Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

detonacni sterbina
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15884
Stránka 1 z 2

Autor:  Kachnis [ 3.3.09, 14:15 ]
Předmět příspěvku:  detonacni sterbina

kluci zlati ,kdo mi ukaze co je detonacni sterbina u 120ky?pry kdyz snizim hlavu na 130ce a dam rovny pist,tak mi bude chybet..tak ze bych ji nejak dobrousil,jenze nevim co to je :(

Autor:  trady [ 3.3.09, 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

na favu bych ti to ukazal... ale nemam zadnou fotku... ale pokukam na fotky jak sem delal ls...

Autor:  fatal [ 3.3.09, 15:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: detonacni sterbina

Kachnis píše:
kluci zlati ,kdo mi ukaze co je detonacni sterbina u 120ky?


Není to ta "vanička" v pístu? Protože jsem tam nikde žádnou štěrbinu neviděl...

Autor:  Matthes [ 3.3.09, 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

Mela by byt mezi ventilama a svickou.

Autor:  ventYl [ 3.3.09, 17:39 ]
Předmět příspěvku: 

to by nesedelo s tym, ze sa strati, ked znizis hlavu...

Autor:  Matthes [ 3.3.09, 18:04 ]
Předmět příspěvku: 

Zalezi jak moc ji chce snizit :-D

Autor:  fatal [ 3.3.09, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Zalezi jak moc ji chce snizit :-D


A to by vysvětlovalo nutnost přibrousit píst... :lol:

Autor:  Kachnis [ 3.3.09, 21:22 ]
Předmět příspěvku: 

tak na 110r psali ze to je ta mezera mezi pistem a hlavou...ale ta tam podle me bude vzdycky,ne? vzdyt je tam preci tesneni,ne?

Autor:  Ondras83 [ 3.3.09, 21:52 ]
Předmět příspěvku: 

Kachnis píše:
tak na 110r psali ze to je ta mezera mezi pistem a hlavou...ale ta tam podle me bude vzdycky,ne? vzdyt je tam preci tesneni,ne?

když tam dáš plastelínu, měla by bejt 1mm silná po stlačení pístu v HU...myslim :-D...ale taky nevim co to je, dřív sme to řešili u dvoutaktu

Autor:  Gemini [ 3.3.09, 22:18 ]
Předmět příspěvku: 

presne tak je to medzera medzi hlavou a piestom, najcastejsie vypukly piest robi problem, preto sa robi bombirung, vybratie radiusom R15 na hlavach S130, S120LS, 110 R /LS .....

Autor:  patrik-hp [ 3.3.09, 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

Antidetonační štěrbina je všecko to,co není prohlubeň větší než...1mm lajcky řečeno :wink: ...Je povětšinou dána tloušťkou použitého těsnění mezi hlavou a pístem.
.Pro názornost..Hlava zároveň s ventily bez spalováku ale prohloubeným spalovacím prostorem uprostřed v rovném dně pístu s okrajem cca 10mm širokým po celém jeho obvodu má AD štěrbinu širokou 10mm po celém obvodu,s mezerou cca 1,2mm díky těsnění.Neplatí to jen u plochého pístu...I bombír má svoji štěrbinu,ale i spalovák musí být bombírován-kopírován se stejným rádiusem.Ostatní co je větší mezera je už spalovací prostor i když i štěrbina je jeho soušástí :wink: Tak že snižováním pokud se spalovací prostor nezužuje směrem k ventilům štěrbinu nezmenšuješ ale zvětšuješ,jen pokud se rozšiřuje což je vzácný a málokdy...Konkrétně u 120cítky kde je snad kolmý a přibývá jen komprese,u Favorita jí nezmenšuješ ale např.zvětšuješ...tak jako kopresní tlak díky zmenšení objemu :wink:

Autor:  Kachnis [ 4.3.09, 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

teeeda, dekuji za vycerpavajici odpoved..

Autor:  fatal [ 4.3.09, 12:13 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
...u 120cítky kde je snad kolmý...


Jen poznámka, úplně kolmý není (zvláště u svíčky). Možno vidět na fotce.

Autor:  patrik-hp [ 4.3.09, 22:11 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
patrik-hp píše:
...u 120cítky kde je snad kolmý...


Jen poznámka, úplně kolmý není (zvláště u svíčky). Možno vidět na fotce.


Slovem snad není přeci řečeno úplně :wink: ...A konkrétně u svíčky není vůbec aktuální :wink:

Autor:  patrik-hp [ 4.3.09, 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
fatal píše:
patrik-hp píše:
...u 120cítky kde je snad kolmý...


Jen poznámka, úplně kolmý není (zvláště u svíčky). Možno vidět na fotce.


Slovem snad není přeci řečeno úplně :wink: ...A konkrétně u svíčky není vůbec aktuální :wink:


Ale jinak máš pravdu pravďoucí...Já tu hlavu neviděl už nějakej pátek :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/