Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

chladič oleje na motor favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15842
Stránka 1 z 2

Autor:  gizzmann [ 1.3.09, 13:08 ]
Předmět příspěvku:  chladič oleje na motor favorit

Nazdárek, měl bych dotaz ohledně olejového chladiče na motor favorit, má nějaký větší význam? Popřípadě dal by se někde sehnat či uzpůsobit z "něčeho jiného" (např. radiátor topení a pod.). Dík za rady, jestli nějaký budou :wink:

Autor:  Jarda S. [ 1.3.09, 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

zbytečnost ale jestli chceš tak sháněj z erka :wink: ty ho měli

edit: i 120 LS ho měli :wink:

Autor:  michalkatka [ 1.3.09, 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

Fava a Formany do tropických krajín ho mávali, ale v našich zemepisných podmienkach je to zbytočnosť...

teda pokiaľ nemáš úmysle nejako extrémne upravovať a zaťažovať motor....

Autor:  kwiko [ 1.3.09, 14:09 ]
Předmět příspěvku: 

Ma to vyznam, ak mas namontovanu klimu, alebo tahas karavan. Mozes zhanat original, alebo upravavit z nejakeho turbodiesela.

Autor:  michalkatka [ 1.3.09, 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
Ma to vyznam, ak mas namontovanu klimu, alebo tahas karavan. Mozes zhanat original, alebo upravavit z nejakeho turbodiesela.


ja ho nemám a v poho, na tom formane podľa dokumentácie bol, ale ten už bol po výmene motora...

Autor:  gizzmann [ 9.3.09, 17:44 ]
Předmět příspěvku: 

v pohodě, jen mě to zajímalo, čistě ze zvědavosti a kutilství.... vzduchovej filtr asi taky nemá cenu měnit, za otevřenej, co?

Autor:  trady [ 9.3.09, 18:02 ]
Předmět příspěvku: 

mas plechovou vanu... tak co udelat chlazeni oleje jako maji hasičspe PPS 12?

Autor:  slovacek.milos [ 9.3.09, 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

co čtu pořád dokola tak se mění jen vačka a snižuje hlava s olejem přejdi na superturbo a je klid miloš

Autor:  Kachnis [ 9.3.09, 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

ja bych olejovej chladic nezatracoval..pokud mas trosku upravenej motor,muze byt prinos, to ze nekdo tvrdi jak tecou,ze mas akorat uniky sou jen blby kecy..po 30 letech potecou i hadice v temeline.behem horkejch letnich dnu ti za nej moturek bude vdecnej.. ja ho mam na 120LS a pohoda..na zimu pres nej davam alobal,v lete mu dekuji za pomoc :)

Autor:  michalkatka [ 9.3.09, 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis píše:
ja bych olejovej chladic nezatracoval..pokud mas trosku upravenej motor,muze byt prinos, to ze nekdo tvrdi jak tecou,ze mas akorat uniky sou jen blby kecy..po 30 letech potecou i hadice v temeline.behem horkejch letnich dnu ti za nej moturek bude vdecnej.. ja ho mam na 120LS a pohoda..na zimu pres nej davam alobal,v lete mu dekuji za pomoc :)


ono to nieje na škodu, ale pri dnešných kvalitných olejoch to má opodstatnenie na motoroch nad 100kW, a v sérii to riešia výkonnejším chladičom vody a výmeníkom olej/voda, to sa mi pozdáva viac ako samostatný chladič, ide o to aby boli teploty motora a náplní čo najvyrovanejšie...

Autor:  gizzmann [ 10.3.09, 23:45 ]
Předmět příspěvku: 

motor je favorit v sérii, ve 120ce, jediný co má, tak je příčnej vejfuk udělanej s koncovkama na obou stranách auta...... ale jsou tam 15" kola s pneu 195/50 takže se nějakej koník hodí, aby se to rozhejbalo, tak jen zkouším různý "levný" možnosti........

Autor:  Kachnis [ 11.3.09, 10:53 ]
Předmět příspěvku: 

jenze chladicem oleje konika nepridas..ba ani kralika..

Autor:  gizzmann [ 11.3.09, 17:12 ]
Předmět příspěvku: 

to mi je jasný, ale můžu mu s ním ulehčit trápení... :lol: je mi jasný, že za pár korun z toho WTCCčko nebude, to bych musel hodně zainvestovat, jenže do takovýho auta se nevyplatí tolik investovat, vzhledem k zamýšlenému dennímu používání, sice by potom třeba svištěla ale žrala by asi 20 litrů na sto.....
někde jsem se dočetl, že z motoru favo se dá vyloudit až 170koníků, mazec a to bez elektroniky, jen mechanicky..... jj, člověk musí mít nějaký sny :lol:

Autor:  kwiko [ 11.3.09, 17:17 ]
Předmět příspěvku: 

gizzmann píše:
někde jsem se dočetl, že z motoru favo se dá vyloudit až 170koníků, mazec a to bez elektroniky, jen mechanicky..... jj, člověk musí mít nějaký sny :lol:

Ale tam uz z favomotoru vela nebude :roll: Pre bezny zivot ma asi najvacsi zmysel prave prestavba na mpi, pripadne zvacsenie objemu valcov na 1.4, vacka a rozumny program v RJ

Autor:  Pech. [ 11.3.09, 20:29 ]
Předmět příspěvku: 

chladič oleje měly 110R 110LS 120LS a 120GlS.. vzhledem k tomu že byl docela na ráně se jich z mála kusů ls/gls/r dožilo jen málo :)

nevím jak na fáčko ,ale motory 472 ,měly ve výtlaku oleje šroubení, kde to šlo připojit na jakýkoli 742 motor.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/