Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Hlava 135 x 136 (Favo karbec) https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15513 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Dyno [ 10.2.09, 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | Hlava 135 x 136 (Favo karbec) |
Zdravím, už to tu možná někdy bylo, ale je rozdíl v hlavách z favořita 135 a 136 karburátorová verze? A jak se to pozná, nějak podle čísla či jak? Díval jsem se do katalogu ND a tam je stejná hlava (číslo) pro 135 i 136 tak jak to tedy je?? Díky za věcné odpovědi... |
Autor: | ventYl [ 10.2.09, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
rozdiel tazko spoznas, pretoze okrem sediel su tie hlavy identicke. dokonca od r.v. 1989 by mali byt aj na 136tkovych hlavach tvrdene sedla, takze su tie hlavy absolutne identicke. ale inac vies rozdiel spoznat podla zavrtu na ploske, ktora je umiestnena za 4. svieckou. len si teraz nepamatam, myslim, ze 136tka by tam zavrt mala mat a 135ka nie. ak zavrt mas, bezolovo trvalo palit nemozes. ale tym by som sa neorientoval, dnesne prisady su na dost dobrej urovni, ventilom to v stredodobom casovom intervale nic zasadne nespravi. |
Autor: | Ondras83 [ 10.2.09, 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
jáá osobně sem tuhle otázku tady pokládal taky, a není to tak dlouho...stačí se podivat...měl sem v ruce (nedávno) hlavu ze 135 a když ji porovnám s mojí BMM 136, tak ta bmm má jiný kanály, jinak umístěná vodítka a tak....(aspoň se mi to zdálo)... jeslti chceš dneska něco dělat, tak jedině MPI |
Autor: | MOLSO [ 10.2.09, 22:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="ventYl" ale inac vies rozdiel spoznat podla zavrtu na ploske, ktora je umiestnena za 4. svieckou. len si teraz nepamatam, myslim, ze 136tka by tam zavrt mala mat a 135ka nie. ak zavrt mas, bezolovo trvalo palit nemozes. ale tym by som sa neorientoval, dnesne prisady su na dost dobrej urovni, ventilom to v stredodobom casovom intervale nic zasadne nespravi.[/quote] je to presne naopak - tj. ked mas v naliatku vyvrt, možeš spalovat bezolovo (135 hlava so sedlami zo spekaneho kovu) |
Autor: | ventYl [ 11.2.09, 10:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
budiz. aj tak toto znacenie plati len od roku 198& do r. 1989, potom su uz vsetky hlavy bez zavrtu. |
Autor: | Dyno [ 11.2.09, 13:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok, díky hoši!! |
Autor: | škodař [ 11.2.09, 17:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdaravíčko tak se přidám ted jsem odstrojoval kvůli snížení hlavu ze 136ky a má mezi svíčkama takový jakoby obdélníčky velký dycky jeden mezi svíčkama a má takovej ten nálitel válcovitej co trčí a na druhým motoru ze 135Lx mám takový takový obrysi čtvečerečků jakoby malou karisíť a výstupek nikde jsou rozdíli v kanálkách nebo něčem mezi těmi hlavama? |
Autor: | kwiko [ 11.2.09, 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
škodař píše: Zdaravíčko tak se přidám ted jsem odstrojoval kvůli snížení hlavu ze 136ky a má mezi svíčkama takový jakoby obdélníčky velký dycky jeden mezi svíčkama a má takovej ten nálitel válcovitej co trčí a na druhým motoru ze 135Lx mám takový takový obrysi čtvečerečků jakoby malou karisíť a výstupek nikde jsou rozdíli v kanálkách nebo něčem mezi těmi hlavama? Ten naliatok bol len v urcitom obdobi vyroby, nejak nestihali tak to dali odlievat niekde inde. Neskorsie 136ky ho nemaju |
Autor: | škodař [ 11.2.09, 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: škodař píše: Zdaravíčko tak se přidám ted jsem odstrojoval kvůli snížení hlavu ze 136ky a má mezi svíčkama takový jakoby obdélníčky velký dycky jeden mezi svíčkama a má takovej ten nálitel válcovitej co trčí a na druhým motoru ze 135Lx mám takový takový obrysi čtvečerečků jakoby malou karisíť a výstupek nikde jsou rozdíli v kanálkách nebo něčem mezi těmi hlavama? Ten naliatok bol len v urcitom obdobi vyroby, nejak nestihali tak to dali odlievat niekde inde. Neskorsie 136ky ho nemaju |
Autor: | spartra [ 12.2.09, 10:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
i podle ventilu 135 má ve ventilech dolík, 136 je měla rovný |
Autor: | werty [ 12.2.09, 11:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
spartra píše: i podle ventilu 135 má ve ventilech dolík, 136 je měla rovný Ale jdi... ventily jsou stejné jak pro 135 tak 136. Viz třeba ETKA |
Autor: | spartra [ 12.2.09, 11:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
kuš potvoro nejsou jen to vyfotím 135 hlava tady mám 136, jenom nějakje jelimán tam dal 2 vejfukový s dolíkama |
Autor: | bitmap [ 12.2.09, 12:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Koukam, ze ten jeliman i docela slusne zprasil spalovaky |
Autor: | kwiko [ 12.2.09, 14:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
spartra píše: i podle ventilu 135 má ve ventilech dolík, 136 je měla rovný e ee. Ja som mal jamky vsade, jak na 135E, tak na 2 x 136B. Zase pojde len o modifikaciu pocas vyroby. Asi aby znizili moznost vzniku prasklin. Jedine co by ti mohlo pomoct su ine ventilove pruziny. 136 ich ma mat zdvojene, ale aj od toho sa neskor, pri Mpi upustilo. |
Autor: | Ondras83 [ 12.2.09, 17:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
bitmap píše: Koukam, ze ten jeliman i docela slusne zprasil spalovaky to je na vypouklý Tčka... já mám 136 origo a mám tam doliky |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |