Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Škubání
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1511
Stránka 1 z 2

Autor:  Šemik [ 8.8.06, 07:25 ]
Předmět příspěvku:  Škubání

Nazdar, rád bych svámi prodiskutoval problém, který máme s rapidem. Jde o plynulost jízdy. Pokud je nastaven takový předstih, že to neklepe kvůli jeho velké hodnotě, tak motor v tahu poškubává, není to ten sametový chod jaký by měl být. Když je předstih nastaven tak, aby to neškubalo, tak to zase klepe kvůli tomu, že je předstih moc velký. Nevěděli byste co s tím? To poškubávání je vcelku nepříjemné. Teď co sem na autě poslední dobou udělal: Nové svíčky, zapalovací kabely, kontakty, přídavné jiskřiště na kabelu mezi cívkou a rozdělovačem (to už je tam déle, proti tomu škubání to velice moc pomohlo, ale stále to není ono), na fréze srovnaná příruba karburátoru, poté vyčištěn cyklohexanen a tlakovým vzduchem.

Autor:  David [ 8.8.06, 07:39 ]
Předmět příspěvku: 

Skus vymněňit rozdělovač už bude asi vychozenej a má vůly a pak plinulost motoru nedocílíš nejlépe by bylo koupit nový ale bude asi dost drahý nebo nejáký repasovaný.

Autor:  Šemik [ 8.8.06, 08:02 ]
Předmět příspěvku: 

David píše:
Skus vymněňit rozdělovač už bude asi vychozenej a má vůly a pak plinulost motoru nedocílíš nejlépe by bylo koupit nový ale bude asi dost drahý nebo nejáký repasovaný.



Toho jsem se právě velice obával. Nový stojí asi 1640Kč..

Autor:  michalkatka [ 8.8.06, 17:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škubání

ja by som problém videl v nefunkčnej odstredivej regulácii predstihu, pomohol by celý nový rozdelovač, ale pred tým to skús skontrolovať zo stroboskopom, pri voľnobehu, máš základný predstih a ak pridáš plyn ryska by sa mala posunúť až mimo rozsah...

Autor:  Šemik [ 9.8.06, 14:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škubání

michalkatka píše:
ja by som problém videl v nefunkčnej odstredivej regulácii predstihu, pomohol by celý nový rozdelovač, ale pred tým to skús skontrolovať zo stroboskopom, pri voľnobehu, máš základný predstih a ak pridáš plyn ryska by sa mala posunúť až mimo rozsah...


Zkusim to tim stroboskopem jak říkáš, jen si ho musim pučit od kamaráda. Jinak, myslíš, že by se to poznalo kdybych automobil přistavil na PAL-test?

Autor:  michalkatka [ 9.8.06, 15:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škubání

neviem presne ktoré veličiny meria PAL test, ale myslím že určite áno...

Autor:  Jiří Čech [ 9.8.06, 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

Poškubávání motoru je vynechávání zapalování, chce to zkontrolovat rozdělovač, hlavně ukostření kondenzátoru a stav kontaktů. Nebo to všechno zahodit a použít upravené zapalování z Fava. Možná máš nízkou hladiny v karbu, což k tomu také může vést, ale spíš to tipuji na elektriku. Podle toho, co píšeš, že pomohlo předřadné jiskřiště, nemáš dost energie, takže může být i vadná zap. cívka.

Autor:  Šemik [ 9.8.06, 16:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jiří Čech píše:
Poškubávání motoru je vynechávání zapalování, chce to zkontrolovat rozdělovač, hlavně ukostření kondenzátoru a stav kontaktů. Nebo to všechno zahodit a použít upravené zapalování z Fava. Možná máš nízkou hladiny v karbu, což k tomu také může vést, ale spíš to tipuji na elektriku. Podle toho, co píšeš, že pomohlo předřadné jiskřiště, nemáš dost energie, takže může být i vadná zap. cívka.


S tou cívkou mě to taky napadlo. Nastartoval jsem si, a vytahoval VN kabel z cívky a zkoušel jsem jak dlouhý blesk to udělá. Když byla ta mezera mezi cívkou a kabelem cca 2cm dlouhá tak motor stále běžel pravidelně a nevynechával.

Autor:  Jiří Čech [ 9.8.06, 16:44 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus vyměnit víčko a palec na rozdělovači...

Autor:  Šemik [ 9.8.06, 16:55 ]
Předmět příspěvku: 

Jiří Čech píše:
Zkus vyměnit víčko a palec na rozdělovači...


Dobře. Díky

Autor:  Šemik [ 11.8.06, 07:37 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem vyměnil víčko i palec ale moc se to nezlepšilo. Ale přišel jsem na ještě jednu věc, a tím to bylo. To přídavné jiskřiště jsem měl udělané tak, že byl přestřižen zapalovací kabel mezi cívkou a rozdělovačem a tyhle dva konce kabelu byly zasunuty do teflonové trubičky, vzdáleny od sebe asi 3mm. Samozřejmě že se ty konce opalovaly, a tak mi do těch konců otec zasadil hroty z wolframu. Bohužel mi o tom zapoměl říct a já si jich všiml až včera :oops: a vzápětí jsem je (přes velké protesty z otcovo strany) vyndal, a rapídek jede, neškube, prostě jedna báseň. Takže se omluvuju že jsem z vás všech tahal rozumy, a ono to bylo tímhle...

Autor:  Šemik [ 11.8.06, 09:22 ]
Předmět příspěvku: 

Btw, v odstředivé regulátoru předstihu jsou dvě pružinky. Má mít ta tlustčí tak hroznou vůli, že ta pružina začíná zabírat skoro až na konci možnosti regulace odstředivého regulátoru :?: (až když závažíčka jsou téměř na bocích rozdělovače)

Autor:  Jiří Čech [ 11.8.06, 14:45 ]
Předmět příspěvku: 

nemá, to je chyba, měla by zabírat asi v polovině rozsahu, chce to přihnout držák tak, aby byl asi uprostřed oválného oka...

Autor:  karel [ 11.8.06, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

potřebuju rychle poradit,nechal sem si vyměnit rozdělovač u kámoše,vyndali jsme ho a dali jinej ale auto ne a ne chytit.
střílí jak blázen,pak ho otáčel ten palec ale nic muže se otočit o 90stupnu nebo de rovnou o 180

Autor:  Jiří Čech [ 11.8.06, 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

o 180°...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/