Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

skoda 130-vareni
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16040
Stránka 1 z 3

Autor:  mazhor [ 11.3.09, 10:33 ]
Předmět příspěvku:  skoda 130-vareni

Mam takovej problem, vcera jsem namontoval do skodule motor 130. Problem je v tom, ze rychle zacne varit. Proste voda z nadobky me za chvily tece ven, ale na pristrojovce me cidlo ukazuje normalni teplotu. Rikal jsem si, ze vymenim termostat a cidlo teploty-asi ukazuje spatne. Ted me ale znamej rikal ze to muze zpusobovat i praskla hlava - tim me trosku vystrasil. Je to mozny? Na olej jsem se nedival, jestli je tam ëmulze.

Autor:  fatal [ 11.3.09, 10:39 ]
Předmět příspěvku: 

Možná jen podfukuje těsnění.

Autor:  Šemik [ 11.3.09, 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

To nebyl dobrý nápad, namontovat motor 130. Každopádně hlavu dolů a kouknout co tam je.

Autor:  ventYl [ 11.3.09, 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

prasknuta hlava to byt moze. dolezite je vediet, ci ten motor predtym jazdil normalne, alebo nie. podfuknute tesnenie to moze robit tiez a ako som nedavno zistil, existuju aj ludia, co su schopni namontovat tam to tesnenie naopak, potom to tiez vrie.

Autor:  Kachnis [ 11.3.09, 10:51 ]
Předmět příspěvku: 

a hlavne to nemaze vahadla :-)
no hlavu sundej a poradne prohlidni hlavne okolo 2.a3.valce a hledej prasklinu..pokud tam zadna neni,je to v pohode,nech hlavu srovnat a namontuj z5..pokud mas utopene vlozky(pod 0,1mm) tak musis vypodlozit i vlozky..

Autor:  mazhor [ 11.3.09, 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

A co zkusit prvne ten termostat a cidlo? Nemuze to byt jen tim?

Autor:  Šemik [ 11.3.09, 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

Termostat ani cidlo bubliny do nádobky generovat nemuzou.

Autor:  venda [ 11.3.09, 10:57 ]
Předmět příspěvku: 

Nejdřív bych to řádně odvzdušnil. Bublina pod termostatem dokáže pěkně znepříjemnit život.

Autor:  ventYl [ 11.3.09, 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

cidlo na to urcite vplyv nema. a nepises, ako rychlo, ale ani s uplne zavretym termostatom a OK motorom by voda v tomto pocasi nezacala vret skor, ako za 10 minut. Ked sa ti nechce srat s hlavou, mozes skusit termostat vybrat uplne, bez neho by to za ziadnych okolnosti varit nemalo, ale podla mna uspechu nedosiahnes. Skontroluj si este, ci sa ti nerobi v oleji bielo-zlta emulzia, ak ano, tak jednoznacne tesnenie, to sa s termostatom ani nemusis zaoberat.

Autor:  Kachnis [ 11.3.09, 10:58 ]
Předmět příspěvku: 

tak predpokladame,ze odvzdusneno ma, kdyz se pouti do vymeny motoru,tak snad vi,ze ma odvzdusnit

Autor:  Šemik [ 11.3.09, 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli má inteligentně vyspádovanou hadici odvzdušnění termostatu tak se to odvzdušní samo (když tam teda nefoukají plyny ze spalovacího prostorů :? )

Autor:  Kachnis [ 11.3.09, 11:03 ]
Předmět příspěvku: 

no i s tou hadici to kolikrat chce protocit par litru vody zpredu dozadu..

Autor:  ventYl [ 11.3.09, 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Jestli má inteligentně vyspádovanou hadici odvzdušnění termostatu tak se to odvzdušní samo (když tam teda nefoukají plyny ze spalovacího prostorů :? )


ja uz som na nejake nadeje o samoodvzdusneni rezignoval. vzdy, ked zaplavujem motor, tak poriadne premackam vsetky hadice v motorovom priestore, ako aj hadice vedice do/z chladica a obvykle v expanzke ubudne este nejakeho pol litra. potom premackam este raz hadice v motorovom priestore a to uz je pocut, ze ten odvzdusnovaci prepad v termostate je zaplaveny. Operacia na 5 minut a dokonale odvzdusnenie od prveho otocenia motora je iste.

Autor:  mazhor [ 11.3.09, 11:12 ]
Předmět příspěvku: 

No abych rek pravdu, jak poradne odvzdusnit nevim :-) Ja vzdycky otevru pri nalivani vody kohout vepredu v kufru a naliju vodu. Az z toho tece voda, tak ho zavru, tot vse :-) Jakej je spravnej postup?

Autor:  mazhor [ 11.3.09, 11:15 ]
Předmět příspěvku: 

ventYl píše:
prasknuta hlava to byt moze. dolezite je vediet, ci ten motor predtym jazdil normalne, alebo nie. podfuknute tesnenie to moze robit tiez a ako som nedavno zistil, existuju aj ludia, co su schopni namontovat tam to tesnenie naopak, potom to tiez vrie.


Pred tim motor jezdil normalne. Byl v kamosove rapidu, ten uplne zhnil, tak vymontoval motor, prodal meho a 2 roky me lezel v garazi. Jelikoz me v skoduli sel motor do vecnych lovist, namontoval jsem tam 130-tkovej. No a hned po zastavbe me zacal delat tuhle neplechu.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/