FORMAN po důchodci - DUSÍ SE A NETÁHNE
Autor |
Zpráva |
noniick
Příspěvky: 10 Bydliště: Luže 538 54 okres Chrudim
|
FORMAN po důchodci - DUSÍ SE A NETÁHNE
Zdarec, koupil jsem po duchodci formana r.v. 94,stříkačka 40kW, celkově dobrý stav, vše funguje až na motor, který nejde absolutně nikdy do otáček, jede pouze do třech tisíc(docela pěkně) a to pouze s plynem max. na 1/3. Při přidání více plynu se motor úplne dusí a přestane táhnout. Jinak má motor poměrně slusný zvuk v porovnání s formany a favority co člověk slyší jezdit. V aute bylo minimum benzínu a po novém natankování jsem ujel cca 100km a problém se absolutně nezměnil. Co stím??? Díky všem na jakoukoli radu.
|
9.3.09, 00:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
bez od nejjednodussiho... jak vypadaji svicky a vzduchovy filtr?
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
9.3.09, 01:25 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Měnil děda někdy palivový filtr? Ten může být totálně ucpaný, jestli je tam filtr z fabriky tak to bude dělat tohle. To samé filtr na čerpadle. To co popisuješ vypadá jednoznačně na nedostatek benzínu do motoru.
|
9.3.09, 09:25 |
|
|
noniick
Příspěvky: 10 Bydliště: Luže 538 54 okres Chrudim
|
cyz píše: Měnil děda někdy palivový filtr? Ten může být totálně ucpaný, jestli je tam filtr z fabriky tak to bude dělat tohle. To samé filtr na čerpadle. To co popisuješ vypadá jednoznačně na nedostatek benzínu do motoru.
bohužel vůbec netuším, já měl auto víceméně za odvoz takže sem s ,,Dědou" stav auta vůbec neřešil.
|
9.3.09, 12:23 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
musíš zařadit někde u toho karbecu tlakoměr a musí tam být pořád 1 atm, pak bych odpojij výruk u sběrného potrubí a zkusil profouknout bude asi ucpaný
v sobotu jsem řešil taky zdechlinu a majitel říká že vzduchový filtr měnil asi před dvěma měsící byl jak bota a neprůchodný motor nešel ani nastartovat
miloš
|
9.3.09, 12:38 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
No určitě vyměnit všechny filtry,svíčky...a prostě to "rozjezdit"..Ovšem pokud je motor zajetý "do lenosti",tak to potom nevím co s tím...asi nic..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
9.3.09, 18:36 |
|
|
noniick
Příspěvky: 10 Bydliště: Luže 538 54 okres Chrudim
|
NOVON píše: No určitě vyměnit všechny filtry,svíčky...a prostě to "rozjezdit"..Ovšem pokud je motor zajetý "do lenosti",tak to potom nevím co s tím...asi nic..
Tak svíčky vyměním, vzduchový filtr také a zbytek filtrů najdu kde? Dikes
|
9.3.09, 18:49 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
noniick píše: NOVON píše: No určitě vyměnit všechny filtry,svíčky...a prostě to "rozjezdit"..Ovšem pokud je motor zajetý "do lenosti",tak to potom nevím co s tím...asi nic.. Tak svíčky vyměním, vzduchový filtr také a zbytek filtrů najdu kde? Dikes
Vyměn vzducháč a palivový filtr,ten je u nádrže pod autem...Filtry doporučuju MANN,FRAM,CHAMPION...svíčky NGK,BERU,BOSCH,CHAMPION...
Možná by bylo taky dobré vyčistit vstřikovací hlavu..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
9.3.09, 19:25 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
u BMM většinou není potřeba nic čistit a cokoliv na tém vstřikovacím mechanismu kuchat doma na koleně rozhodně nedoporučuju, je to všechno staré, zalepené do sebe a jak to jednou rozděláš se s tím už nikdo nemusí domluvit takže toto je spíš poslední možnost, já osobně bych spíš rovnou měnil pokud nic jiného nezbude.
edit: Ještě je filtr na palivovém čerpadle v nádrži - je to součást čerpadla které dostaneš ven tak že sundáš plechový kryt z podlahy pod pravou zadní sedačkou, potom vlastní kryt nádrže a vlastní čerpadlo je chycené ke dnu nádrže na bajonet - takže pootočit a potom vytáhnout - je potřeba postupovat opatrně, všude teče benzín takže žádný oheň poblíž. Na tom čerpadle je filtr tak ten vyfoukat kompresorem. Nikdo to nečistí (taky jsem to nikdy nečistil i když mi Miloš několikrát radil ať to udělám a ve finále mi odpochodovalo celé čerpadlo) takže to bývá vždycky zanesené.
Naposledy upravil cyz dne 9.3.09, 20:00, celkově upraveno 1
|
9.3.09, 19:55 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Někde jsem četl,že se řídící jednotka sama ,,učí" na styl ježdění.Takže jak bylo řečeno vyměnit výše popsané věci + olej,restartnul bych jednotku (odpojit na delší dobu od baterky) a potom bych naučil ručičku otáčkoměru ,kde je červené pole .Toď má teorie.Jinak kámoš má taky tu 40 Kw verzi,má ji v cajku,ale stejně to není žádná divočina,takže až to budeš mít v kupě,tak od toho moc nečekej.
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
9.3.09, 19:59 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
noniick píše: NOVON píše: No určitě vyměnit všechny filtry,svíčky...a prostě to "rozjezdit"..Ovšem pokud je motor zajetý "do lenosti",tak to potom nevím co s tím...asi nic.. Tak svíčky vyměním, vzduchový filtr také a zbytek filtrů najdu kde? Dikes
na ten palivový filtr se zajed raději do servisu
|
9.3.09, 20:01 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
cyz píše: Motor zajetý na lenost se dá rozhýbat ale zpravidla začne žrát olej a ne vždycky začne líp jezdit.
Můžu potvrdit. Měl jsem zkušenost s Transitem, kupodivu benzínovým, který prvních asi 30 tisíc nejel víc jak osmdesát. Po odchodu řidiče do důchodu se sice jezdit naučil, ale oleje sežral neuvěřitelné množství.
|
9.3.09, 20:17 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
slovacek.milos píše: noniick píše: NOVON píše: No určitě vyměnit všechny filtry,svíčky...a prostě to "rozjezdit"..Ovšem pokud je motor zajetý "do lenosti",tak to potom nevím co s tím...asi nic.. Tak svíčky vyměním, vzduchový filtr také a zbytek filtrů najdu kde? Dikes na ten palivový filtr se zajed raději do servisu
tak tak norma je 0,3 hodiny
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
9.3.09, 20:29 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jj linej motor se pozvolne rozjezdit da,ale pozvolne..znam blbce,co vzal motor po duchodci a druhej den zapek krouzky ,kazdopadne to chce pred tim rozbihanim vymenu oleje ..a kdyz nechce behat, tak svicky,kabely,palec..oni duchodci prece jezdi pomalu a kdyz setri motor,tak preci svicky musej vydrzet dele..blbost.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
9.3.09, 22:16 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
motor po důchodci jsem rozjížděl několik tisíc kilometrů.... srovnal se a jezdil potom velmi dobře.
tady ale jak bylo zmíněno, filtry, olej, svíčky. To jako základ, a pak se srovná. pokud při větším otevření klapky nejede, tak je to špatná směs, tzn. moc benálu/málo vzduchu, nebo naopak.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
9.3.09, 23:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|