Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
škubání https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15938 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tomvm [ 5.3.09, 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | škubání |
ahoj,nevíte někdo co by to mohlo dělat???jezdím každý den do školy a ke konci cesty je kopeček,mezi zatáčkama se nedá jet víc než 45 nebo 50 km/h no a jezdím v 5 a škoda 120 tu rychlost do kopečka akorát drží na trojku,mám tak 1/3- 1/2 plynu a auto nějak cuká když jedu rychleji tak to nedělá-50 a více, čistil sem karburátor,kontroloval sem svíčky-tech 0,6mm a očistil kontakty VN kabelů.....dělá to o hodně méně,ale pořád,dělá to na 2,3,i 4 při stejných otáčkách,když mám malinko plynu tak toto rozmezí motor překročí téměř bez cukání...např při rozjezdu po rovince |
Autor: | Šemik [ 5.3.09, 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Může to být např. prohlé víko karburátoru. Jinak v takovém obsazení je tahle rychlost vhodná tak na 2ku.. |
Autor: | slovacek.milos [ 5.3.09, 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
nahlaš odpory VN kabelů a palce v kiloohmech miloš |
Autor: | kajoxx [ 5.3.09, 21:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: nahlaš odpory VN kabelů a palce v kiloohmech miloš tak toto by aj mna zaujimalo, aky ma byt odpor toho kabla ked je este dobry? na formane my to sklbe tiez, pri ubrati plynu a pri nizkych otackach... |
Autor: | tomvm [ 5.3.09, 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
odpory jsou cívka rodělovač 13,5k k 1.válci 17k ke 4.válci 20,5k |
Autor: | Šemik [ 5.3.09, 21:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
2. a 3. válec auto nemá? |
Autor: | Marra [ 6.3.09, 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
to bude stejný problém, co jsme řešili s petnet2. Je to divné, ale může to být altíkem, zdá se. |
Autor: | Kachnis [ 6.3.09, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Marra píše: to bude stejný problém, co jsme řešili s petnet2. Je to divné, ale může to být altíkem, zdá se. nee,ty kabely jsou hotovy.. civka-vicko ma byt jen 5kOhm,ostatni kabely taky tak do 5kOhm..prvni ma mit nejmin..tak do 2kOhm.. |
Autor: | rudi [ 9.3.09, 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Táto téma ma zaujala, lebo občas sa mi toto robí spotrebák, tak som premeral káble, no a hodnoty: 1.válec 19,6kOhm, 2. 23,7kOhm, 3. 5,60kOhm, 4. 43,0kOhm a kábel na cievku 37,5kOhm. Na treťom valci nie je preklep, skutočne som nameral len 5,6kOhm. Tak som sa pohrabal v garážových zásobách a našiel som inú sadu káblov s hodnotami: 1.válec 2,85kOhm, 2. 3,93kOhm, 3. 4,80kOhm, 4. 5,60kOhm a kábel na cievku 4,58kOhm. Založil som ich do auta a všetko funguje ako má, len nerozumiem tomu, prečo boli hodnoty na tej pôvodnej sade tak vysoké |
Autor: | slovacek.milos [ 9.3.09, 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
k těm kabelům hledal jsem nějaké hodnoty co udávají výrobci a nic jsem nenašel kabely na LPG by měly mít do desetí a na benzín do 14 kilo, palec pět odtrh na svíčce 0.6-0.8 kabely bych si kupoval jen těsné ke svíčce co má felicie, při problému líce jiskra po izolítoru a zdroj škubání je na světě, v rozdělaoači nesmí být vůle na palci a předstih to je různé podle měřidel ale velký je zdrojem cukání, taky úhel sepnutí je důležitý aby jiskra nelítala na jiný válec miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |