Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Výkonová diera pri prudšom pridaní plynu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15563
Stránka 1 z 10

Autor:  ferrari [ 13.2.09, 20:56 ]
Předmět příspěvku:  Výkonová diera pri prudšom pridaní plynu

Tak, problém je takýto:
Totiž ja mám tú 254/254 a neviem, či v dôsledku tejto vačky sa mi nedeje to, že pri pridaní plynu z nižších a str. otáčoch motor akosi nevie, čo má robiť...t.j. pridám, motor chvíľku rozmýšľa a potom vyrazí...dokonca aj sanie som mal takto čierne, čo je mi totálne divné...aby sanie bolo čierna? Má byť predsa pekne čisté od benzínu...

Kurňa, žeby to bolo tým? Ale mne to už raz išlo skvele, bez výkonových dier, krásny ťah...len som ťapol na plyn a auto letelo...len som musel zhodiť karbec, bo som musel inak osadiť sýtič, vrátil som ho späť a už to tak nejde...niečo nemám dobre zladené...

nemá niekto vačku 254/254 vo Favo motore a karbec SEDR, alebo EDSR?

a začal sa riešiť toť:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

Autor:  Vít [ 13.2.09, 21:29 ]
Předmět příspěvku: 

díry v plynu mě vždy způsobily netěnosti v sání, můžeš provést kontrolu, když jsi hýbal s karburátorem, tak je to podle mě dost pravděpodobné

Autor:  fatal [ 13.2.09, 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

Možná je to prkotina, ale zkoušels zvednout hladinu? Mi SEDR zlobil, pocukával, ani teplý motor v přechodech neběžel jak by měl, zvedl jsem hladinu a po zahřátí už táhne pěkně.

Autor:  ferrari [ 13.2.09, 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

2 Vít - aj ja som si myslel, že to bude sanie (bo sa mi nezdalo, že to robia všetky 3 mnou skúšané karby), tak som konečne vymenil upravované Favo sanie + výfukové potrubie za origo...kuk do mojej garáže (link v podpise)...a...želaná zmena sa nedostavila - takže sanie som tým pádom vylúčil...

2Fatal - no,nič nieje nemožné, ale ani to sa mi nezdá, bo medzi fázou išlo to bez prechodou a fázou s problémami s prechodmi som pri tomto karbe iba vymenil trysku sýtiča a prevŕtal vzdušník (na hodnoty Š130)...tiež to robili všetky 3 karby, čo som skúšal a na každom bola nastavená hladina...

Mal by som ozik pošpekulovať s tou akc. pumpou...ale mal by som to skôr dať do milošobej kategórie Akty X...

PS - ledažeby ešte hadica posilovača...

Autor:  Vít [ 13.2.09, 22:05 ]
Předmět příspěvku: 

a mezi sáním a karburátorem je to také 100% těsné ? jeslti je tam nějaká gumokovová podložka jako např. pod LEKRem, může být vadná

Autor:  ferrari [ 13.2.09, 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
a mezi sáním a karburátorem je to také 100% těsné ? jeslti je tam nějaká gumokovová podložka jako např. pod LEKRem, může být vadná
Nie-nie...je tam 3 mm hrubá pertinaxová podložka..pertinax je čosik ako laminát - pekelne tvrdý živicou vystužený...a je to rovná podložka, nič také ako na Fave...

Autor:  Dyno [ 14.2.09, 01:11 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus polaďit karbec, bude to tím!!

Říkal si že si měnil trysku sytiče a převrtal vzdušník na hodnotu Š130...dyt sis sám odpověděl...Zkus to vrátit zpátky a pak to zkus. A tu sytičovku tam můžeš nechat jsetli si měnil tu co myslím já tj. hodnota 130-145 ? záleží podle motoru. A vzdušník to jde převrtat aby to bylo k použitíl??

Vačka ti může dělat problémy s přechodama,ale říkal si, že ti to chvíli jezdilo dobře, dokud si nedrabal do karbu. A převrtání vzdušníku je docela velký zásah...tam bych hledal chybu. A pak ještě vyměn těsnění když v tom budeš, jak pod karbem, tak pod víkem, stojí to pár korunek at máš jistotu. PAk možná ta hladina jak říkal Fatal. A co svíčky jaká barva? Nemáš chudou směs? Obohat to, může se tím ztratit ledaco, at si to trochu vrčí... :lol: :wink:

No a tedka čtu že si zkoušel víc karbeců, tož nevím tedy. Ale chce to možná správně otryskovat... :wink:

A vačka chce taky svůj předstih, všecko chce svoje...pokud to má perfektně šlapat :wink:

Autor:  ferrari [ 14.2.09, 08:08 ]
Předmět příspěvku: 

No takto, ale veď sýtič nič nemá s hlavným systémom...je to oddelený systém...a vŕtanie vzdušníku sýtiča nie je žiaden zázrak, sa mi zdá že som ho vŕtal z 5 na 7 mm...pozor, mm, takže to nie je vzdušník, ako pri hlavnom systéme, ktorý má 1,2 mm a tam sa už dá niečo skaziť...a do sýtiča som jednoducho musel robiť zásah, pretože mi to nechcelo štartovať, keď bolo pod nulou...preto to ani nemôžem vrátiť späť (ten vzdušník sa tak či onak nedá vraátiť späť)...a zásah som robil preto, lebo na tento EDSR120 mi to nechcelo štartovať a držať na sýtič, ale na SEDR120 a SEDR130 to šlo v pohode...hladina je tiež nastavená, karby boli otestované na inom motore...
Aj ja mám ten pocit, že to bude asi niekde v karbe, ale v čom? Nič, v pondelok budem mať karbec z T613, nastavím tam hladinu, vymením tesnenia a skúsim ten, čo to povie...

Autor:  Dyno [ 14.2.09, 12:26 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
No takto, ale veď sýtič nič nemá s hlavným systémom...je to oddelený systém...a vŕtanie vzdušníku sýtiča nie je žiaden zázrak, sa mi zdá že som ho vŕtal z 5 na 7 mm...pozor, mm, takže to nie je vzdušník, ako pri hlavnom systéme, ktorý má 1,2 mm a tam sa už dá niečo skaziť...a do sýtiča som jednoducho musel robiť zásah, pretože mi to nechcelo štartovať, keď bolo pod nulou...preto to ani nemôžem vrátiť späť (ten vzdušník sa tak či onak nedá vraátiť späť)...a zásah som robil preto, lebo na tento EDSR120 mi to nechcelo štartovať a držať na sýtič, ale na SEDR120 a SEDR130 to šlo v pohode...hladina je tiež nastavená, karby boli otestované na inom motore...
Aj ja mám ten pocit, že to bude asi niekde v karbe, ale v čom? Nič, v pondelok budem mať karbec z T613, nastavím tam hladinu, vymením tesnenia a skúsim ten, čo to povie...




Jo takhle?! To je vzdušník sytiče, já že vzdušník normálně hlavního okruhu,vyznělo to tak. Tak to možná jo, do toho jsem nikdy nedrabal, tak nevím jestli to může něčemu ublížit... :wink:
Nevím co s tím může být, chce to možná dobře otryskovat. Aji to chce mít dobře seřízené otevírání druhé klapky. Máš tam dobrou membránu v té pumpě? Neotvírá třeba moc pozdě? To může dělat taky bordel. Ještě zkontroluj přívod paliva. :wink:

Já jsem ted chvíli jezdil na DDSR a ten má přechody úplně krásné, akdyž nastavím bohatší směs tak je plynulý od 1000 až do 5000ot. - žádný cuk.
No a karbec z T613 to je tak 10-12l , ale jak otevřeš druhou klapku, tak je to raketa. 8)

Autor:  ferrari [ 14.2.09, 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Ani s tým ovládaním 2. komory to asik nebude, bo tá diera je tam aj pri pridaní od 2000 ot. a vtedy 2. komora ešte nefunguje...ako, ono to ťahá super, aj v nižších aj vo vysokých otáčkach, iba nesmiem ísť veľmi prudko na plyn...jednoducho oneskorená reakcia na pridanie plynu (ale vždy lepšie ako 1,4 MPi Fabia :lol: ) ono by to sedelo na akceleračnú pumpu, ale tá strieka...možno by to chcelo troška viac...alebo aj menej :?:

Autor:  fatal [ 14.2.09, 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
ono by to sedelo na akceleračnú pumpu, ale tá strieka...


Bude to něco se sytostí směsi, buď je málo sytá nebo moc, spíše málo sytá (u mě to tak bylo, nejprve sekundové zaváhání a pak to trhalo asfalt). Holt to chce laborovat. Zkoušels jak se to chová se zapnutým sytičem?

Autor:  ferrari [ 14.2.09, 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Zkoušels jak se to chová se zapnutým sytičem?

No, pri sýtiči pri teplom motore je to zle, ale pri studenom super...ale zasa, ono to celkom dobre ide so studeným motorom aj bez sýtiča (teda nemyslím rovno s teplotou -10 st)...samozrejme za studena je to po pridaní plynu ešte horšie....

Autor:  ferrari [ 14.2.09, 22:31 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
nejprve sekundové zaváhání a pak to trhalo asfalt

Presne takto to aj je...presne...sekundové zaváhanie

Autor:  Dyno [ 14.2.09, 23:22 ]
Předmět příspěvku: 

Jak vypadají svíčky? Nemyslím jak jsou staré...

Autor:  Wlezley [ 15.2.09, 04:47 ]
Předmět příspěvku: 

Myslím že to bude spíš v nastavení bohatosti směsi (u SEDRu to jsou ty dva šroubky ze strany kde je ovládání plynu).
Ty dva nastavovací šroubky, měli by dobře těsnit. Jeden je větší (vzduch?) a druhej je menší (palivo?).. Ale jak to teď je přesně, to nevím. Vyzkoušej nějakou literaturu třebas, nebo to tu někdo objasní přesněji. :) Ale mě to blblo vždycky při špatnym nastavení.. Při prudkym přidání plynu to nějakou dobu trvalo, něž se to chytlo.. Ze začátku se to začalo dusit a pak to začalo teprve asi za 1,5 sekundy zrychlovat. Taky jsem myslel na akcelerační pumpičku, myslim že její dávku řídíš tim měnším šroubkem taky, že to má na tu dávku taky vliv.. Hrál jsem si s tim ale docela dlouho.. Nakonec sem zničil u toho to těsnění a vytočil se mi ten šroubek. :oops: 8) :lol:

Stránka 1 z 10 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/