Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Karburator nebo střikačka https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1574 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Vitezslav [ 13.8.06, 13:47 ] |
Předmět příspěvku: | Karburator nebo střikačka |
Mam Favorita r.v.91 EKOTRONIC s řizenym karburatorem a chtel bych se zeptat jestli se da předelat na střikačku a co by to obnašelo.Poradi nekdo?Diky. |
Autor: | michalkatka [ 13.8.06, 14:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburator nebo střikačka |
Ekotronik bola neštastná volba u škodovky, najjednoduchšie je tam dať karburátor Pierburg 2E3, alebo Jikov, klasický Favoritový. ak by to chcel prerobiť na BMM ( jednobodový vstrek ), potrebuješ jednotku, klapku, kabeláž, airbox, myslím že aj čerpadlo do nádrže, hallov snímač, a neviem čo všetko je tam ešte rozdielne. |
Autor: | Vitezslav [ 13.8.06, 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na kolik vyjde novej karbec? |
Autor: | Thales [ 13.8.06, 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vitezslav píše: Na kolik vyjde novej karbec? Nedávno jsem cthěl koupit nový karbec, ale cena byla cca 8000 Kč, tak mě to zas přešlo. |
Autor: | Vitezslav [ 13.8.06, 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to je vpr... |
Autor: | michalkatka [ 13.8.06, 15:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to drahé, ale približne toľko stojí aj klapka, aj jednotka, aj čerpadlo s plavákom... |
Autor: | Vitezslav [ 14.8.06, 12:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je u Fačka rozdil mezi karburatorem 135 a 136? |
Autor: | michalkatka [ 14.8.06, 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory. |
Autor: | Viky [ 14.8.06, 13:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory. U 742.135 a 136 se lisi trysky. |
Autor: | michalkatka [ 14.8.06, 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viky píše: michalkatka píše: myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory. U 742.135 a 136 se lisi trysky. je to možné... neviem |
Autor: | Vitezslav [ 14.8.06, 15:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja jsem si to myslel,protože u 105tek a 120tek byl taky rozdil v tryskach a v difuzerech. |
Autor: | Petr [ 14.8.06, 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Favo 135 a 136 maji uplne stejne karby, jine otryskovani ma akorat 136x. 135 a 136 se od sebe lisi jen kompresi motoru a mozna i vackou. 136x ma ostrejsi vacku nez 136. Ten karb na Favo za 8 je teda ranec, asi pred cca rokem jsem nekde videl novy okolo 4-5 tis. Zkusil bych nejaky vrakac, nebo Annonci-okolo 500 Kc by se mel dat koupit - vybrat nejaky rozumny a udelat na nem vymenu potrebnych veci+serizeni. Nebal bych se toho. ND na nej je porad dost. Do 1-bodu bych urcite nesel (=problemy), vem ten karb, je to jednoduchy jako facka, nesype se to a aspon to trochu jede(136), 135 bude chcipak vzdycky a se vsim. |
Autor: | Vitezslav [ 15.8.06, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky za radu.Co všechno se tak musi povymenovat na použitym karburatoru? |
Autor: | Thales [ 15.8.06, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vitezslav píše: Diky za radu.Co všechno se tak musi povymenovat na použitym karburatoru? Příjde na to, kolik do toho chceš investovat. Rozhodně bych vyměnil trysky a vzdušníky a dále všechny membrány a gumové části. Na tom ostatním snad není co k pokažení, doufám. |
Autor: | Petr [ 16.8.06, 08:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ty trysky a vzdusniky asi staci jen vycistit, ale ty membrany a gumovy casti radsi vymen a kup novou gumu pod karb. Taky tesneni nad plovakovku. Nakonec prostrikni vsechny pohyblive ulozeni karbu lehce silikonovym olejem, tim nic nezkazis-pisou to i v nejake chytre knizce k Favu. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |