Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
detonacni sterbina https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15884 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kachnis [ 3.3.09, 14:15 ] |
Předmět příspěvku: | detonacni sterbina |
kluci zlati ,kdo mi ukaze co je detonacni sterbina u 120ky?pry kdyz snizim hlavu na 130ce a dam rovny pist,tak mi bude chybet..tak ze bych ji nejak dobrousil,jenze nevim co to je |
Autor: | trady [ 3.3.09, 15:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
na favu bych ti to ukazal... ale nemam zadnou fotku... ale pokukam na fotky jak sem delal ls... |
Autor: | fatal [ 3.3.09, 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: detonacni sterbina |
Kachnis píše: kluci zlati ,kdo mi ukaze co je detonacni sterbina u 120ky? Není to ta "vanička" v pístu? Protože jsem tam nikde žádnou štěrbinu neviděl... |
Autor: | Matthes [ 3.3.09, 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mela by byt mezi ventilama a svickou. |
Autor: | ventYl [ 3.3.09, 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
to by nesedelo s tym, ze sa strati, ked znizis hlavu... |
Autor: | Matthes [ 3.3.09, 18:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zalezi jak moc ji chce snizit :-D |
Autor: | fatal [ 3.3.09, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Zalezi jak moc ji chce snizit A to by vysvětlovalo nutnost přibrousit píst... |
Autor: | Kachnis [ 3.3.09, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak na 110r psali ze to je ta mezera mezi pistem a hlavou...ale ta tam podle me bude vzdycky,ne? vzdyt je tam preci tesneni,ne? |
Autor: | Ondras83 [ 3.3.09, 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kachnis píše: tak na 110r psali ze to je ta mezera mezi pistem a hlavou...ale ta tam podle me bude vzdycky,ne? vzdyt je tam preci tesneni,ne? když tam dáš plastelínu, měla by bejt 1mm silná po stlačení pístu v HU...myslim ...ale taky nevim co to je, dřív sme to řešili u dvoutaktu |
Autor: | Gemini [ 3.3.09, 22:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
presne tak je to medzera medzi hlavou a piestom, najcastejsie vypukly piest robi problem, preto sa robi bombirung, vybratie radiusom R15 na hlavach S130, S120LS, 110 R /LS ..... |
Autor: | patrik-hp [ 3.3.09, 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Antidetonační štěrbina je všecko to,co není prohlubeň větší než...1mm lajcky řečeno ...Je povětšinou dána tloušťkou použitého těsnění mezi hlavou a pístem. .Pro názornost..Hlava zároveň s ventily bez spalováku ale prohloubeným spalovacím prostorem uprostřed v rovném dně pístu s okrajem cca 10mm širokým po celém jeho obvodu má AD štěrbinu širokou 10mm po celém obvodu,s mezerou cca 1,2mm díky těsnění.Neplatí to jen u plochého pístu...I bombír má svoji štěrbinu,ale i spalovák musí být bombírován-kopírován se stejným rádiusem.Ostatní co je větší mezera je už spalovací prostor i když i štěrbina je jeho soušástí Tak že snižováním pokud se spalovací prostor nezužuje směrem k ventilům štěrbinu nezmenšuješ ale zvětšuješ,jen pokud se rozšiřuje což je vzácný a málokdy...Konkrétně u 120cítky kde je snad kolmý a přibývá jen komprese,u Favorita jí nezmenšuješ ale např.zvětšuješ...tak jako kopresní tlak díky zmenšení objemu |
Autor: | Kachnis [ 4.3.09, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
teeeda, dekuji za vycerpavajici odpoved.. |
Autor: | fatal [ 4.3.09, 12:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: ...u 120cítky kde je snad kolmý... Jen poznámka, úplně kolmý není (zvláště u svíčky). Možno vidět na fotce. |
Autor: | patrik-hp [ 4.3.09, 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: patrik-hp píše: ...u 120cítky kde je snad kolmý... Jen poznámka, úplně kolmý není (zvláště u svíčky). Možno vidět na fotce. Slovem snad není přeci řečeno úplně ...A konkrétně u svíčky není vůbec aktuální |
Autor: | patrik-hp [ 4.3.09, 22:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: fatal píše: patrik-hp píše: ...u 120cítky kde je snad kolmý... Jen poznámka, úplně kolmý není (zvláště u svíčky). Možno vidět na fotce. Slovem snad není přeci řečeno úplně ...A konkrétně u svíčky není vůbec aktuální Ale jinak máš pravdu pravďoucí...Já tu hlavu neviděl už nějakej pátek |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |