Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Motor 1.9D felicie https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15579 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | goose [ 14.2.09, 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | Motor 1.9D felicie |
Zdravim Vas mam na Vas prosbu. Mam felicii 1.9D rv 99 ... ted se mi stalo ze se mi pri jizde lehce rozsvitila kontrolka dobijeni po chvili jizd zacala kontrolka v pravidelnych intervalech blikat . Zastavil jsem a zkontroloval pojistky a draty u motoru . nic jsem nenasel tak jsem zkusil znovu nastartovat kontrolka nesvitila po chvili se rozsvitila na budiku spadly otacky na nulu a u motoru neco cvaklo otacky zase vyskocili a kontrolka opet zhasla takto v pravidelnych intervalech dokola. Prislo mi ze se pridira altik sundal jsem tedy remen a nastartoval ale motor nebezi pravidelne ale cvakani se odstranilo .nechal jsem zkontrolovat vstriky - jsou vycisteny a v poradku . Muzete mi nekdo poradit co dal?? jeste me napadlo jestli nepreskocil rozvodak o zub muzete mi prosim nekdo dat navod jak je zkontrolovat na tomto motoru . diky vsem |
Autor: | ferrari [ 14.2.09, 22:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemáš iba zle ukostrený motor? Alebo chybnú baterku? Alebo kontakty na baterke? |
Autor: | goose [ 15.2.09, 07:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
vse jsem kontroloval je to ok.elektriku tu vyresim spis mi jde o to co dal stim motorem |
Autor: | Jarda S. [ 15.2.09, 08:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyby to přeskočil rozvoďák tak by ti to klepalo víc než traktor a výkon bys taky neměl |
Autor: | Drak [ 15.2.09, 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Elektrika úzce souvisí s motorem, pořádně opucuj spoje u baterkym kostry, na startéru a zkontroluj panel s relátkama u levýho podběhu. S motorem nic nebude, někde se bludně honí proudy. |
Autor: | goose [ 15.2.09, 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor se i driv tak divne choval jako ze jsem mel seslaply plyn a zniceho nic jako by se chytnul dalsi valec a auto jelo najednou lepe. nechapu proc to kolisa kdyz mam odpojeny altik |
Autor: | goose [ 15.2.09, 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslel jsem treba jen o jeden zub ono to totiz ma tak trosicku tvrdsi zvuk. |
Autor: | Drak [ 15.2.09, 11:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Předvstřik je řízenej dynamicky elektronikou. Tvrdej až klepavej zvuk má každá filda. Zkus si pohrát s nastavením dotykových spínačů na čerpadle, dá se s tím dosáhnout celkem zajímavých věcí. |
Autor: | goose [ 15.2.09, 12:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak vratil jsem klinak anastartoval a chvili dobry ale po chvili to zase zacalo delat . meril jsem na baterce jestli to dobiji a dobiji 14.5 v zhruba jak v tom skubne a padnou ty otacky a rozsviti se kontrolka tak i merene napeti spadlo na hodnotu baterie. vzdy kdyz ty otacky padaji zacne se z vyfuku vic kourit pak to zase naskoci na normal a dobry vypada to jako by se odpojil jeden valec |
Autor: | goose [ 15.2.09, 12:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
jeste se tam zacal objevovat takovy pisklavy zvuk ale neni to casto jako by se fakt neco pridiralo . jinak ty kontakty jsem vsechny prosel povolil prejel smirkem a zpet namontovaljak na baterce tak na starteru, altiku a kostru motoru taky. vubec nevim jak a kde co na tom cerpadle nastavovat . s feldou jsem nikdy problemy nemel takze jsem ji nikdy neresill je to mooje pracovni auto . jo z opla znam vsechno.. ale to je benzin |
Autor: | Drak [ 15.2.09, 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Patrně tě nemine diagnostika, felda má takovej hybrid motor, něco mezi klasickým vstřikem a Di. Je tam rotační čerpadlo s elektronicky řízeným průběhem vstřiku. Eště můžeš zkusit jednu věc, vedle expanzky jsou dva ventily, tak odpoj ten, co je blíž k motoru a zkus to, jak se to bude chovat. |
Autor: | slovacek.milos [ 15.2.09, 14:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud ti to neblbne se sdělaným řemenem tak bych problém hledal v alternátoru asi nějaká dioda na odchodu přesně diagnostikovat takovou závadu lze asi jen pamětovým osciloskopem miloš |
Autor: | goose [ 15.2.09, 20:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
sezenu altik a zkusim ho vymenit . asi neni stejny jako u 1.3 NEBO 1.6 feldy co |
Autor: | Pech. [ 16.2.09, 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
měl jsem stejný porblém na favoritu, rozvítila se kontrolka dobíjení, motor běžel citelně více zatížen, poc hvíli se to srovnalo, nebo zase chvíli přebíjelo, pak zase normálně... vyměnil jsem regulační člen s uhlíkama na altíku a je klid.... |
Autor: | goose [ 20.2.09, 00:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdravim Vas a moc Vsem dekuji za nazory a rady . Uz je to vyreseno bylo to hloupe cidlo teploty. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |