Autor |
Zpráva |
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
Karburátor žiguli do škodovky?
Ocitol sa mi doma karbec zo žiguláka. Bude to asi z 2105 bud 1.3-ka alebo 1.5-ka. Moja otazka znie, da sa to napasovat na klasicky 120-kovy motor? Co som ho dneska v rychlosti studoval tak sa mi tak zdalo ze na sanie by mohol pasovat akurat bude treba vymenit štefty na sani lebo budu asi kratke. Najvacsi problem bude asi pripojit plynove lanko lebo zigulak tam ma akesi tiahielko miesto lanka. Sitic a podtlak by nemal byt problem, to je tam skoro rovnake. Nezaoberal sa tu s tym niekto, nevie niekto poradit?
_________________ Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom...
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka
|
20.1.09, 18:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Karburátor žiguli do škodovky?
Speedy125 píše: Ocitol sa mi doma karbec zo žiguláka. Bude to asi z 2105 bud 1.3-ka alebo 1.5-ka. Moja otazka znie, da sa to napasovat na klasicky 120-kovy motor? Co som ho dneska v rychlosti studoval tak sa mi tak zdalo ze na sanie by mohol pasovat akurat bude treba vymenit štefty na sani lebo budu asi kratke. Najvacsi problem bude asi pripojit plynove lanko lebo zigulak tam ma akesi tiahielko miesto lanka. Sitic a podtlak by nemal byt problem, to je tam skoro rovnake. Nezaoberal sa tu s tym niekto, nevie niekto poradit?
dělávalo se to přesně naopak a nějaký problém to nebyl přehodíš i ty páčky
já bych ten karbec osobně napasoval do popelnice miloš
|
20.1.09, 18:52 |
|
|
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
Ja to chcem iba na vyskusanie. Je mi uplne jasne ze to bude zrat minimalne 2x tolko. Chcem len zistit ci to bude fungovat a ci to nahodou nebude citelne aj po pridani plynu. Mozno ked to zafunguje tak pozbieram vsetky karburatory zo zigulakov v okoli a zacnem ich predavat ako nahradu za webre
_________________ Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom...
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka
|
20.1.09, 19:08 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
BA3 má sériově Weber
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.1.09, 19:09 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já mam polorozebranej weber se škodováckou přírubou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.1.09, 19:25 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Speedy125 píše: Ja to chcem iba na vyskusanie. Je mi uplne jasne ze to bude zrat minimalne 2x tolko. Chcem len zistit ci to bude fungovat a ci to nahodou nebude citelne aj po pridani plynu. Mozno ked to zafunguje tak pozbieram vsetky karburatory zo zigulakov v okoli a zacnem ich predavat ako nahradu za webre
přetryskovanej LEKR je daleko lepší a 613 je taky moc dobrá...žigul je na ho**o
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.1.09, 19:30 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
Ondras83 píše: Speedy125 píše: Ja to chcem iba na vyskusanie. Je mi uplne jasne ze to bude zrat minimalne 2x tolko. Chcem len zistit ci to bude fungovat a ci to nahodou nebude citelne aj po pridani plynu. Mozno ked to zafunguje tak pozbieram vsetky karburatory zo zigulakov v okoli a zacnem ich predavat ako nahradu za webre přetryskovanej LEKR je daleko lepší a 613 je taky moc dobrá...žigul je na ho**o
tak to si teraz strelil vedla kamo, LEKR s difuzorom 20 a trysky ani vzdusniky nezozenies, to je teda vyhra....a tatrovacky co ma druhu komoru 27mm ??? to dokaze krmit 1,8-2liter
neni nad spraveny SEDR/EDSR alebo z VAZ 1500ky dif 23/25
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
20.1.09, 20:24 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Gemini píše: tak to si teraz strelil vedla kamo, LEKR s difuzorom 20 a trysky ani vzdusniky nezozenies, to je teda vyhra....a tatrovacky co ma druhu komoru 27mm ??? to dokaze krmit 1,8-2liter
neni nad spraveny SEDR/EDSR alebo z VAZ 1500ky dif 23/25
ja mám zapožičaný LEKR 22/26, len nemá obohacovač a akceleračku, je to z nejakého Ekotroniku....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.1.09, 20:30 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ja osobne sem jel v nekolika skodovkach se zigulem..sam sem mel poslkeho fiata na jedne...a jezdilo to dobre...musis jen zvolit v hodne otryskovani....nejaky vyrazne zvyseni vykonu necekej...ale..perfektni starty..teple i studene...a motor bude mit lepsi spodek diky mechanickemu ovladani druhe klapky
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.1.09, 20:54 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Gemini píše: Ondras83 píše: Speedy125 píše: Ja to chcem iba na vyskusanie. Je mi uplne jasne ze to bude zrat minimalne 2x tolko. Chcem len zistit ci to bude fungovat a ci to nahodou nebude citelne aj po pridani plynu. Mozno ked to zafunguje tak pozbieram vsetky karburatory zo zigulakov v okoli a zacnem ich predavat ako nahradu za webre přetryskovanej LEKR je daleko lepší a 613 je taky moc dobrá...žigul je na ho**o tak to si teraz strelil vedla kamo, LEKR s difuzorom 20 a trysky ani vzdusniky nezozenies, to je teda vyhra....a tatrovacky co ma druhu komoru 27mm ??? to dokaze krmit 1,8-2liter neni nad spraveny SEDR/EDSR alebo z VAZ 1500ky dif 23/25
co jezdí kámoš vrchy, tak jezdí na tatrováckej, žigul není skoro poznat a upravenej LEKR nejezdí taky špatně
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.1.09, 21:08 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já měl z poláka z 1500 a jelo to super, bylo to uplně jiný auto ale taky to super chlastalo a myslím že tam byl nepatrnej problémek s tím že klapky jsou obráceně
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.1.09, 22:01 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
já neim, já s tim nejezdil, vim jen, co je v tom závoďáku, je to fávo a 742 karbce se prej odlejvaj v zatáčkách...jen teoretizuju
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.1.09, 22:03 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Kristensen píše: Já měl z poláka z 1500 a jelo to super, bylo to uplně jiný auto ale taky to super chlastalo a myslím že tam byl nepatrnej problémek s tím že klapky jsou obráceně
ja tam mel z 1300polaka s podtlakem ovladanou druhou klapkou..zralo to tak normalne..vykon taky tak stejnej...ale motor byl pruznejsi...a hlavne starty supr...a s tim zigulem to ma takovej lepsi spodek...diky te mechanice...v otackach sel lip ten polak....problem je ten ze kazdej karbec a kazdej motor je v nejakym stavu...otazka v jakym
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.1.09, 22:20 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemik píše: BA3 má sériově Weber
To snad jen ty první...
|
20.1.09, 22:24 |
|
|
Speedy125
Příspěvky: 51 Bydliště: Stupava
|
Zajtra sa na to asi vrhnem. Zistim presnu tipu karburatora, vycistim ho a zacnem spekulovat jak ho tam napasovat...
_________________ Škoda 130GL r.v.11/86 - bohužial už po smrti ale spomínam na nu v dobrom...
Škoda 125L r.v.12/89 - originál
Škoda 125GLS r.v. 8/84 - skladačka
|
20.1.09, 22:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|