Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

předstih
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15401
Stránka 1 z 3

Autor:  kozina [ 3.2.09, 18:03 ]
Předmět příspěvku:  předstih

fav.r.v.89 136 snížená hlava jakej vliv má špatnej předstih na výkon řeknu to blbě na tah auta

Autor:  Vít [ 3.2.09, 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

zásadní

Autor:  slovacek.milos [ 3.2.09, 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

si označ rozdělovač a pak potoč doleva doprava pojezdi zkušenost je lepší jak rada nebo pokec miloš

Autor:  kozina [ 3.2.09, 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
si označ rozdělovač a pak potoč doleva doprava pojezdi zkušenost je lepší jak rada nebo pokec miloš


najdu tady někde na foru detail postup
nebo to mám někomu dat do opravy nevím miloši jak označ rozdělovač a .................

Autor:  darklord [ 3.2.09, 18:54 ]
Předmět příspěvku: 

ak do toho sam nevidis tak to daj niekomu naladit, v servise to urobia za startky. Blby predstih ti inak moze komplet odrovnat motor

Autor:  Vít [ 3.2.09, 19:20 ]
Předmět příspěvku: 

kozina píše:
slovacek.milos píše:
si označ rozdělovač a pak potoč doleva doprava pojezdi zkušenost je lepší jak rada nebo pokec miloš


najdu tady někde na foru detail postup
nebo to mám někomu dat do opravy nevím miloši jak označ rozdělovač a .................


musíš si označit polohu, jak je ten rozdělovač natočenej, abys to mohl vrátit až to rozházíš, protože to se může stát, když se v tom nevyznáš, není to tak jednoduché, ono otočit rozdělovačem je jedna věc, ale pak, když to má k něčemu vypadat, tak je potřeba ještě nastavit průběhy regulace, což je něco, co jsem si ověřil v sobotu, to není žádná legrace, předstih na volnoběh třeba pět stupňů je hezkej, ale co předstih vy zvýšených otáčkách, tam je to důležitý, na volnoběh asi moc nejezdíme, a to není tak jednoduchý na nastavení, musíš mít zkušenosti, má je málokdo, získat se dají jen léty praxe

Autor:  bitmap [ 3.2.09, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

Koukam, Vite, ze uz ses taky chytnul do pasti ladeni rozdelovace? :D
Ja jen dneska najezdil pres 200 testovacich kilometru, 6x tu mrchu rozebral a furt to neni ono.

Autor:  Vít [ 3.2.09, 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

jo, ale nechal jsem si to udělat od někoho, kdo má zmiňovaná léta praxe, zatím se to zdá být dobrý, uvidíme dále

Autor:  chemer [ 3.2.09, 21:48 ]
Předmět příspěvku: 

bitmap píše:
Koukam, Vite, ze uz ses taky chytnul do pasti ladeni rozdelovace? :D
Ja jen dneska najezdil pres 200 testovacich kilometru, 6x tu mrchu rozebral a furt to neni ono.

to už je skoro na testování u nějákého profi teamu ne? :D

Autor:  bitmap [ 3.2.09, 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

chemer: to je holt dan za to, kdyz nekomu rupne v kouli a chce prinutit atmosferickou ctrnactku, aby jezdila jako TDI :lol:
Vit: nebyly by nejake podrobnosti, co ti s tim provedli? Delals nejake upravy na motoru, nebo sis to jen nechal vyladit na serii?

Autor:  Vít [ 4.2.09, 09:35 ]
Předmět příspěvku: 

ne, seriové nastavení rozhodně ne, protože s ním to nefunguje, to bylo doteď, mám příliš obroušenou hlavu (fridex je svině), celej stroj je seřízen tak, aby to jelo co nejlíp a prošlo přes emise, v případě toho rozdělovače to znamenalo odstranění vůlí a snížení předstihu ve vyšších otáčkách, o kolik a jak přesně toho je dosaženo nevím a v podstatě mě to je i jedno, hlavně když to funguje :lol: Jiné úpravy než ta hlava mi nejsou známy, leda, že by je provedl předchozí majitel, ale o tom pochybuju, když tam dokázal nalejt obyčejnej fridex :evil:

Autor:  ventYl [ 4.2.09, 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
ne, seriové nastavení rozhodně ne, protože s ním to nefunguje, to bylo doteď, mám příliš obroušenou hlavu (fridex je svině), celej stroj je seřízen tak, aby to jelo co nejlíp a prošlo přes emise, v případě toho rozdělovače to znamenalo odstranění vůlí a snížení předstihu ve vyšších otáčkách, o kolik a jak přesně toho je dosaženo nevím a v podstatě mě to je i jedno, hlavně když to funguje :lol: Jiné úpravy než ta hlava mi nejsou známy, leda, že by je provedl předchozí majitel, ale o tom pochybuju, když tam dokázal nalejt obyčejnej fridex :evil:


aleba aleba, pan ma podobny pripad ako ja. kolko si siel dole s tou hlavou? ja tiez jaksi este neviem najst optimalne nastavenie, tak by sa mi celkom sikli nejake informacie...

Autor:  bitmap [ 4.2.09, 10:00 ]
Předmět příspěvku: 

Ja s mymi upravami zatim skoncil na polovicnim rozsahu odstredivy regulace 880, tedy priblizne ctvrtina toho, co umi 860 na 135 a 136.
Nechapu, jak nekdo muze snizit hlavu, dat ostrejsi vacku a nakonec na to prsknout 860 rozdelovac se 17 stupni zakladniho predstihu. To musi ve vyssich otackach ohybat ojnice :shock:

Autor:  Vít [ 4.2.09, 10:09 ]
Předmět příspěvku: 

hlava vypadala takhle

Obrázek

kolik je obrouseno mm nevím, zase, tak jako temer vsecko na motoru, jsem si to nechal udelat, neumim, nemam vercajk

ponevadz jsem se dlouho potykal se ztratou vykonu, kterou zpusobil druhy stupen, ale to jsem nejdrive nevedel, tak jsme meřili kompresi, budik ukazal 12 na vsech valcich, jestli nedoslo k chybe mereni, tak to je hodne

podle téhle tabulky http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43 by to znamenalo snížení o 1,8, jestli to tak je nevím, az se to nekdy bude rozebirat, tak se uvidi, ted to funguje dobře, pred upravou rozdelovace jsem mel od te doby, co funguje druhy stupen, obrovske potize s provozem na Natrual 95

Autor:  Jarda S. [ 4.2.09, 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

12 neni kompresní poměr ale tlak ve válci 8)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/