Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

poloha setrvacniku a spojky
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15417
Stránka 1 z 2

Autor:  Theor [ 4.2.09, 18:36 ]
Předmět příspěvku:  poloha setrvacniku a spojky

Ahoj,demontuju motor spojka bude nova takze se poloha nemusela znacit,ale neoznacil jsem si vzajemnou polohu setrvacniku a bloku motoru.Co ted?DA se to jeste dat nejak dohromady jako predtim nebo se to musi nejak vyvazit?Co mam delat?

Autor:  Drak [ 4.2.09, 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Značí se setrvák vůči klice, ne k bloku. Zkus najít nějakou otlačeninu, podle které by to šlo poznat, jinak loterie.

Autor:  Jarda S. [ 4.2.09, 18:38 ]
Předmět příspěvku: 

polud je to stříkačka tak máš 25% šanci že to trefíš :lol: :lol:

Autor:  Theor [ 4.2.09, 18:45 ]
Předmět příspěvku: 

je to skoda 1000

Autor:  Drak [ 4.2.09, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

Sádro, z tebe co vypadne, to perla.
U litru to zas tak moc vadit nebude, tam těch nevyvážených hmot bude trochu víc.

Autor:  Jarda S. [ 4.2.09, 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

u litru je to jedno každej díl je vyváževej zvlášť a na lince to stejně montovali jak jim to přišlo pod ruku 8)

Autor:  Theor [ 4.2.09, 18:52 ]
Předmět příspěvku: 

ale nekdo tu psal ze by se mel motor nejak vyvazit po slozeni aby co nejmene vybroval atd....a je nejaka vyvazovacka ktera vyvazi motor jako celek a se setrvakem?A jeste kdyz jsem ho vytahoval trosku povyjela mrkev,ale zustala v prevodovce to je normalni ne?

Autor:  Drak [ 4.2.09, 18:56 ]
Předmět příspěvku: 

Vyvažovalo se klikový ústrojí ve složení klika, setrvák, přítlačák, lamela. Neřeš to, dřív se stejně neměnily lamely kus za kus, ale nýtovalo se obložení, na polohy se zas tak nehledělo a že by to někdo dodatečně vyvažoval, s tím sem se nikdy nesetkal.
Mrkva by měla v převodovce držet, pokud de vytáhnout celá, tak ti chybí aretační pružinka, na funkci to nemá vliv.

Autor:  Jarda S. [ 4.2.09, 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
tak ti chybí aretační pružinka, na funkci to nemá vliv.


no pokud jí sežerou zuby tak jim to neprospěje :D

Autor:  Theor [ 4.2.09, 19:09 ]
Předmět příspěvku: 

aha a dela todle vyvazovani jeste nekdo?Pak jsem jeste koupil origo pisty a valce,ale nejsou pisty rozriznuty,vadi to necemu?

Autor:  Šemik [ 4.2.09, 19:12 ]
Předmět příspěvku: 

Rozříznuté písty? :shock:

Autor:  Jarda S. [ 4.2.09, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Rozříznuté písty? :shock:


jo MB a stovky to měli říká se tomu dilatační spára a písty patří tou spárou k vačce

Autor:  Dawid130 [ 4.2.09, 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
tak ti chybí aretační pružinka, na funkci to nemá vliv.


Dej tam kvalt a zatoč s ní. pokud se točí je to špatný.

Autor:  Sheff [ 4.2.09, 22:42 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Vyvažovalo se klikový ústrojí ve složení klika, setrvák, přítlačák, lamela. Neřeš to, dřív se stejně neměnily lamely kus za kus, ale nýtovalo se obložení, na polohy se zas tak nehledělo a že by to někdo dodatečně vyvažoval, s tím sem se nikdy nesetkal.
Mrkva by měla v převodovce držet, pokud de vytáhnout celá, tak ti chybí aretační pružinka, na funkci to nemá vliv.


spodek motoru se vyvažuje jako celek-klika, řemenice,setrvák a přítlačák....ovšem bez lamely, ta mění polohu během provozu. Je nutné si označit
polohu setrváku proti klice a přítlačáku proti setrváku. Na závodních motorech jsme značili ještě polohu šroubů na přítlačáku a klice.

Autor:  Theor [ 4.2.09, 23:47 ]
Předmět příspěvku: 

kdyz se bude davat novej pritlacak tak to neni potreba,ne?a kdo to pak vyvazuje?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/