Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

škubání
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15938
Stránka 1 z 1

Autor:  tomvm [ 5.3.09, 18:48 ]
Předmět příspěvku:  škubání

ahoj,nevíte někdo co by to mohlo dělat???jezdím každý den do školy a ke konci cesty je kopeček,mezi zatáčkama se nedá jet víc než 45 nebo 50 km/h no a jezdím v 5 a škoda 120 tu rychlost do kopečka akorát drží na trojku,mám tak 1/3- 1/2 plynu a auto nějak cuká když jedu rychleji tak to nedělá-50 a více, čistil sem karburátor,kontroloval sem svíčky-tech 0,6mm a očistil kontakty VN kabelů.....dělá to o hodně méně,ale pořád,dělá to na 2,3,i 4 při stejných otáčkách,když mám malinko plynu tak toto rozmezí motor překročí téměř bez cukání...např při rozjezdu po rovince

Autor:  Šemik [ 5.3.09, 18:53 ]
Předmět příspěvku: 

Může to být např. prohlé víko karburátoru. Jinak v takovém obsazení je tahle rychlost vhodná tak na 2ku.. :wink:

Autor:  slovacek.milos [ 5.3.09, 20:54 ]
Předmět příspěvku: 

nahlaš odpory VN kabelů a palce v kiloohmech miloš

Autor:  kajoxx [ 5.3.09, 21:00 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
nahlaš odpory VN kabelů a palce v kiloohmech miloš

tak toto by aj mna zaujimalo, aky ma byt odpor toho kabla ked je este dobry?
na formane my to sklbe tiez, pri ubrati plynu a pri nizkych otackach...

Autor:  tomvm [ 5.3.09, 21:54 ]
Předmět příspěvku: 

odpory jsou cívka rodělovač 13,5k
k 1.válci 17k
ke 4.válci 20,5k

Autor:  Šemik [ 5.3.09, 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

2. a 3. válec auto nemá?

Autor:  Marra [ 6.3.09, 09:12 ]
Předmět příspěvku: 

to bude stejný problém, co jsme řešili s petnet2. Je to divné, ale může to být altíkem, zdá se.

Autor:  Kachnis [ 6.3.09, 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

Marra píše:
to bude stejný problém, co jsme řešili s petnet2. Je to divné, ale může to být altíkem, zdá se.

nee,ty kabely jsou hotovy.. civka-vicko ma byt jen 5kOhm,ostatni kabely taky tak do 5kOhm..prvni ma mit nejmin..tak do 2kOhm..

Autor:  rudi [ 9.3.09, 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

Táto téma ma zaujala, lebo občas sa mi toto robí spotrebák, tak som premeral káble, no a hodnoty: 1.válec 19,6kOhm, 2. 23,7kOhm, 3. 5,60kOhm, 4. 43,0kOhm a kábel na cievku 37,5kOhm. Na treťom valci nie je preklep, skutočne som nameral len 5,6kOhm.
Tak som sa pohrabal v garážových zásobách a našiel som inú sadu káblov s hodnotami: 1.válec 2,85kOhm, 2. 3,93kOhm, 3. 4,80kOhm, 4. 5,60kOhm a kábel na cievku 4,58kOhm.
Založil som ich do auta a všetko funguje ako má, len nerozumiem tomu, prečo boli hodnoty na tej pôvodnej sade tak vysoké :?

Autor:  slovacek.milos [ 9.3.09, 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

k těm kabelům hledal jsem nějaké hodnoty co udávají výrobci a nic jsem nenašel

kabely na LPG by měly mít do desetí a na benzín do 14 kilo, palec pět odtrh na svíčce 0.6-0.8


kabely bych si kupoval jen těsné ke svíčce co má felicie, při problému líce jiskra po izolítoru a zdroj škubání je na světě,

v rozdělaoači nesmí být vůle na palci a předstih to je různé podle měřidel ale velký je zdrojem cukání, taky úhel sepnutí je důležitý aby jiskra nelítala na jiný válec miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/