|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
nestartuje motor na LPG, nějaké nápady? :)
Autor |
Zpráva |
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
nestartuje motor na LPG, nějaké nápady? :)
Nemohu nastartovat Š105 na plyn - nelze nastartovat ani teplé ani studené, pokud za jízdy přepnu z benzínu na plyn, auto jede, ale motor občas vynechá - škubne. Při vyřazení na neutrál zdechne. Plynu je plná nádrž. Na benzín vše bez problému. Nenapadá někoho, kde může být zrada?
Motor přestal startovat poté, co jsem nastavil vůli ventilů a dotáhl uvolněný odpojovač trysky běhu naprázdno, ale tyto úkony by s problémem snad neměly souviset.
|
7.8.06, 23:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Honzik.t
Příspěvky: 130 Bydliště: Šumperk
|
Re: nestartuje motor na LPG, nějaké nápady? :)
kdoasi píše: Nemohu nastartovat Š105 na plyn - nelze nastartovat ani teplé ani studené, pokud za jízdy přepnu z benzínu na plyn, auto jede, ale motor občas vynechá - škubne. Při vyřazení na neutrál zdechne. Plynu je plná nádrž. Na benzín vše bez problému. Nenapadá někoho, kde může být zrada?
Motor přestal startovat poté, co jsem nastavil vůli ventilů a dotáhl uvolněný odpojovač trysky běhu naprázdno, ale tyto úkony by s problémem snad neměly souviset.
Možná máš moc chudou směs na plyn zkus zvětšit bohatost tím šroubkem na zplynovači, je možné že je zasraná membrána a proto to dělá. Mě dělal problém odpojovač volnoběhu tak jsem ho vydělal a dal tam šroub. Pokud chcípeš auto na plyn tak ho nepotřebuješ, ale pokud na benzín je vše OK tak je problém spíš v plynu.
|
8.8.06, 05:34 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Zkontroluj podtlakovou hadici co ovládá membránu, jestli není někde prasklá nebo netěsní. A taky ten šroub na tlustý hadici od zplyňovače (někdo mi říkal, že by měl být 3 až 3,5 otoček od úplného zavření).
Neměnils náhodou i vzduchový filtr?
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
8.8.06, 06:23 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Sláva už to mám! Pod víčkem rozdělovače byla zkondenzovaná voda. Zajímavé, že na benzín se to neprojevilo, každopádně teď už to jede jak má. Stejně ale díky za nápady.
|
8.8.06, 10:37 |
|
|
simi
Příspěvky: 58
|
Na benzin se to neprojevovalo, protoze u nej neni potreba na preskok jiskry tak vysoke napeti jako u plynu - a tam uz si to napeti naslo cestu pres vlhkost na vicko. Tot cele vysvetleni, pokud to tedy bylo jen tim vickem...
|
8.8.06, 23:14 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|