Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

spotřeba forman BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=15983
Stránka 1 z 1

Autor:  cyz [ 8.3.09, 12:18 ]
Předmět příspěvku:  spotřeba forman BMM

Co může být příčinou velké, ba přímo hovadské spotřeby u BMM? cca 13l/100km - pojedu na diagnostiku, ale kdyžtak pls. napište svoje zkušenosti - ať se můžu psychicky připravit na to co mě čeká :D

Autor:  varok [ 8.3.09, 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli to je karburátor, tak asi rozštelovaný karburátor, ucpaný vzduchový filtr apod. Pokud je to vstřikování tak asi špatná lambda, některé čidlo teploty, nebo pod.

Autor:  Šemik [ 8.3.09, 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

Píše že je to BMM, tedy vstřik.

Autor:  kwiko [ 8.3.09, 13:23 ]
Předmět příspěvku: 

No bud zase tlak paliva, alebo ta lambda. Mozno deravy 1.diel vyfuku. Asi ti ani diagnostka nepomoze. Len vymenny system. :?

Autor:  cyz [ 8.3.09, 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

Uvidíme, jestli to bude nějaká záhada na kteoru nebude možné přijít tak už to dám pryč, přestává mě to bavit - co 3 měsíce nějaká porucha.

Děravý první díl výfuku nebude, ten vypadá dobře, nedávno jsem pod tím byl vlezený, ale mohl bych zkusit s cigárem obejít spoje, třeba bude špatné některé těsnění

Autor:  michalkatka [ 8.3.09, 15:00 ]
Předmět příspěvku: 

pokiaľ motor ide inak vyrovnane tak to je lambda...

BMM-ku chýba vyvedenie kontrolky na palubku (aspoň blikanie) keď ide jednotka v núdzovom režime...

Autor:  slovacek.milos [ 8.3.09, 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

jak píše michal lambáda, pokud nechodí zvedá se spotřeba litr až dva a pak je potřeba se podívat do řj jestli není teplota motoru -49.5 někdy stačí odpojit a připojit konektor na sání a z -49.6 je třeba 80 miloš

a v tom nůzovom režime si řj zařadí údaj 1 pokud tam skočí 000 tak je výfuk mimo měřitelné hodnoty

Autor:  cyz [ 8.3.09, 17:03 ]
Předmět příspěvku: 

No jenomže tady se zvedla spotřeba o 6l....a mám pocit že to trochu hůř jede. Zkusím zahýbat s koncovkama a uvidíme, jinak zítra diagnostika

Tu kontrolku u BMM podle technické podpory Škoda jde vyvézt ale napsali mi že si tuhle úpravu musím nechat provést v autorizovaném servisu :D

Autor:  michalkatka [ 8.3.09, 17:36 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
No jenomže tady se zvedla spotřeba o 6l....a mám pocit že to trochu hůř jede. Zkusím zahýbat s koncovkama a uvidíme, jinak zítra diagnostika

Tu kontrolku u BMM podle technické podpory Škoda jde vyvézt ale napsali mi že si tuhle úpravu musím nechat provést v autorizovaném servisu :D


no ona by to mohla byť kombinácia lambdy a tepelného čidla...

alebo ti prepúšťa ihla vstrekovača, ale to sa stáva málokedy...

Autor:  Jarda S. [ 8.3.09, 18:47 ]
Předmět příspěvku: 

netěsnej vstřik 8)

Autor:  cyz [ 8.3.09, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

Kdyby propouštěla jehla vstřikovače tak mi skáče volnoběh jak se mu zachce, volnoběh je naprosto stabilní.

Autor:  spartra [ 8.3.09, 20:44 ]
Předmět příspěvku: 

co katalyzátor

Autor:  kwiko [ 8.3.09, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
co katalyzátor

to by to auto bolo mrtve pri vysokych otackach a zatazi.

Cyz: skus nacrtnut ako vyviest kontrolku z BMM. Zvykol som si, ze nahodne na mna zazmukrala v Ekotronicu a nejako mi je za nou smutno :wink:

Ps: Skus pozriet sviecky. Ak su cierne ako uhliky = bohata zmes = riesil by som inu sondu.

Autor:  cyz [ 8.3.09, 23:17 ]
Předmět příspěvku: 

Na svíčky mrknu asi zítra. On první mono-motronic co se montoval do Favoritů (1.2.1) v roce 93 měl možnost vyblíkání - tzn. že kdyby sis do auta na trvalo napojil čteci zařízení na vyblikání kódu a zapojil na kontrolku tak to bude fungovat. U 1.2.2 po 1.1.94 už možnost vyblikání neměly. Údajně HW je přizpůsobený na to aby indikoval nouzový režim, ale jestli je kontakt na kontrolku u fáva vůbec vyvedený nevím. Po tomhle jsem pátral pěkně dlouho ale nenašel jsem. Jiné auta z té doby s BMM ale kontrolku měly, takže možná podle schématu těchto aut.

Autor:  Ondras83 [ 9.3.09, 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

kwiko píše:
spartra píše:
co katalyzátor

to by to auto bolo mrtve pri vysokych otackach a zatazi.

Cyz: skus nacrtnut ako vyviest kontrolku z BMM. Zvykol som si, ze nahodne na mna zazmukrala v Ekotronicu a nejako mi je za nou smutno :wink:

Ps: Skus pozriet sviecky. Ak su cierne ako uhliky = bohata zmes = riesil by som inu sondu.

já sem jezdil bez katu rok a ve vysokejch to bylo živější než teĎ s katalyzátorem...s katalyzátorem to de líp od spodu a asi i klesá spotřeba, ale to se mě může zdát, protože už je ráno teplejc a nejezdim tak dlouho na "sytič" :wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/