Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Karburator nebo střikačka
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1574
Stránka 1 z 3

Autor:  Vitezslav [ 13.8.06, 13:47 ]
Předmět příspěvku:  Karburator nebo střikačka

Mam Favorita r.v.91 EKOTRONIC s řizenym karburatorem a chtel bych se zeptat jestli se da předelat na střikačku a co by to obnašelo.Poradi nekdo?Diky.

Autor:  michalkatka [ 13.8.06, 14:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Karburator nebo střikačka

Ekotronik bola neštastná volba u škodovky, najjednoduchšie je tam dať karburátor Pierburg 2E3, alebo Jikov, klasický Favoritový.

ak by to chcel prerobiť na BMM ( jednobodový vstrek ), potrebuješ jednotku, klapku, kabeláž, airbox, myslím že aj čerpadlo do nádrže, hallov snímač, a neviem čo všetko je tam ešte rozdielne.

Autor:  Vitezslav [ 13.8.06, 14:26 ]
Předmět příspěvku: 

Na kolik vyjde novej karbec?

Autor:  Thales [ 13.8.06, 14:39 ]
Předmět příspěvku: 

Vitezslav píše:
Na kolik vyjde novej karbec?

Nedávno jsem cthěl koupit nový karbec, ale cena byla cca 8000 Kč, tak mě to zas přešlo.

Autor:  Vitezslav [ 13.8.06, 14:54 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to je vpr...

Autor:  michalkatka [ 13.8.06, 15:01 ]
Předmět příspěvku: 

Je to drahé, ale približne toľko stojí aj klapka, aj jednotka, aj čerpadlo s plavákom...

Autor:  Vitezslav [ 14.8.06, 12:15 ]
Předmět příspěvku: 

Je u Fačka rozdil mezi karburatorem 135 a 136?

Autor:  michalkatka [ 14.8.06, 13:23 ]
Předmět příspěvku: 

myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory.

Autor:  Viky [ 14.8.06, 13:38 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory.

U 742.135 a 136 se lisi trysky.

Autor:  michalkatka [ 14.8.06, 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
michalkatka píše:
myslím že karburátory sú rovnaké, 135 a 136 sa líšia hlavne kompresným pomerom, čo je docielené inými piestami, majú rozdielnu vačku, inak sú to totožné motory.

U 742.135 a 136 se lisi trysky.


je to možné... neviem

Autor:  Vitezslav [ 14.8.06, 15:33 ]
Předmět příspěvku: 

Ja jsem si to myslel,protože u 105tek a 120tek byl taky rozdil v tryskach a v difuzerech.

Autor:  Petr [ 14.8.06, 21:40 ]
Předmět příspěvku: 

Favo 135 a 136 maji uplne stejne karby, jine otryskovani ma akorat 136x. 135 a 136 se od sebe lisi jen kompresi motoru a mozna i vackou. 136x ma ostrejsi vacku nez 136.
Ten karb na Favo za 8 je teda ranec, asi pred cca rokem jsem nekde videl novy okolo 4-5 tis. Zkusil bych nejaky vrakac, nebo Annonci-okolo 500 Kc by se mel dat koupit - vybrat nejaky rozumny a udelat na nem vymenu potrebnych veci+serizeni. Nebal bych se toho. ND na nej je porad dost.
Do 1-bodu bych urcite nesel :? (=problemy), vem ten karb, je to jednoduchy jako facka, nesype se to a aspon to trochu jede(136), 135 bude chcipak vzdycky a se vsim.

Autor:  Vitezslav [ 15.8.06, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za radu.Co všechno se tak musi povymenovat na použitym karburatoru?

Autor:  Thales [ 15.8.06, 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Vitezslav píše:
Diky za radu.Co všechno se tak musi povymenovat na použitym karburatoru?

Příjde na to, kolik do toho chceš investovat. Rozhodně bych vyměnil trysky a vzdušníky a dále všechny membrány a gumové části. Na tom ostatním snad není co k pokažení, doufám.

Autor:  Petr [ 16.8.06, 08:28 ]
Předmět příspěvku: 

Ty trysky a vzdusniky asi staci jen vycistit, ale ty membrany a gumovy casti radsi vymen a kup novou gumu pod karb. Taky tesneni nad plovakovku. Nakonec prostrikni vsechny pohyblive ulozeni karbu lehce silikonovym olejem, tim nic nezkazis-pisou to i v nejake chytre knizce k Favu.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/