Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 03:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 Škoda 105 a turbo 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2084
Bydliště: Lovosicko
Příspěvek Škoda 105 a turbo
Mám dotaz. Nemá někdo zkušenosti s turbem na škodu 105? Jestli to teda lze a všechny podrobnosti, popř. kde to hledat. Díky moc, Jakub Bánom.


21.6.06, 19:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek RE: Škoda 105 a turbo
Turbo do skody 105? No nevim jesi by to seriovka motor vydrzel. Myslim ze to neni dobrej napad. Nebylo by lepci tam dat uplne jinej motor? :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


21.6.06, 20:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 554
Bydliště: Smiřice
Příspěvek 
Zdar nevim kde ale někde tady na techwebu jsem to vyděl podrobnej popis i s fotkami bylo to turbo z njákého fiata skus hledat

_________________
Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/


21.6.06, 21:21
Profil Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek turbo
Taky jsem to tu někde viděl. Měl tam myslím motor z fáva a turbo z Uno 1.3 Turbo


21.6.06, 22:33
Příspěvek 
dej ho tam .....a zkoušej a přečti si tu na stránkách několik postřehů.Třeba se ti budou hodit.


22.6.06, 20:28
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
jo ta skodarna s turbem je tu uz nekolik let - turbo myslim z Fiatu uno

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


26.6.06, 08:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 126
Bydliště: Jaromer
Příspěvek 
kámoš nacpal do š100 turbo z avie... najel asi 400km a jedna ojnice mu odešla z motoru bokem :-)

_________________
brouk pytlík-všechno znám, všechno vím, všude jsem byl


26.6.06, 13:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Lepší by bylo, kdyby se urvala ojnice, s pístem by proletěla hlavou nahoru, v kapotě by to udělalo kruhovej kráter a letělo to do výšky aspoň deseti metrů. Úplně nejlepší by bylo, kdyby se ty ojnice utrhly všechny najednou a udělalo to v kapotě 4 díry, to by byl teprve tuning...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


26.6.06, 14:30
Profil ICQ
Příspěvek 
Jestli ti ulítne hlava i se šroubama za doprovodu ohromný rány a gejzírů fridexu,nebo čim to budeš chladit a urve to ladně kapotu,tak to nebude tunning ale dragsteriáda.... :wink:


26.6.06, 17:44
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
co byste tam nechtěli narvat :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


19.7.06, 22:48
Profil ICQ

Příspěvky: 2
Příspěvek 
Viem ze kamat dal 1.4 turbo z Renault 5 do 120 len nechal povodnu prevodovku a tam musel menit diferak lebo ako troska slapol na plyn ho roztrhlo


6.8.06, 00:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Dat ho tam mužeš ale musiš laborovat s plnícim tlakem a začit od malího.Navíc ti dost polame hlavu jak skloubit turbo a karburator to už se hodně dlouho neděla.Vyrabelo to Maserati a nějaky slovaci to měli v 70tejch letech v RSe.Doporučuju montaž jinyho motoru protože turbo je jedno slovo a mnoho problémů i v sériovím provedení.


7.8.06, 17:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: RE: Škoda 105 a turbo
Matthes píše:
Turbo do skody 105? No nevim jesi by to seriovka motor vydrzel. Myslim ze to neni dobrej napad.

Pokud by tam dal mirny tlak (ca. 0,4-0,5baru) a motor byl po GO, tak tim klidne muze najet treba 20kkm.

Matthes píše:
Nebylo by lepci tam dat uplne jinej motor? :)

Jo napr. motor 1.4MPI Fabia, ten je robustnejsi a vydrzi o hodne vic nez 105.

Mimochodem, jednu vec ma motor 105 primo idealni pro zastavbu turbodmychadla - kompresni pomer 8,5:1 :lol: :lol:

_________________
S pozdravem
DDX
Schade 795.136M Bi-Fuel


10.8.06, 06:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Pouzival jeden chlapik motor 135 a karburator, intercooler+ turbo je z fiat Uno 1.3 turbo. Samozrejme chladic oleja, vybrany termostat a vlastné na mieru robene sanie a zvody. Tu 105 by som radsej spravil takto:(podla penazi kolko mas)

1. Znizit hlavu na kompresiu 10:1, sport filter a vyfuk

2.detto+ valce piesty zo 120L

3.detto+ ostra vacka

4. motor 136(nelegalne, urcite nebudes menit brzdy a napravu z rapida...)

Jednoducho urobis cokolvek zistis ze tam das furu prachov a nikto to nekupi a nestoji to za to. Kedysi sa dali zohnat specialne tvrdene loziska co pouzivali sportove 130tky, to nieco vydrzalo ale dnes je to seriove blato a nevydrzi to zvysovenie vykonu. Kup si lepsie auto alebo zniz hlavu, 95okt benzin a sviecky do 120LS. To je najlacnejsie a pocitis narast vykonu. Skode zdar!

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


17.8.06, 14:02
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz