Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
chladič oleje na motor favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15842 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | gizzmann [ 1.3.09, 13:08 ] |
Předmět příspěvku: | chladič oleje na motor favorit |
Nazdárek, měl bych dotaz ohledně olejového chladiče na motor favorit, má nějaký větší význam? Popřípadě dal by se někde sehnat či uzpůsobit z "něčeho jiného" (např. radiátor topení a pod.). Dík za rady, jestli nějaký budou |
Autor: | Jarda S. [ 1.3.09, 13:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
zbytečnost ale jestli chceš tak sháněj z erka ty ho měli edit: i 120 LS ho měli |
Autor: | michalkatka [ 1.3.09, 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Fava a Formany do tropických krajín ho mávali, ale v našich zemepisných podmienkach je to zbytočnosť... teda pokiaľ nemáš úmysle nejako extrémne upravovať a zaťažovať motor.... |
Autor: | kwiko [ 1.3.09, 14:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ma to vyznam, ak mas namontovanu klimu, alebo tahas karavan. Mozes zhanat original, alebo upravavit z nejakeho turbodiesela. |
Autor: | michalkatka [ 1.3.09, 14:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: Ma to vyznam, ak mas namontovanu klimu, alebo tahas karavan. Mozes zhanat original, alebo upravavit z nejakeho turbodiesela. ja ho nemám a v poho, na tom formane podľa dokumentácie bol, ale ten už bol po výmene motora... |
Autor: | gizzmann [ 9.3.09, 17:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
v pohodě, jen mě to zajímalo, čistě ze zvědavosti a kutilství.... vzduchovej filtr asi taky nemá cenu měnit, za otevřenej, co? |
Autor: | trady [ 9.3.09, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
mas plechovou vanu... tak co udelat chlazeni oleje jako maji hasičspe PPS 12? |
Autor: | slovacek.milos [ 9.3.09, 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
co čtu pořád dokola tak se mění jen vačka a snižuje hlava s olejem přejdi na superturbo a je klid miloš |
Autor: | Kachnis [ 9.3.09, 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja bych olejovej chladic nezatracoval..pokud mas trosku upravenej motor,muze byt prinos, to ze nekdo tvrdi jak tecou,ze mas akorat uniky sou jen blby kecy..po 30 letech potecou i hadice v temeline.behem horkejch letnich dnu ti za nej moturek bude vdecnej.. ja ho mam na 120LS a pohoda..na zimu pres nej davam alobal,v lete mu dekuji za pomoc |
Autor: | michalkatka [ 9.3.09, 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis píše: ja bych olejovej chladic nezatracoval..pokud mas trosku upravenej motor,muze byt prinos, to ze nekdo tvrdi jak tecou,ze mas akorat uniky sou jen blby kecy..po 30 letech potecou i hadice v temeline.behem horkejch letnich dnu ti za nej moturek bude vdecnej.. ja ho mam na 120LS a pohoda..na zimu pres nej davam alobal,v lete mu dekuji za pomoc ono to nieje na škodu, ale pri dnešných kvalitných olejoch to má opodstatnenie na motoroch nad 100kW, a v sérii to riešia výkonnejším chladičom vody a výmeníkom olej/voda, to sa mi pozdáva viac ako samostatný chladič, ide o to aby boli teploty motora a náplní čo najvyrovanejšie... |
Autor: | gizzmann [ 10.3.09, 23:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
motor je favorit v sérii, ve 120ce, jediný co má, tak je příčnej vejfuk udělanej s koncovkama na obou stranách auta...... ale jsou tam 15" kola s pneu 195/50 takže se nějakej koník hodí, aby se to rozhejbalo, tak jen zkouším různý "levný" možnosti........ |
Autor: | Kachnis [ 11.3.09, 10:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
jenze chladicem oleje konika nepridas..ba ani kralika.. |
Autor: | gizzmann [ 11.3.09, 17:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
to mi je jasný, ale můžu mu s ním ulehčit trápení... je mi jasný, že za pár korun z toho WTCCčko nebude, to bych musel hodně zainvestovat, jenže do takovýho auta se nevyplatí tolik investovat, vzhledem k zamýšlenému dennímu používání, sice by potom třeba svištěla ale žrala by asi 20 litrů na sto..... někde jsem se dočetl, že z motoru favo se dá vyloudit až 170koníků, mazec a to bez elektroniky, jen mechanicky..... jj, člověk musí mít nějaký sny |
Autor: | kwiko [ 11.3.09, 17:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
gizzmann píše: někde jsem se dočetl, že z motoru favo se dá vyloudit až 170koníků, mazec a to bez elektroniky, jen mechanicky..... jj, člověk musí mít nějaký sny Ale tam uz z favomotoru vela nebude Pre bezny zivot ma asi najvacsi zmysel prave prestavba na mpi, pripadne zvacsenie objemu valcov na 1.4, vacka a rozumny program v RJ |
Autor: | Pech. [ 11.3.09, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
chladič oleje měly 110R 110LS 120LS a 120GlS.. vzhledem k tomu že byl docela na ráně se jich z mála kusů ls/gls/r dožilo jen málo nevím jak na fáčko ,ale motory 472 ,měly ve výtlaku oleje šroubení, kde to šlo připojit na jakýkoli 742 motor. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |