Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 11:17



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 O jaký výkon -> vačka 280/280 
Autor Zpráva

Příspěvky: 16
Bydliště: Č.Budějovice - Rožnov
Příspěvek O jaký výkon -> vačka 280/280
Ahoj. Hledal jsem tu téma s vačkama, ale nenašel jsem O KOLIK SE ZVEDNE VÝKON NA 742.136 PO NANDÁNÍ VAČKY 280/280!???

Musí se to víc krmit (bohatost) ???

Vim jen, že se ventilová vůle dává tak 0,30.....


22.7.06, 20:16
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Příspěvek Re: O jaký výkon -> vačka 280/280
jenik.cb píše:
Ahoj. Hledal jsem tu téma s vačkama, ale nenašel jsem O KOLIK SE ZVEDNE VÝKON NA 742.136 PO NANDÁNÍ VAČKY 280/280!???

Musí se to víc krmit (bohatost) ???

Vim jen, že se ventilová vůle dává tak 0,30.....



Zdárek.Já mám vačku 280/280.Potřebuje to vyší otáčky na volnoběh (mám 1500ot.) a motor půjde dobře do otáček.Kvůli tomu ho nemusíš víc krmit ale pokuď mu přidáš víc benzínu tak mu neuškodíš a líp to pojede.jinak si mě překvapil stou ventilovou vůlí.Já furt dávám na sací a výfuk 0,2 a už sem najezdil 50 000km a nepodpálil sem ventily tak nevím.... :D


23.7.06, 17:21
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: O jaký výkon -> vačka 280/280
Vim jen, že se ventilová vůle dává tak 0,30.....[/quote]


Zdárek.Já mám vačku 280/280.Potřebuje to vyší otáčky na volnoběh (mám 1500ot.) a motor půjde dobře do otáček.Kvůli tomu ho nemusíš víc krmit ale pokuď mu přidáš víc benzínu tak mu neuškodíš a líp to pojede.jinak si mě překvapil stou ventilovou vůlí.Já furt dávám na sací a výfuk 0,2 a už sem najezdil 50 000km a nepodpálil sem ventily tak nevím.... :D[/quote]

Hm, 1500 oz/min. ...dosť veľa...asi budú problémy pri EK.

Tá väčia vôľa nie je pravdepodobne z titulu "nepodpálenie" ventilov ale keď nastavíš väčšiu vôlu, tak vahadlá nedosadajú po zohriatí motora na ventil (je tam medzera cca 0,1 mm). Potom sa vahadlo hýbe (pri otáčaní vačky), zrazu dosadne na stopku ventilu a nározom vznikne taká energia, že ventil sa otvorí viac (čosi ako keď klepneš po klinci - inak by sa zahĺbil keby si naň tlačil a inak, ke´d po ňom udrieš...nie je to celkom presné ale asi toľkoto)....zlepšíš plnenie a vyplachovanie, ale časom sa ti oklepú vahadlá a motor je hlučnejší.

či že keď jazdíš na 0,2mm vôlu tak je všetko OK.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.7.06, 20:42
Profil

Příspěvky: 16
Bydliště: Č.Budějovice - Rožnov
Příspěvek 
Ten kluk co mi tu vačku prodával, řekl že můžu dát vůli až 0,35mm. Kluci říkají 0,25. Tak jsem dal 0,30 :)
Hodně lidí co dělá auta mi říká, že vůle má být větší, že je tam větší teplo i tepelná roztažnost a prej těch 0,30 je dobře.

Otáčky mam na 600ot/min a za tepla se to hltí... Takže je zvednu na min 1000

TAK DÍK :)


24.7.06, 17:18
Profil ICQ

Příspěvky: 16
Bydliště: Č.Budějovice - Rožnov
Příspěvek 
Jo a výkon o kolik se zvednul po vačce asi teda nevíte, co!????


24.7.06, 17:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Vačka přida vikon ale poznat je to pořadně až dyž upravíš i spalovaky a kanaly,je pravda že by vule mely bejt aspon 0,25!Co je poznat určitě tak to že se posune zatah motoru do vyžšich otaček a mě osobně se zvětšili maximalní otáčky na 6000 ot/min.Podle otačkoměru:-)Každopadně na konci leta hodlam motor osadit dvěma karbecama del'orto 40 a tlusčima svodama a pak se teprv ukaže co vačka umí:-)


26.7.06, 20:39
Profil

Příspěvky: 16
Bydliště: Č.Budějovice - Rožnov
Příspěvek 
Myslíš jako vyleštit kanály a spalováky???
Mě ta vačka zvýšila krouťák. Motor má v celým rozsahu otáček rychlejší akceleraci a i ve 4 lidech to krásně tahá...
Přemýšlím ještě stáhnout pořádně setrvák, ale nějak se mi to na předchozím motoru neosvědčilo. Šel odspoda, ale...
...uvidim


26.7.06, 21:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
jenik.cb píše:
Myslíš jako vyleštit kanály a spalováky???
Mě ta vačka zvýšila krouťák. Motor má v celým rozsahu otáček rychlejší akceleraci a i ve 4 lidech to krásně tahá...
Přemýšlím ještě stáhnout pořádně setrvák, ale nějak se mi to na předchozím motoru neosvědčilo. Šel odspoda, ale...
...uvidim


Ako sa ti zvýšený výkon prejavil na spotrebe?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


26.7.06, 21:20
Profil

Příspěvky: 16
Bydliště: Č.Budějovice - Rožnov
Příspěvek 
Spotřeba je tak max o 0,3L větší, ale řekl bych, že se skoro nezměnila


26.7.06, 21:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
No myslim spíš upravu tvaru spalováků a zvětšeni průměru kanalů.No ja mam 280ku taky a oproti seriove se křivka max.výkonu posunula do vyšších otáček.Jo a spotřeba mi snad přide i menší motor ma větší vykon a nemusim ho tak hnat.Už se nemužu dočkat co uděla 2krat dell' orto to bude spotřeba:-)


27.7.06, 16:41
Profil

Příspěvky: 24
Příspěvek 
Mam ve skudce motor z fava-hlava,setrvak.vyfuk a taky 280-tku vacku.Ohledně vůlí 0,35 ale za tepla jak na sání tak na vyfuk.Mám tam teda hliníkové tyčky ale nikdy zádnej problém.Vono taky pokud řešite motory nad 100 tis. tak to moc nema budoucnost.Opravdu se nebat zainvestovat at to má nějakej vyznam.


16.8.06, 21:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
jenik.cb píše:
Myslíš jako vyleštit kanály a spalováky???
Mě ta vačka zvýšila krouťák. Motor má v celým rozsahu otáček rychlejší akceleraci a i ve 4 lidech to krásně tahá...
Přemýšlím ještě stáhnout pořádně setrvák, ale nějak se mi to na předchozím motoru neosvědčilo. Šel odspoda, ale...
...uvidim



tomu přece nevěříš ani ty sám, že ti jenom změna vačky zze sériového typu a ještě k tomu tato 280/280 zvedla krouťák a že má motor vyšší akceleraci - buďto nemáš 280/280 a nebo je to blbost - akcelerace pod 2500 otáček se vždy zhorší, spodek to prostě nemá nikdy, tady se krouťák spíš degraduje - to co říkáš může být pravdy, ale pouze a jenom ve vysokých otáčkách

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


17.8.06, 08:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz