Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Vstřikování vody do sání https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16091 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | florisimo [ 13.3.09, 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | Vstřikování vody do sání |
respektive přimontování malé trysky do stávajícího karburátoru kterou bude do směsi přisávaná voda. Čet jsem že na nějakýho Saaba se to továrně vyrábělo a že motor měl o 20kW oproti verzi bez vstřikování vody větší výkon. Odpařením vody v sání se směs ochladí, nasaje se chladnější, nasaje se jí více, zhoří menší teplotou-možno větší komprese a předstih. Jak mě to napadlo? Když v létě jedu formanem na plyn, vůbec se mu nechce, a když je hnusný počasí-mokro nebo nejlíp mlha, trhal by asfalt i s trávou v příkopě. Tak proč tohohle poznatku nevyužít a celoročně mu dopřát vlhko třeba namontováním přídavné nádržky s vodou a trysky do karbecu? Co si o tom myslíte? V létě se to bude chovat jako větší obsah |
Autor: | Matthes [ 13.3.09, 21:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jeje uz je to tu zas Zaved radsi hadici z ridicova sedadla do karbu a jes hodne fazoli |
Autor: | bitmap [ 13.3.09, 22:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sakra, ja jsem asi menecennej, ale ten muj vrak jede furt stejne at je 30 nad nulou a slunecno, nebo 15 pod nulou a mlha ... asi neco delam spatne |
Autor: | florisimo [ 13.3.09, 22:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: A jeje uz je to tu zas Zaved radsi hadici z ridicova sedadla do karbu a jes hodne fazoli to bych ten motor nadobro oddělal takovým teplým smradlavým vzduchem |
Autor: | Jiri [ 13.3.09, 23:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja ti neco poradim pres takove experimenty sem specialista ja funguje to...ale musi vedet kolik..jak..kdy..a a kam..te vody striknou...take ten motor po case zhnije co snad tak se to pouzivalo za valky u letadel...ale nezazil sem to takze nevim...pro potreby zvyseni vykou v urcitych situacich..fungovat to funguje..ale nevim jestli budes mit cas a trpelivost sis tim hrat..a taky dostatek motoru |
Autor: | slovacek.milos [ 14.3.09, 08:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi to funguje že prej co jinak vypustíš do výfuku tak tím ohřeješ tu vodu ta zvedne výkon že se roztáhne a taky chladíš motor co jsem sledoval jednoho poloblázna u volhy tak optimum bylo litr na 100 km miloš |
Autor: | Vít [ 14.3.09, 08:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
používalo se to také u WRC vozů, nevím jestli to je zrovna teď povolené, dá se o tom ledacos najít na internetu např http://rally-irc.cz/rally/vstrikovani-v ... uje-4.html Z článku je ptarné, že to není snadné na realizaci Za války se do leteckých motorů vstřikoval také methylalkohol. Byl to velmi účinný způsob jak krátkodobě přidat a zmizet nepřátelské stíhačce z dostřelu. Je zajímavé, že právě ten vstřik methylalkoholu je pravděpoodbně jednou z příčin, proč nesedi počty letounů ztracených stranou A a nahlášených jako sestřelené stranou B. Jakmile totiž došlo ke vstříknutí methylalkoholu, z výfuků vyšlehly plameny a útočící nepřítel se domníval, že zasáhl. |
Autor: | Ondras83 [ 14.3.09, 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
když sme se o tomhle bavili v depositu a já sem řek mojí zkušenost se simsonem, tak se mi všichni smáli |
Autor: | Vít [ 14.3.09, 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
tam jsem nebyl, co jsi s tím simsonem vyváděl ? |
Autor: | Jarda S. [ 14.3.09, 10:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: tam jsem nebyl, co jsi s tím simsonem vyváděl ? když je zima a nejlíp i mlha tak jede líp než v létě když je 30° ve stínu |
Autor: | fatal [ 14.3.09, 10:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: Za války se do leteckých motorů vstřikoval také methylalkohol. A jak to použili, museli hned dělat generálku... |
Autor: | Vít [ 14.3.09, 11:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
lepší GO motoru, než minus jedna stihacka a minus jeden pilot |
Autor: | Vít [ 14.3.09, 11:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: Vít píše: tam jsem nebyl, co jsi s tím simsonem vyváděl ? když je zima a nejlíp i mlha tak jede líp než v létě když je 30° ve stínu to vím, to asi vsecko s karburatorem, ale nevim, co dělal se simsonem ondra a co o tom vypravel v muzeu |
Autor: | fatal [ 14.3.09, 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít píše: lepší GO motoru, než minus jedna stihacka a minus jeden pilot Tak to je samozřejmé, jen jsem chtěl případným experimentátorům připomenout, jak by taky mohli skončit (v lepším případě). |
Autor: | Šemik [ 14.3.09, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Tak to je samozřejmé, jen jsem chtěl případným experimentátorům připomenout, jak by taky mohli skončit (v lepším případě). Já myslím, že to není podmíněno jen vodou.. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |