Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vysoke volnobezne otacky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1524 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Paradigm [ 8.8.06, 21:25 ] |
Předmět příspěvku: | Vysoke volnobezne otacky |
Mam favo r.v. 93 BMM. Pri nastartovani studeneho motoru mam otacky okolo 1200, co je asi O.K..Pri zahriatom mi klesnu na 900 niekedy az 1000. Odhadujem podla otackomeru. No a ked stojim a mam tych 900 a pridam plyn na neutrali tak sa mi ustalia na 1000 az 1100 a dole pojdu az ked sa rozbehnem a chvilu s tym idem. Plynove lanko sa mi nezadiera. Neviete čo stym. Diky moc. |
Autor: | vopaje [ 8.8.06, 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle mého to vypadá na škrtící klapku.Klapku vyčistit,nastavit VAGem klapku.Pak to bude asi tak 50-100km ještě dělat a pak to přestane.Víc ti ktomu ale řeknou mistři na motory.čus |
Autor: | Kikan [ 8.8.06, 22:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem měl stejný problém s těmi otáčkami. Bavil jsem se se známým (automechanik) a ten říkal že něco podobného už řešil. Na jeho doporučení jsem vyměnil lambda sondu a otáčky volnoběhu se teď drží 800 - 900 za studena i tepla. Po přidání plynu otáčky rychleji klesají a aji spotřeba mi klesla. Novou lambdu jsem koupil okolo 1200,- |
Autor: | Paradigm [ 8.8.06, 23:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
No skusim tu klapku vycistit a potom aj ten VAG a ten by mal aj odhalit ci nie je v haji nejake to cidlo. nie? |
Autor: | michalkatka [ 9.8.06, 13:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
na klapke pri potenciometri je kontakt voľnobehu, myslím že závada je v potenciometri, alebo tom kontakte... (veľmi častá závada). vyčistenie klapky je len krátkodobé riešenie. |
Autor: | Jiří Čech [ 9.8.06, 15:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyčištění klapky u BMM je nesmysl, tam je stále čištěna benzínem, to není MPI. Spíš je někde chyba v lambdě, nebo je nějaké jiné čidlo vadné (i ten potenciometr může být vadný) a elektronika nastavuje nouzový režim. Zkus na noc odpojit aku, vymaže se paměť a uvidíš, co to udělá. Jestli to nepomůže, chce to tester a ověřit stav chybových hlášení. |
Autor: | Larry [ 14.8.06, 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hoj, a ked skusis pri tych vysokych otackach potiahnut nohou naspat plyn klesne to? Ak ano potom by som postupoval nasledovne: 1. zhodit koplet vzduchovy filter dole 2. vytiahnut uple plynove lanko z kladky na skrtiacej klapke 3. skrtiacu klapku po nastartovani zatlacit nasilu naspat a odskusat funkciu volnobehu ak volnobeh drzi je velky predpoklad pre tieto zavady: 1. mala vola na plynovom lanku 2. pridrete lanko alebo oska na plynovom pedale 3. slaba (v mojom pripade az chybajuca po predchadzajucom majitelovi) pruzina na plynovom pedale 4. zla funkcnost spinacieho kontaktu volnobehu (da sa odmerat po odpojeni konektoru nastavovaca skrtiacej klapky hodnoty su na http://www.stekly.wz.cz/bmm.html) |
Autor: | Roman [ 15.8.06, 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiří Čech píše: Vyčištění klapky u BMM je nesmysl, tam je stále čištěna benzínem, to není MPI. Spíš je někde chyba v lambdě, nebo je nějaké jiné čidlo vadné (i ten potenciometr může být vadný) a elektronika nastavuje nouzový režim. Zkus na noc odpojit aku, vymaže se paměť a uvidíš, co to udělá. Jestli to nepomůže, chce to tester a ověřit stav chybových hlášení. funguje to s tim vypojenim aku na noc i u 136 MPi? cistil sem totiz skrtici klapku a ted mam volnobeh kolem 2000 rpm a klesne jen kdyz to proslapnu - kdyz jedu a dam nohu z plynu, zustane to zase cca na 2000-2500 - musi to jit na VAG abych to odstranil?? asi jo co?s |
Autor: | vopaje [ 15.8.06, 19:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Romane,co jsem zjisťoval a následně udělal na své F-mpi,je následovně.zapneš klíček,vytáhneš poj.č1,vypneš klíček,zandáš pojistku.Po tomto rychlém resetu se otáčky opět uklidnily po cca 100km.Ani né. čus |
Autor: | Larry [ 16.8.06, 08:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
v linku co som poslal predtym si treba precitat stat "Starý start". |
Autor: | Roman [ 16.8.06, 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
vopaje píše: Romane,co jsem zjisťoval a následně udělal na své F-mpi,je následovně.zapneš klíček,vytáhneš poj.č1,vypneš klíček,zandáš pojistku.Po tomto rychlém resetu se otáčky opět uklidnily po cca 100km.Ani né. čus ooooooooooooooooooooo dekuju, to musim hned jak dorazim domu vyskouset!!!! DIK |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |