Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Výměna hlavy válců Š 110
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15330
Stránka 1 z 1

Autor:  mambo_ma [ 30.1.09, 23:08 ]
Předmět příspěvku:  Výměna hlavy válců Š 110

Ahoj lidičky, potřeboval bych poradit s hlavou válců.Tak trochu upravuju v rámci možnosti motor a mám dilema.Kamarád mi poradil abych tam dal místo puvodní hlavy hlavu ze Š105 má černé označení na boku, prý se mi zvětší komprese a bude větší výkon.No a já mám strach aby mi to ten motor vydržel, díky za radu.

Autor:  Viky [ 30.1.09, 23:44 ]
Předmět příspěvku: 

Na starym motoru vic skody nez uzitku. 110 si hlidej. Zvysis kompresi, myslim ze budes mit mensi ventily, co muze vadit, vetrak uz tak ubira pri vyssich dost. A ohrozujes spodek motoru. Nic moc.

Autor:  ferrari [ 31.1.09, 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Keď už čosik s hlavou, tak ju radšej znížiť...ale 110L má sériovo KP 8,8, myslím...a to nie je až tak málo, takže by som sa na to vykašlal...ako Viky naznačil, ak to máš v Š110, radšej pouvažuj, ako nahradiť mechaniký vetrák chladiča elektrickým...

Autor:  Šemik [ 31.1.09, 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem odpůrcem elektrovětráku :)

Autor:  ferrari [ 31.1.09, 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Jsem odpůrcem elektrovětráku :)


Dôvod :?:

Autor:  Šemik [ 31.1.09, 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

Vysoké proudové nároky větráku - původní alternátor nezvládá, cena nového výkonnějšího je přeci jen dost vysoká a spolehlivost toho elektrovětráku (uhlíky/komutátor)

Autor:  ferrari [ 31.1.09, 10:49 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Vysoké proudové nároky větráku - původní alternátor nezvládá, cena nového výkonnějšího je přeci jen dost vysoká a spolehlivost toho elektrovětráku (uhlíky/komutátor)


JJ...no, treba to preskúmať a nainštalovať asik 55A alternátor...alebo osadiť chladič zo 120tky normálne dopredu...

No, isté je, že keď mi raz spadol remeň vetráku (som o tom nevedel), tak auto zrazu bolo živšie odspodu, šlo to lepšie vytáčať a bolo tichúčke...potom vyvarilo :lol:

Autor:  Šemik [ 31.1.09, 10:52 ]
Předmět příspěvku: 

Mě i ta 55A přijde málo, větrák bych viděl někde okolo 500W minimálně, a to je asi 42A.. Alespoň 90A alternátor by to chtělo

Autor:  michalkatka [ 31.1.09, 16:24 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Mě i ta 55A přijde málo, větrák bych viděl někde okolo 500W minimálně, a to je asi 42A.. Alespoň 90A alternátor by to chtělo


200W mohol stačiť... :oops:

Obrázek

Autor:  ferrari [ 31.1.09, 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

Tak-tak, chce to iba vyskúšať...iste, tiež je pravda, že tie vetráky nie sú stavané na trvalý chod, ale iste to už má niekto vyskúšané...

Autor:  Kachnis [ 2.2.09, 12:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Výměna hlavy válců Š 110

mambo_ma píše:
Š105 má černé označení na boku, prý se mi zvětší komprese a bude větší výkon.No a já mám strach aby mi to ten motor vydržel, díky za radu.


105ka ma mensi saci ventily,takze bys musel davat 120kovy...ale jinak to neni spatnej napad..lepsi nez snizovat originalni hlavu.. a s tou kompresi nebude tak zle..kdyz das 105 hlavu na 120ku, tak se zvedne z 8,5 na 9,5 coz neni hrozny.. ja bych do 105kovy hlavy sel..teda s vymenou ventilu

Autor:  ferrari [ 2.2.09, 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

A to ako zväčším ventily? Či sa dá sedlo prefrézovať na väčší priemer tanierika?

Autor:  Kachnis [ 2.2.09, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

jo, sedlo 105 prebrousis na ventil 120..

Autor:  Pech. [ 6.2.09, 22:56 ]
Předmět příspěvku: 

pokud vím, tak ventily jsou stejné... jiné má jen LS/GLS, která má i jiné pružiny a pochopitelně hlavu, která má jinou kompresi, vyšší, jiné kanály...

Autor:  Kachnis [ 8.2.09, 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

no LSka ma ventily jiny,to jo,ale 105 a 120 stejny???? proc by potom nekdo tvrdil,ze hlava 105 na motoru 120 pomuze,ale ve vyssich otackach ne,protoze jsou maly kanaly???

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/