Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Výměna hlavy válců Š 110 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15330 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mambo_ma [ 30.1.09, 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | Výměna hlavy válců Š 110 |
Ahoj lidičky, potřeboval bych poradit s hlavou válců.Tak trochu upravuju v rámci možnosti motor a mám dilema.Kamarád mi poradil abych tam dal místo puvodní hlavy hlavu ze Š105 má černé označení na boku, prý se mi zvětší komprese a bude větší výkon.No a já mám strach aby mi to ten motor vydržel, díky za radu. |
Autor: | Viky [ 30.1.09, 23:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na starym motoru vic skody nez uzitku. 110 si hlidej. Zvysis kompresi, myslim ze budes mit mensi ventily, co muze vadit, vetrak uz tak ubira pri vyssich dost. A ohrozujes spodek motoru. Nic moc. |
Autor: | ferrari [ 31.1.09, 10:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Keď už čosik s hlavou, tak ju radšej znížiť...ale 110L má sériovo KP 8,8, myslím...a to nie je až tak málo, takže by som sa na to vykašlal...ako Viky naznačil, ak to máš v Š110, radšej pouvažuj, ako nahradiť mechaniký vetrák chladiča elektrickým... |
Autor: | Šemik [ 31.1.09, 10:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jsem odpůrcem elektrovětráku |
Autor: | ferrari [ 31.1.09, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Jsem odpůrcem elektrovětráku Dôvod |
Autor: | Šemik [ 31.1.09, 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vysoké proudové nároky větráku - původní alternátor nezvládá, cena nového výkonnějšího je přeci jen dost vysoká a spolehlivost toho elektrovětráku (uhlíky/komutátor) |
Autor: | ferrari [ 31.1.09, 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Vysoké proudové nároky větráku - původní alternátor nezvládá, cena nového výkonnějšího je přeci jen dost vysoká a spolehlivost toho elektrovětráku (uhlíky/komutátor) JJ...no, treba to preskúmať a nainštalovať asik 55A alternátor...alebo osadiť chladič zo 120tky normálne dopredu... No, isté je, že keď mi raz spadol remeň vetráku (som o tom nevedel), tak auto zrazu bolo živšie odspodu, šlo to lepšie vytáčať a bolo tichúčke...potom vyvarilo |
Autor: | Šemik [ 31.1.09, 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě i ta 55A přijde málo, větrák bych viděl někde okolo 500W minimálně, a to je asi 42A.. Alespoň 90A alternátor by to chtělo |
Autor: | michalkatka [ 31.1.09, 16:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Mě i ta 55A přijde málo, větrák bych viděl někde okolo 500W minimálně, a to je asi 42A.. Alespoň 90A alternátor by to chtělo 200W mohol stačiť... |
Autor: | ferrari [ 31.1.09, 17:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak-tak, chce to iba vyskúšať...iste, tiež je pravda, že tie vetráky nie sú stavané na trvalý chod, ale iste to už má niekto vyskúšané... |
Autor: | Kachnis [ 2.2.09, 12:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Výměna hlavy válců Š 110 |
mambo_ma píše: Š105 má černé označení na boku, prý se mi zvětší komprese a bude větší výkon.No a já mám strach aby mi to ten motor vydržel, díky za radu. 105ka ma mensi saci ventily,takze bys musel davat 120kovy...ale jinak to neni spatnej napad..lepsi nez snizovat originalni hlavu.. a s tou kompresi nebude tak zle..kdyz das 105 hlavu na 120ku, tak se zvedne z 8,5 na 9,5 coz neni hrozny.. ja bych do 105kovy hlavy sel..teda s vymenou ventilu |
Autor: | ferrari [ 2.2.09, 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
A to ako zväčším ventily? Či sa dá sedlo prefrézovať na väčší priemer tanierika? |
Autor: | Kachnis [ 2.2.09, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, sedlo 105 prebrousis na ventil 120.. |
Autor: | Pech. [ 6.2.09, 22:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud vím, tak ventily jsou stejné... jiné má jen LS/GLS, která má i jiné pružiny a pochopitelně hlavu, která má jinou kompresi, vyšší, jiné kanály... |
Autor: | Kachnis [ 8.2.09, 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
no LSka ma ventily jiny,to jo,ale 105 a 120 stejny???? proc by potom nekdo tvrdil,ze hlava 105 na motoru 120 pomuze,ale ve vyssich otackach ne,protoze jsou maly kanaly??? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |