Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

favo - rezonator/vykuchany katalyzator
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15351
Stránka 1 z 1

Autor:  Nepér [ 31.1.09, 23:47 ]
Předmět příspěvku: 

Ne. Jediná věc, co má smysl jsou nerezový svody od Čepka za 9 tisíc, bohužel je teď na čas nevyrábí.

Autor:  kwiko [ 1.2.09, 00:26 ]
Předmět příspěvku: 

Moc vykonu tym neziskas. Tak 2-3kW a budes smrdiet. Rozumnejsie by bolo upravit motor a Rj.

Autor:  Vít [ 1.2.09, 08:46 ]
Předmět příspěvku: 

Bude to žrát a řvát, to je všecko, čeho docílíš. Ten rámus tě potom psychologicky přesvědčí o tom, že ta chcíplá mrcha BMM 40kW jede líp.

Autor:  Ladin [ 1.2.09, 09:28 ]
Předmět příspěvku: 

Já myslím,že by to řvalo hlavně bez středového tlumiče.

Autor:  Ondras83 [ 1.2.09, 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
Bude to žrát a řvát, to je všecko, čeho docílíš. Ten rámus tě potom psychologicky přesvědčí o tom, že ta chcíplá mrcha BMM 40kW jede líp.

blbost, mám to tak a rozdíl ve zvuku nepoznáš...teda je to trošku hlubší, ale laik to nepozná...žere to stejně

Autor:  Vít [ 1.2.09, 11:06 ]
Předmět příspěvku: 

dyť tam chce nějakej rezonator, každej tuner co mě ukazoval že má rezonátor, mě ukazoval akorát kupu kraválu, v nadpisu to tak má

Autor:  slovacek.milos [ 1.2.09, 11:24 ]
Předmět příspěvku: 

já tovídím jak ondras 83 nepatrně jiný zvuk nic víc spotřeba stejná i výkon miloš

Autor:  Ondras83 [ 1.2.09, 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
dyť tam chce nějakej rezonator, každej tuner co mě ukazoval že má rezonátor, mě ukazoval akorát kupu kraválu, v nadpisu to tak má

no tak to jo...ale vykuchanej katalyzátor na výkonu asi moc nepřidá...ikdyž, mě to nejede špatně a dědovo MPI taky nemá kat a na benzín to taky jede jako střela, tak asi trošku pomůže no
:lol:

Autor:  MOLSO [ 1.2.09, 11:40 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
no tak to jo...ale vykuchanej katalyzátor na výkonu asi moc nepřidá...


tak preco ma favo karbec 135 43 KW a katalyzatorove Ecotronic 42 ? ci dokonca 40 ? teraz presne neviem

Autor:  Ondras83 [ 1.2.09, 11:58 ]
Předmět příspěvku: 

tu trubku tam ani vařit nemusíš, to ho pak můžeš úplně vyhodit a dát tam místo něj trubku...ušetříš nějaký to kilo...ale jestli není ucpanej, tak bych ho tam nehal

Autor:  varok [ 1.2.09, 15:06 ]
Předmět příspěvku: 

Jednou mi říkali v jednom obchodě na výfuky, že rezonátor nějak optimálně rozvíří výfukové plyny a pak jdou rychleji pryč. Pak prý to lépe jede. Já si myslím, že to moc nepřidá a jestli se dá rezonátor nebo jen trubka, tak je to úplně jedno.

Autor:  kwiko [ 1.2.09, 16:35 ]
Předmět příspěvku: 

Ekotronic 135 (136 sa nikdy nevyrabal) ma 40kW, ale uplne iny system riadenia pripravy zmesi, a iny priebeh vykonu. A je teda porovnatelny s BMM 135.
Neriadeny kat je ovela robustnejsi ako na BMM, a papierovo ubera len 1 kW.

Rezonator ma funkciou eliminovat niektore zvukove frekvencie vo vyfuku.

Komentar vyrobcu:

Citace:
Skládá se z vnitřní perforované části, která je obalena dvěma vrstvama fiberglass, neboli speciální vatou zabranující pronikání tepla směrem k plášti těla .Tento výrobek se dá použít i jako samotný koncový tlumič, nebo jako hlavně rezonátor . Tady bychom chtěli jasně říci, že rezonátor vám nikdy nic nepřidá na výkonu. Jde spíše o to, že pokud maximálně zprůchodníte výfukovou soustavu pro maximální nárust výkonu, prináší to samozřejmě i větší hlučnost a zvuk se může stát nesnesytelným. Potom je jednou z možností použít tento glasspack místo katalyzátoru nebo středového tlumiče, který usměrní tok spalin a svým tlumícím účinkem má vliv na zvuk samotného zadního tlumiče, který můžeme ještě ovlivnit i samotnou délkou rezonátoru.

Autor:  Ondras83 [ 1.2.09, 16:41 ]
Předmět příspěvku: 

takže před půl hodinou sem tam zadělal zpátky origo kat, z hecu, no a jede to líp nebo stejně než bez katu...spíš to jde líp odspoda, do volnoběhu, kolem 1500rpm to prostě nehučí, ale zrychluje :D:D.....takže, místo středu tam dej trubku nebo rezonátor, dozadu dej soietu nebo nějakej vejfuk, ale katalyzátor tam nech...
EDIT: dneska otestováno, za vesnicej je zatáčka a za ní kopec...dá se to projet na 4ku 50-60 a do kopce sem bez katu jel tak 70-75 když sem jí pod kopcem rozjel...dneska sem jel úplně stejně (mám tam kat) no a v kopci 80 a když sem jí přišláp, tak zrychlovala....katalyzátor tam nech :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/