Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
spotřeba forman BMM https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15983 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cyz [ 8.3.09, 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | spotřeba forman BMM |
Co může být příčinou velké, ba přímo hovadské spotřeby u BMM? cca 13l/100km - pojedu na diagnostiku, ale kdyžtak pls. napište svoje zkušenosti - ať se můžu psychicky připravit na to co mě čeká |
Autor: | varok [ 8.3.09, 13:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli to je karburátor, tak asi rozštelovaný karburátor, ucpaný vzduchový filtr apod. Pokud je to vstřikování tak asi špatná lambda, některé čidlo teploty, nebo pod. |
Autor: | Šemik [ 8.3.09, 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Píše že je to BMM, tedy vstřik. |
Autor: | kwiko [ 8.3.09, 13:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
No bud zase tlak paliva, alebo ta lambda. Mozno deravy 1.diel vyfuku. Asi ti ani diagnostka nepomoze. Len vymenny system. |
Autor: | cyz [ 8.3.09, 14:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Uvidíme, jestli to bude nějaká záhada na kteoru nebude možné přijít tak už to dám pryč, přestává mě to bavit - co 3 měsíce nějaká porucha. Děravý první díl výfuku nebude, ten vypadá dobře, nedávno jsem pod tím byl vlezený, ale mohl bych zkusit s cigárem obejít spoje, třeba bude špatné některé těsnění |
Autor: | michalkatka [ 8.3.09, 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokiaľ motor ide inak vyrovnane tak to je lambda... BMM-ku chýba vyvedenie kontrolky na palubku (aspoň blikanie) keď ide jednotka v núdzovom režime... |
Autor: | slovacek.milos [ 8.3.09, 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
jak píše michal lambáda, pokud nechodí zvedá se spotřeba litr až dva a pak je potřeba se podívat do řj jestli není teplota motoru -49.5 někdy stačí odpojit a připojit konektor na sání a z -49.6 je třeba 80 miloš a v tom nůzovom režime si řj zařadí údaj 1 pokud tam skočí 000 tak je výfuk mimo měřitelné hodnoty |
Autor: | cyz [ 8.3.09, 17:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jenomže tady se zvedla spotřeba o 6l....a mám pocit že to trochu hůř jede. Zkusím zahýbat s koncovkama a uvidíme, jinak zítra diagnostika Tu kontrolku u BMM podle technické podpory Škoda jde vyvézt ale napsali mi že si tuhle úpravu musím nechat provést v autorizovaném servisu |
Autor: | michalkatka [ 8.3.09, 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
cyz píše: No jenomže tady se zvedla spotřeba o 6l....a mám pocit že to trochu hůř jede. Zkusím zahýbat s koncovkama a uvidíme, jinak zítra diagnostika Tu kontrolku u BMM podle technické podpory Škoda jde vyvézt ale napsali mi že si tuhle úpravu musím nechat provést v autorizovaném servisu no ona by to mohla byť kombinácia lambdy a tepelného čidla... alebo ti prepúšťa ihla vstrekovača, ale to sa stáva málokedy... |
Autor: | Jarda S. [ 8.3.09, 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
netěsnej vstřik |
Autor: | cyz [ 8.3.09, 20:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyby propouštěla jehla vstřikovače tak mi skáče volnoběh jak se mu zachce, volnoběh je naprosto stabilní. |
Autor: | spartra [ 8.3.09, 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
co katalyzátor |
Autor: | kwiko [ 8.3.09, 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
spartra píše: co katalyzátor to by to auto bolo mrtve pri vysokych otackach a zatazi. Cyz: skus nacrtnut ako vyviest kontrolku z BMM. Zvykol som si, ze nahodne na mna zazmukrala v Ekotronicu a nejako mi je za nou smutno Ps: Skus pozriet sviecky. Ak su cierne ako uhliky = bohata zmes = riesil by som inu sondu. |
Autor: | cyz [ 8.3.09, 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na svíčky mrknu asi zítra. On první mono-motronic co se montoval do Favoritů (1.2.1) v roce 93 měl možnost vyblíkání - tzn. že kdyby sis do auta na trvalo napojil čteci zařízení na vyblikání kódu a zapojil na kontrolku tak to bude fungovat. U 1.2.2 po 1.1.94 už možnost vyblikání neměly. Údajně HW je přizpůsobený na to aby indikoval nouzový režim, ale jestli je kontakt na kontrolku u fáva vůbec vyvedený nevím. Po tomhle jsem pátral pěkně dlouho ale nenašel jsem. Jiné auta z té doby s BMM ale kontrolku měly, takže možná podle schématu těchto aut. |
Autor: | Ondras83 [ 9.3.09, 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: spartra píše: co katalyzátor to by to auto bolo mrtve pri vysokych otackach a zatazi. Cyz: skus nacrtnut ako vyviest kontrolku z BMM. Zvykol som si, ze nahodne na mna zazmukrala v Ekotronicu a nejako mi je za nou smutno Ps: Skus pozriet sviecky. Ak su cierne ako uhliky = bohata zmes = riesil by som inu sondu. já sem jezdil bez katu rok a ve vysokejch to bylo živější než teĎ s katalyzátorem...s katalyzátorem to de líp od spodu a asi i klesá spotřeba, ale to se mě může zdát, protože už je ráno teplejc a nejezdim tak dlouho na "sytič" |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |