2.12, 22:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felície Mpi – proměření a oprava škrtící klapky

Zdarec. Mám problém. Odešel my zapalovací modul, ten sem vyměnil s kabela a svíčkama. Startuje to suprově hned napoprvé. Jenže se my rozhodila škrtící klapka. Tak sem vzal VAG a šel ji nastavit zahřál jsem motor na 90 stup. zadal jsem příkaz k nastavení a vyhodilo my to 1000000 tak sem prošlapal plynový pedál a opakoval. zase stejná hodnota. Tak jsem sundal sání pročistil jsem ju povolil lanko a udělal znovu nastavení. Po 10 pokusu a a stejné hodnotě jsem to vzdal. Neví někdo co stím?
EDIT: Tak sem klapku vymontoval ven kompletně sem ju očistil že byla jako nová. Zkusil jsem nastavení bez lanka. Několikrát. Furt to háže nastavení 1000000. Je v háji klapka? Odešel potenciometr?

Autor:  kwiko [ 12.2.12, 13:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felície Mpi – proměření a oprava škrtící klapky

a aka felicia MPI? 1,3 ci 1,6...

Autor:  Jara.K [ 12.2.12, 18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Felície Mpi – proměření a oprava škrtící klapky

Pardon, 1.6 AEE

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/