Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

ktoru vacku?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15499
Stránka 1 z 4

Autor:  darklord [ 9.2.09, 18:45 ]
Předmět příspěvku:  ktoru vacku?

Tak ma napadla jedna vec o ktorej som aj kdesi cital a to: vacka 254°/254° z 781.136B je sice najostrejsiou seriovou vackou ale je projektovana pre vstrekovanie tk. zevraj si moc nerozumie s karburatorom, kdezto vacka 248°/248° z 781.136X je najostrejsia vacka projektovana prave pre karbec. Tak ma napada, je fakt 254/254 lepsia ako 248/248 ak ju pouzijem pre karboratorovy motor? resp. ktora vacka bude mat vecsi prinos pre motor 742.13 (seria) oproti obyc vacke 240/230?

Autor:  Jarda S. [ 9.2.09, 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

motor Excel 265°/258°

Autor:  darklord [ 9.2.09, 18:52 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
motor Excel 265°/258°


za? 500? 600? viac nedam... a tych 265 uz mi pride moc na bezne jazdenie

Autor:  Jarda S. [ 9.2.09, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

to je na běžný ježdění a stojí okolo 2000 :lol:

Autor:  darklord [ 9.2.09, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
to je na běžný ježdění a stojí okolo 2000 :lol:


to si za dva litre radsej zozeniem obidve vyssie spomenute a sam porovnam :D:D nie fakt, ale proste tolko nemienim vyhodit na pokus...

Autor:  bitmap [ 9.2.09, 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

To nem pokus, to super vacka :)

Autor:  darklord [ 9.2.09, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

bitmap píše:
To nem pokus, to super vacka :)


ked tak uvazujem 781.136X mal 50kW, moja 130ka ma mat 43kW, zdvihovy objem a kompresny pomer maju rovnaky, ale keby som teda zmenil vacku a rozdelovac (ETZ pouzivam od nepameti) je teoreticky mozne zeby to malo 50kW ?

Autor:  Jarda S. [ 9.2.09, 20:07 ]
Předmět příspěvku: 

ne 8)

Autor:  darklord [ 9.2.09, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

a proooooc? :roll: achjo.... dajme tomu ze by som pouzil aj LEKR z 781.136X

Autor:  Jarda S. [ 9.2.09, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

a ty dva sací kanály a jeden vejfukovej vemeš kde ? a dvoumetrovej vejfuk naskládáš kam ? 8)

Autor:  Matthes [ 9.2.09, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

No vyfuck je dneska ten nejmensi problem :)

Autor:  Martin 007 [ 9.2.09, 20:36 ]
Předmět příspěvku: 

265/285 na 5ti kanál nedávej...nech si poradit třeba v motor excelu

Autor:  ferrari [ 9.2.09, 21:19 ]
Předmět příspěvku: 

bitmap píše:
To nem pokus, to super vacka :)


Kua,žeby som našetril? Totiž ja mám tú 254/254 a neviem, či v dôsledku tejto vačky sa mi nedeje to, že pri pridaní plynu z nižších a str. otáčoch motor akosi nevie, čo má robiť...t.j. pridám, motor chvíľku rozmýšľa a potom vyrazí...dokonca aj sanie som mal takto čierne, čo je mi totálne divné...aby sanie bolo čierna? Má byť predsa pekne čisté od benzínu...Obrázek

Kurňa, žeby to bolo tým? Ale mne to už raz išlo skvele, bez výkonových dier, krásny ťah...len som ťapol na plyn a auto letelo...len som musel zhodiť karbec, bo som musel inak osadiť sýtič, vrátil som ho späť a už to tak nejde...niečo nemám dobre zladené...

nemá niekto vačku 254/254 vo Favo motore a karbec SEDR, alebo EDSR?

Autor:  ferrari [ 9.2.09, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

darklord píše:
bitmap píše:
To nem pokus, to super vacka :)


ked tak uvazujem 781.136X mal 50kW, moja 130ka ma mat 43kW, zdvihovy objem a kompresny pomer maju rovnaky, ale keby som teda zmenil vacku a rozdelovac (ETZ pouzivam od nepameti) je teoreticky mozne zeby to malo 50kW ?


Asi nie, iba vačka nestačí, je to 8kanál a aj kanály má väčšie...skús napísať Kachnisovi, ten má v 5 kanále vačku 254/254...je to síce 120tka, ale 5kanál a karbec...

Autor:  darklord [ 10.2.09, 11:54 ]
Předmět příspěvku: 

kua tak to ta vacka asi nebude mat prinos.... a rozobrat koli tomu pol motora... no co ja viem :D asi sa na to teraz vyserem a kupim to az budem kompletovat novy motor

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/