Polemicka otazka zvysovani vykonu motoru (prestavba)
Autor |
Zpráva |
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Polemicka otazka zvysovani vykonu motoru (prestavba)
Takze se pomalu chystam na prestavbu motoru z favose.
Moje predbezna predstavba:
Nova klika - se zdvihem 78mm - 10 000
T pisty, krouzky vlozky vrtani 77mm - 8 000
Lehce odlehcene ojnice - cca 1000
Vacka 280/280 - 2000
Hlava snizena o 0,85 mm, lestene kanaly, odlehcovane ventily, tvrdsi vratne pruziny - 250, vlastnorucne, 250, 1000
Odlehceny setrvacnik + remenice - 500
Otevrene vyfukove potrubi - 5 500
Dva dvojite karburatory weber difuzory 40mm - 18 000
Mazani motoru stylem - Sucha skrin (chlazeni + tlak oleje vyvijen externim zdrojem) (zatim sem nepocital)
Chtel bych vedet na jaky hodnoty vykonu se muzu dostat. Vysledny obsah by mel byt cca 1450 ccm
A mozna bude zapalovani z felicie, jeste nevim ale odpadlo by odlehceni setrvaku a pribyla dira do prevodovky... kvuli cidlu otacek)
Naposledy upravil trady dne 25.10.08, 19:51, celkově upraveno 1
|
25.10.08, 19:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15105 Bydliště: Praha
|
S těmi Webery to bude žrát jako tank.
A určitě to chce vlečku, tohle by kyvka prostě nebyla schopná vydržet.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.10.08, 19:43 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Šemik píše: S těmi Webery to bude žrát jako tank.
A určitě to chce vlečku, tohle by kyvka prostě nebyla schopná vydržet.
Vlečka tam bude 100% a k ni pribudou i zadni kotouce. Pomalu budu prestavovat na zavodaka takze tak asi... Co se tyce webru tak budou vyuzivany predevsim na zavody a pro normalni jizdu mezi zavody budu davat upraveny sedr. Kdo by jezdil 5 km do obchodu na nakup, ke kteremu by se muselo pricist 500 kc?
|
25.10.08, 19:46 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Pridal sem hrube ceny dilu co by co asi stalo.
|
25.10.08, 19:52 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
suchou kliku maj ůplně extrénmní auta pro tenhle motor si troufám říct že je zbytečná a jinak vačku 280/280nebeer ze speedpra jinak sory že jsem na tebe tak vlítl jinak přeji hodně ůspěchů a co nejmíň potíží při stavbě tak ať to šlape chlape
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
25.10.08, 20:23 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12141 Bydliště: Tynec n.L.
|
Ja bych suchou klikovku bral hned, nejak se mi pri mym jezdeni ve 105POWER odlejva olej, i kdyz je ho dost.
Jinak ta uprava vypada slibne, akorat bych podotkl, ze musis davat sakra bacha do jakyho bloku to das. Tohle uz jen tak neco nevydrzi. Pro bezny jezdeni to vidim tak na 90 koniku (66kW), podle toho jakou dosahnes kompresi, ale osobne bych to moc neprehanel, i tak to bude pila.
Jinak tezko davat zapalovani z Feldy, kdyz chces jezdit na SEDR, to bych radsi dal Favo nebo neco programovatelnyho.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
25.10.08, 20:37 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Viky píše: Ja bych suchou klikovku bral hned, nejak se mi pri mym jezdeni ve 105POWER odlejva olej, i kdyz je ho dost.
sory za OT já o suchý klice moc nevím jen jsme četl že jí měli nějaký závodní 130rs tam jde olej nějak aby se nehromadil ve vaně nebo jsou tam klasický jehličkový nebo nějaký ložiska na tento způsob kolik táková klika vydrží motohodin?
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
25.10.08, 21:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15105 Bydliště: Praha
|
Škodaři, suchá klika je ve skutečnosti suchý karter, klika jako taková je samozřejmě mazaná, jen olej není shromaďován ve vaně, ale v externí nádobě spojené s externím čerpadlem oleje
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.10.08, 21:20 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Šemik píše: :lol: Škodaři, suchá klika je ve skutečnosti suchý karter, klika jako taková je samozřejmě mazaná, jen olej není shromaďován ve vaně, ale v externí nádobě spojené s externím čerpadlem oleje jo takhle tak to už pak chápů na co ty závodní bestyje maj všede ty pancéřovaný hadice a to čerpado na prsách díky za vysvětlení!
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
25.10.08, 21:23 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
http://skoda-upravy.wz.cz/main/index.php?co=13
orientačne 1,3 ca 60kw 15000, 1,4 ca60kw 20000kč
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
26.10.08, 09:04 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
nejde použít takovejhle motor na normální ježdění, buď závody, nebo nákupy...to se rozhodni, tečka máš tak 15 tis km, takže s volejem budeš dávat kroužky?...udělal bych MPIčkový písty s vrtáním 77mm, hlavu bych dal dolů tak o 0,5 (uvidíš jak to bude štěkat, to doladíš svíčkama, potom uvidíš, dyštak ještě snížíš) vačku rozhodně nekupuj ze speedpra a neber přebrus
taky sem si takhle počítal motor, bez kliky s novejma webrama by mě to přišlo (1390ccm) na nějakejch 30 tis (už si to moc nepamatuju)
každopádně bych rovnou udělal GO (všechny ložiska, šály, zdvihátka atd atd)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.10.08, 13:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Viky píše: akorat bych podotkl, ze musis davat sakra bacha do jakyho bloku to das.
já bych stavěl do 1,4 fábky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.10.08, 13:37 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Sadra17 píše: Viky píše: akorat bych podotkl, ze musis davat sakra bacha do jakyho bloku to das. já bych stavěl do 1,4 fábky
Favorit 136
|
26.10.08, 16:17 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Jo a mnel by to byt favo motor co je BMM (co nejmladsi no...).
Co se tyce tech T-pistu tak me ted trklo ze to nebude to nejlepsi, protoze kdyz dam kliku na 78mm zdvih tak pisty neudelaj takovy dobry kompres (dno pistu bude daleko od hlavy) tak premyslim co bude nejlepsi. Jestli sehnat k te klice nejaky vhodny pisty kde bude oko na pistni cep dal ode dna nebo jiny ojnice
|
26.10.08, 17:32 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Tak post vejs sem napsal uplnou blbost pist nebude daleko ale moc blizko takze tak znamy rikal ze nejsou spatne pisty z fabie 1.4
|
26.10.08, 17:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|