Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

BMM hořel...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15360
Stránka 1 z 2

Autor:  Petr105 [ 1.2.09, 12:20 ]
Předmět příspěvku:  BMM hořel...

Kdysi už jsem to tu psal, na horách při sjezdu z kopce u BMM chytnul filtr a chvíli hořel, než auto chcíplo... Teď mě tak napadlo, je tam ve filtrboxu nějaký čidlo, který se mohlo poškodit? Ta hlava vstřikovače je dost ,,opálená", ale auto jede...

Autor:  Ondras83 [ 1.2.09, 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

tak bych to nehrotil...

Autor:  slovacek.milos [ 1.2.09, 13:20 ]
Předmět příspěvku: 

sjezd s kopce nebyl nudný miloš

Autor:  Ondras83 [ 1.2.09, 14:21 ]
Předmět příspěvku: 

fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek :lol: :lol:

Autor:  Petr105 [ 1.2.09, 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Asi tak no, vyměnili jsme filtrbox, hadici, filtr a jede se dál... Jen mi šlo o to, jestli se tam nemohlo něco zbláznit, nějaký čidlo teploty... :wink:

Autor:  michalkatka [ 1.2.09, 15:54 ]
Předmět příspěvku: 

priamo na klapke je čidlo teploty nasávaného vzduchu a na filterboxe je temoventil pre nasávanie od parohov, alebo spredu, do toho ventilu idú dve hadičky odspodu, jedna ide na klapku dole a druhá do mechanizmu klapky na vstupe do filterboxu...

Autor:  v.kalandra [ 2.2.09, 18:09 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
priamo na klapke je čidlo teploty nasávaného vzduchu a na filterboxe je temoventil pre nasávanie od parohov, alebo spredu, do toho ventilu idú dve hadičky odspodu, jedna ide na klapku dole a druhá do mechanizmu klapky na vstupe do filterboxu...


Tuhle regulaci prichazejiciho vzduchu jsem nikdy nepohopil, jak muze obyčejnej podtlak z motoru regulovat klapku:-) jak pozna kdy je motor zahřátej a tak. navic s otačkama se mněni i velikost podtlaku :cry: nikdy jsem nepochopil jak to pracuje,ale nikdy jsem to ani nerozebiral. Rekl bych ale ze tam je jen jedna hadicka.

Jinak ohledně hoření bych spíš řešil PROč to začlo hořet. jinak jak rika michal-jen cidlo teploty nad klapkou,vstrikovaci ventil, a to je elektronickyho asi vsechno (plus zvenčí kontakt volnoběhu a servomotor)

Autor:  michalkatka [ 2.2.09, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

v.kalandra píše:
Tuhle regulaci prichazejiciho vzduchu jsem nikdy nepohopil, jak muze obyčejnej podtlak z motoru regulovat klapku:-) jak pozna kdy je motor zahřátej a tak. navic s otačkama se mněni i velikost podtlaku :cry: nikdy jsem nepochopil jak to pracuje,ale nikdy jsem to ani nerozebiral. Rekl bych ale ze tam je jen jedna hadicka.


tá regulácia je jednoduchá, zo spodnej čati klapky ide hadička podtlaku do filterboxu kde je vlastne iba tepelný spínač ktorý púšťa podvlak ďalej do membrány ktorá ovláda tú klapku v saní...

Autor:  v.kalandra [ 2.2.09, 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
v.kalandra píše:
Tuhle regulaci prichazejiciho vzduchu jsem nikdy nepohopil, jak muze obyčejnej podtlak z motoru regulovat klapku:-) jak pozna kdy je motor zahřátej a tak. navic s otačkama se mněni i velikost podtlaku :cry: nikdy jsem nepochopil jak to pracuje,ale nikdy jsem to ani nerozebiral. Rekl bych ale ze tam je jen jedna hadicka.


tá regulácia je jednoduchá, zo spodnej čati klapky ide hadička podtlaku do filterboxu kde je vlastne iba tepelný spínač ktorý púšťa podvlak ďalej do membrány ktorá ovláda tú klapku v saní...

Jasne, takze to tu teplotu snima takovej ten oval ve filtrboxu. a ja porad co to muze byt :-) jsem myslel ze to tam nejak srovnava tlaky :lol: no vysvetluj to elektrikaři no. Jak muze podtlak hybat s klapkou, vis ja jen jestli tu klapku nemam treba zatuhlou nebo neco. protoze nevim jak si overit funkci. Jinak co je lepsi pro vykon motoru? studenej nebo teplej vzduch? Chapu to dobre ze ta klapka ten vzduch otevre jen pri studenym motoru a pak se uzavre aby sel zase studeny vzduch?

Autor:  michalkatka [ 2.2.09, 21:23 ]
Předmět příspěvku: 

v.kalandra píše:
Jasne, takze to tu teplotu snima takovej ten oval ve filtrboxu. a ja porad co to muze byt :-) jsem myslel ze to tam nejak srovnava tlaky :lol: no vysvetluj to elektrikaři no. Jak muze podtlak hybat s klapkou, vis ja jen jestli tu klapku nemam treba zatuhlou nebo neco. protoze nevim jak si overit funkci. Jinak co je lepsi pro vykon motoru? studenej nebo teplej vzduch? Chapu to dobre ze ta klapka ten vzduch otevre jen pri studenym motoru a pak se uzavre aby sel zase studeny vzduch?


studený je lepší, u BMM si s bohatosťou aj lambda poradí....

Autor:  NOVON [ 6.2.09, 21:47 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek :lol: :lol:

No a to nikdo neřešil proč to blaflo??To snad není normální,ne?;-)

Autor:  Jiri [ 6.2.09, 23:58 ]
Předmět příspěvku: 

NOVON píše:
Ondras83 píše:
fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek :lol: :lol:

No a to nikdo neřešil proč to blaflo??To snad není normální,ne?;-)


ja se tu taky nikde nedocetl proc se to stalo

Autor:  NOVON [ 7.2.09, 09:57 ]
Předmět příspěvku: 

Jiri píše:
NOVON píše:
Ondras83 píše:
fotroj chytlo MPI..dědovo, ve vesnici před krámem...odsralo to celý sací potrubí (hadice) ten plast na motoru, filtr box a svazek :lol: :lol:

No a to nikdo neřešil proč to blaflo??To snad není normální,ne?;-)


ja se tu taky nikde nedocetl proc se to stalo

No nenapadá mě nic ji ného než,že netěsní vstřikovač a šlehlo/střelilo to zpět do sání... :?: :?: :?:

Autor:  Jiri [ 7.2.09, 10:29 ]
Předmět příspěvku: 

me se nekolikrat stalo ze motor strelil do sani a treby blafnul benzin co tam byl tim to chcipne vstrik zavre...a hotovo z tam nema dal co horet tak tam musi byt nejaka netesnost nekde....

Autor:  Petr105 [ 9.2.09, 12:43 ]
Předmět příspěvku: 

Po důkladném prozkoumání jsem zjistil, že se stalo asi tohle: Ta trubka na teplej vzduch byla stará, jelikož jsem jinou neměl... vejuk byl tak žhavej, protože to byly kopce na 2-3ku... v tý trubce je takovej papír, ten chytil a pak chytlo to plastový sání od toho... v něm papírovej filtr, taky starej... a bylo to...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/