Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 17:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 FORMAN po důchodci - DUSÍ SE A NETÁHNE 
Autor Zpráva

Příspěvky: 10
Bydliště: Luže 538 54 okres Chrudim
Příspěvek FORMAN po důchodci - DUSÍ SE A NETÁHNE
Zdarec, koupil jsem po duchodci formana r.v. 94,stříkačka 40kW, celkově dobrý stav, vše funguje až na motor, který nejde absolutně nikdy do otáček, jede pouze do třech tisíc(docela pěkně) a to pouze s plynem max. na 1/3. Při přidání více plynu se motor úplne dusí a přestane táhnout. Jinak má motor poměrně slusný zvuk v porovnání s formany a favority co člověk slyší jezdit. V aute bylo minimum benzínu a po novém natankování jsem ujel cca 100km a problém se absolutně nezměnil. Co stím??? Díky všem na jakoukoli radu. :wink:


9.3.09, 00:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
bez od nejjednodussiho... jak vypadaji svicky a vzduchovy filtr?

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


9.3.09, 01:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Měnil děda někdy palivový filtr? Ten může být totálně ucpaný, jestli je tam filtr z fabriky tak to bude dělat tohle. To samé filtr na čerpadle. To co popisuješ vypadá jednoznačně na nedostatek benzínu do motoru.


9.3.09, 09:25
Profil ICQ

Příspěvky: 10
Bydliště: Luže 538 54 okres Chrudim
Příspěvek 
cyz píše:
Měnil děda někdy palivový filtr? Ten může být totálně ucpaný, jestli je tam filtr z fabriky tak to bude dělat tohle. To samé filtr na čerpadle. To co popisuješ vypadá jednoznačně na nedostatek benzínu do motoru.

bohužel vůbec netuším, já měl auto víceméně za odvoz takže sem s ,,Dědou" stav auta vůbec neřešil.


9.3.09, 12:23
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
musíš zařadit někde u toho karbecu tlakoměr a musí tam být pořád 1 atm, pak bych odpojij výruk u sběrného potrubí a zkusil profouknout bude asi ucpaný

v sobotu jsem řešil taky zdechlinu a majitel říká že vzduchový filtr měnil asi před dvěma měsící byl jak bota a neprůchodný motor nešel ani nastartovat

miloš


9.3.09, 12:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
No určitě vyměnit všechny filtry,svíčky...a prostě to "rozjezdit"..Ovšem pokud je motor zajetý "do lenosti",tak to potom nevím co s tím...asi nic.. :?

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


9.3.09, 18:36
Profil

Příspěvky: 10
Bydliště: Luže 538 54 okres Chrudim
Příspěvek 
NOVON píše:
No určitě vyměnit všechny filtry,svíčky...a prostě to "rozjezdit"..Ovšem pokud je motor zajetý "do lenosti",tak to potom nevím co s tím...asi nic.. :?

Tak svíčky vyměním, vzduchový filtr také a zbytek filtrů najdu kde? Dikes


9.3.09, 18:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
noniick píše:
NOVON píše:
No určitě vyměnit všechny filtry,svíčky...a prostě to "rozjezdit"..Ovšem pokud je motor zajetý "do lenosti",tak to potom nevím co s tím...asi nic.. :?

Tak svíčky vyměním, vzduchový filtr také a zbytek filtrů najdu kde? Dikes

Vyměn vzducháč a palivový filtr,ten je u nádrže pod autem...Filtry doporučuju MANN,FRAM,CHAMPION...svíčky NGK,BERU,BOSCH,CHAMPION...
Možná by bylo taky dobré vyčistit vstřikovací hlavu..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


9.3.09, 19:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
u BMM většinou není potřeba nic čistit a cokoliv na tém vstřikovacím mechanismu kuchat doma na koleně rozhodně nedoporučuju, je to všechno staré, zalepené do sebe a jak to jednou rozděláš se s tím už nikdo nemusí domluvit takže toto je spíš poslední možnost, já osobně bych spíš rovnou měnil pokud nic jiného nezbude.

edit: Ještě je filtr na palivovém čerpadle v nádrži - je to součást čerpadla které dostaneš ven tak že sundáš plechový kryt z podlahy pod pravou zadní sedačkou, potom vlastní kryt nádrže a vlastní čerpadlo je chycené ke dnu nádrže na bajonet - takže pootočit a potom vytáhnout - je potřeba postupovat opatrně, všude teče benzín takže žádný oheň poblíž. Na tom čerpadle je filtr tak ten vyfoukat kompresorem. Nikdo to nečistí (taky jsem to nikdy nečistil i když mi Miloš několikrát radil ať to udělám a ve finále mi odpochodovalo celé čerpadlo) takže to bývá vždycky zanesené.


Naposledy upravil cyz dne 9.3.09, 20:00, celkově upraveno 1



9.3.09, 19:55
Profil ICQ

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek 
Někde jsem četl,že se řídící jednotka sama ,,učí" na styl ježdění.Takže jak bylo řečeno vyměnit výše popsané věci + olej,restartnul bych jednotku (odpojit na delší dobu od baterky) a potom bych naučil ručičku otáčkoměru ,kde je červené pole :lol: .Toď má teorie.Jinak kámoš má taky tu 40 Kw verzi,má ji v cajku,ale stejně to není žádná divočina,takže až to budeš mít v kupě,tak od toho moc nečekej.

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


9.3.09, 19:59
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
noniick píše:
NOVON píše:
No určitě vyměnit všechny filtry,svíčky...a prostě to "rozjezdit"..Ovšem pokud je motor zajetý "do lenosti",tak to potom nevím co s tím...asi nic.. :?

Tak svíčky vyměním, vzduchový filtr také a zbytek filtrů najdu kde? Dikes


na ten palivový filtr se zajed raději do servisu


9.3.09, 20:01
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
cyz píše:
Motor zajetý na lenost se dá rozhýbat ale zpravidla začne žrát olej a ne vždycky začne líp jezdit.

Můžu potvrdit. Měl jsem zkušenost s Transitem, kupodivu benzínovým, který prvních asi 30 tisíc nejel víc jak osmdesát. Po odchodu řidiče do důchodu se sice jezdit naučil, ale oleje sežral neuvěřitelné množství.


9.3.09, 20:17
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
noniick píše:
NOVON píše:
No určitě vyměnit všechny filtry,svíčky...a prostě to "rozjezdit"..Ovšem pokud je motor zajetý "do lenosti",tak to potom nevím co s tím...asi nic.. :?

Tak svíčky vyměním, vzduchový filtr také a zbytek filtrů najdu kde? Dikes


na ten palivový filtr se zajed raději do servisu


tak tak norma je 0,3 hodiny :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


9.3.09, 20:29
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
jj linej motor se pozvolne rozjezdit da,ale pozvolne..znam blbce,co vzal motor po duchodci a druhej den zapek krouzky :lol: :lol: ,kazdopadne to chce pred tim rozbihanim vymenu oleje ..a kdyz nechce behat, tak svicky,kabely,palec..oni duchodci prece jezdi pomalu a kdyz setri motor,tak preci svicky musej vydrzet dele..blbost.

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


9.3.09, 22:16
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
motor po důchodci jsem rozjížděl několik tisíc kilometrů.... srovnal se a jezdil potom velmi dobře.

tady ale jak bylo zmíněno, filtry, olej, svíčky. To jako základ, a pak se srovná. pokud při větším otevření klapky nejede, tak je to špatná směs, tzn. moc benálu/málo vzduchu, nebo naopak.

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


9.3.09, 23:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz