Autor |
Zpráva |
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
karburator
panove mam mensu dilema ,zhodel som som karburator z motora a po otvoreni som zistil ze ma mensie trisky ako karburator zo 130
Myslite ze sa nieco stane ked tam dam tie trysky zo 130
Je to na motor favo karburatory su inak SEDR 443 751 293 200 a SEDR 443 751 295 100
takze hlavne trysky som zvedsil z 108 a 130 na 115 a 135
hlavny vzdusnik zo 190 a 140 na 200 a 160
a trysku sytica zo 130 na 145 abo by som nechal aj ten stary
co vy na to ?
|
14.3.09, 17:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
443 751 295 100 je SEDR 130.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
14.3.09, 18:02 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ak je to ozaj SEDR130/135/136 (mudí mať difúzory 22/24), tak trysky zo Š130 sú akurát...ešte je tiež otázka, na aký motor to pôjde...potom napíš, ako sa zmenilo správanie motora po výmene trysiek...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.3.09, 18:10 |
|
|
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
motor mam favo 136 ak byvali majitel motora neklamal bo my vravel ze aj karbec je 130 a prd
toz skusi poprehadzovat tie trysky a zajtra to skusim dostelovat a pojazdit ,potom napisem
|
14.3.09, 21:30 |
|
|
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
no zmontoval som to este dnes a zajtra to nahodim na auto len tie difuzory su asi 20/24 toz uvidim na hodel som tam aj vyko s ekonostatem ci ako sa to vola ked to pojde naprd budem musiet rozhybat stary 130karbec a to bude fuska 1 a pol roka bol nasucho rozebrany v bedne
|
15.3.09, 01:17 |
|
|
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
tak karbec nahodeny ale zda sa mi ze to iba zlenivelo ,tahat tahala celkom slusne ale ked som tomu pridal plny plyn sice zrychlovala ale nebolo to take zatlacanie do sedadiel ako predtim bolo to take rovnomerne zrychlovanie
ked tak este skusim zkompletovat origo karbec zo 130 alebo sa my este doma vala LEKR 28-30 443751,v kazdom pripade musim nakupit nove tesnenia a uvidime
len neviem ako sa zapaja ten LEKR bo neake hadicku su vytiahnute a da sa na nom vymotnovat automaticky sytic abo je lepsi ako manual?
|
15.3.09, 12:53 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, ak je to SEDR120 (ak sú to iste difúzory 20/24), tak tam daj osadenie ako Š120LS = 110/190 a 2. komora 135/140...ak si tam dal 115/200 na 1. komoru, tak si to s najväčšou pravdepodobnosťou príliš obohatil a to aj vysvetľuje to správanie = = = motor vtedy akoby má ťah, ale nie je živý, je taký utlmený...vtedy motor má ťah na 4ke, ale na nižších prevodoch je ťažkopádny...a pekelne žerie
Ale ak máš ozaj Favo motor (a to predsa vidíš podľa hlavy), tak SEDR120 je strašne málo...rozbehaj a osaď ten SEDR130...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
15.3.09, 15:10 |
|
|
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
no prave ja som dal trysky zo 130 do karbecu zo 120 a pridal som aj viko s ekonostatem
takze zajtra bezim do techni a kupujem tesnenia a membranu akceleratoru a dam do kopi 130 abo nebolo by lepsie sprovoznit ten LEKR?
|
15.3.09, 15:26 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
blbecek69 píše: no prave ja som dal trysky zo 130 do karbecu zo 120 a pridal som aj viko s ekonostatem takze zajtra bezim do techni a kupujem tesnenia a membranu akceleratoru a dam do kopi 130 abo nebolo by lepsie sprovoznit ten LEKR?
LEKR má jinou rozteč, takže bys musel dát favo sání a vyrovnávací podložku (popřípadě bez podložky, ale nebude to ono). A co se týče výkonu, nevím jestli je seriově oaszený LEKR to pravé ořechové...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
15.3.09, 15:48 |
|
|
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
Dyno píše: blbecek69 píše: no prave ja som dal trysky zo 130 do karbecu zo 120 a pridal som aj viko s ekonostatem takze zajtra bezim do techni a kupujem tesnenia a membranu akceleratoru a dam do kopi 130 abo nebolo by lepsie sprovoznit ten LEKR? LEKR má jinou rozteč, takže bys musel dát favo sání a vyrovnávací podložku (popřípadě bez podložky, ale nebude to ono). A co se týče výkonu, nevím jestli je seriově oaszený LEKR to pravé ořechové...
podlozku tam mam aj asi origo sanie z fava
myslis ze na favo motor je lepsi karbec zo 130 ako ako origo seriovy LEKR?
|
15.3.09, 16:40 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Možná jsem se trošku nepřesně vyjádřil. Karbec LEKR má jinou rozteč uchycení než SEDR. TY tu podložku máš se změnou rozteče,abys na Favo sací potrubí mohl nasadí SEDR karbec, chápeš...
A chceš-li nasadit LEKR na Favo sací do škodovky, měl bys tam mít vyrovnávací podložku (10°), která ti nezmění rozteč, jenom ti vyrovná hladinu v karbu. Prostě Favo motor ve Favu je jinak uloženej než ve škodovce a křívá hladinu v karbu by mohla dělat bordel...
A s tím který karbec je lepší... To nevím, neměl jsem seriový Favo motor i s lekrem ve škodovce, takže to nemůžu posoudit. A Favo motor ve Fáčku je něco jiného než Fávo motor ve škodovce.
Vlastně ani nevím proč skoro všichni,když dají motor z Fáčka do škodovky na něho dají SEDRa. Je to asi kvůli místu nad karbem, pak zapojení ovládání plynu, možná kvůli fízlům, možná taky kvůli výkonu.nvm... Ale když to zkusíš, tak na to určitě příjdeš!!
Šemík nedávno dával LEKR na 136 a psal o tom tady, nevím jak je s tím daleko, zkus pohledat.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
15.3.09, 17:49 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To byl LEKR na 135 ne 136, za dva týdny jsem rezignoval (no spíše jsem byl rezignován, ulomil sem si držák plováku ) a vratil tam SEDR.
S LEKRem to bylo dost dobry tak do 80kmph, vejs to uz moc nechtelo. Ale prisuzoval bych to me neschopnosti LEKR dobre nastavit nez LEKRu jako takovemu.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.3.09, 17:53 |
|
|
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
no neviem isto ale sa my zda ze ja tam mam moznost to prichytit aj na roztec LEKRa ale zrejme sa na to vyprdnem sprovoznim ten 130karbec a uvidim
do skodovky sa dava SEDR na favo motor koli miestu inak sa musi pouzit sportova vlozka origo tam prej nevleze
|
15.3.09, 18:15 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
blbecek69 píše: do skodovky sa dava SEDR na favo motor koli miestu inak sa musi pouzit sportova vlozka origo tam prej nevleze
Nemyslím, že je to len kvôli tomu miestu, myslím, že SEDR sa ľahšie pretryskuje a celkovo doladí...ale inak, aj mňa to páli vyskúšať LEKR...LEKR mám, akurát by som potreboval nejakú tú redukciu...a neviem, čo s filtrom...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.3.09, 08:23 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
ferrari píše: blbecek69 píše: do skodovky sa dava SEDR na favo motor koli miestu inak sa musi pouzit sportova vlozka origo tam prej nevleze Nemyslím, že je to len kvôli tomu miestu, myslím, že SEDR sa ľahšie pretryskuje a celkovo doladí...ale inak, aj mňa to páli vyskúšať LEKR...LEKR mám, akurát by som potreboval nejakú tú redukciu...a neviem, čo s filtrom...
Já když jsem viděl LEKR tak jsem si říkal že to nemůže jet. Ale jestli spotřeba spadne na 7-8l tak bych možná nad tím taky zauvažoval. A upevnění si myslím že nebude vetší problém. Favo sání, fitrbox ze škodovky, udělat kruhový otvor a popřípadě trochu zklepat.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
16.3.09, 12:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|