Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
aky termostat do 1,6 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16140 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | mišo [ 16.3.09, 11:14 ] |
Předmět příspěvku: | aky termostat do 1,6 |
ahoj, potrebujem vymenit termostat a neviem aky mam kupit myslim vyrobcu aby som mal pokoj D |
Autor: | gokralik [ 16.3.09, 11:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Wahler, Vernet... |
Autor: | mišo [ 21.3.09, 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
mam stary origos a novy origos termotat, stary prepustal ked som ich dal naraz do horcej vody stary sa otvoril o cca 10mm viac, je to v poriadku???? dalej som ho nahodil do auta a teplota drzi podla teplomeru cca 4-5mm nad ryskou. Otazka da sa nejak odvzdusnit system na 1,6ke moze to byt tym ze je to zavzdusnene?????????????? alebo co je s tym????????? |
Autor: | slovacek.milos [ 21.3.09, 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
mišo píše: mam stary origos a novy origos termotat, stary prepustal ked som ich dal naraz do horcej vody stary sa otvoril o cca 10mm viac, je to v poriadku???? dalej som ho nahodil do auta a teplota drzi podla teplomeru cca 4-5mm nad ryskou. Otazka da sa nejak odvzdusnit system na 1,6ke moze to byt tym ze je to zavzdusnene?????????????? alebo co je s tym????????? a čím co odvzdušnit jaký máš problém ci ti auto nedělá nebo dělá vaříš párky miloš |
Autor: | mišo [ 21.3.09, 22:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
rucicka teplomeru ukazuje cca 3-4mm nad ryskou tak neviem co s tym |
Autor: | venda [ 22.3.09, 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Někde si sežeň přesný teploměr a změř teplotu přímo na motoru. Pokud bude dobrá a budík na palubce ukazuje míň, nebo víc neřeš. |
Autor: | slovacek.milos [ 22.3.09, 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo mrkni vagem do bloku měřených hodnot a uvidíš teplotu motoru, u mé feldy 1.9 jsem měnil tři termostaty než je teplota OK miloš |
Autor: | superflo [ 22.3.09, 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
mišo píše: rucicka teplomeru ukazuje cca 3-4mm nad ryskou tak neviem co s tym aj mne to tak ukazuje,.... asi je to OK cez VAG mi hlasi 92st.C -nova pumpa, chladic, teplotne cidlo, termostat zn. neviem stal nieco okolo 620sk... |
Autor: | mišo [ 30.3.09, 17:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
stale problem s teplotou!!! teplomer ukazuje dobre.... ten novy origos sa zasekol a uz sa nevysunul tak som ho vyreklamoval.. nahodil som novy, ale nedary sa mi odvzdusnit system alebo co, stale sa my tam vracia vzduch, ako mam postupovat????? pri vymene vypustam len z hadice co ide na termostat, neviem ci je to chyba alebo nie??? treba to vypusti vsetko ak ano tak kade napr. PLS poradte nieco |
Autor: | superflo [ 30.3.09, 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
mišo píše: stale problem s teplotou!!! teplomer ukazuje dobre.... ten novy origos sa zasekol a uz sa nevysunul tak som ho vyreklamoval.. nahodil som novy, ale nedary sa mi odvzdusnit system alebo co, stale sa my tam vracia vzduch, ako mam postupovat????? pri vymene vypustam len z hadice co ide na termostat, neviem ci je to chyba alebo nie??? treba to vypusti vsetko ak ano tak kade napr. PLS poradte nieco ahoj, ja vypustam chladiacu cez spodnu hadicu od termostatu k chladicu, odpojis a vytecie skoro vsetko... cca 3-3,5l ak nalievas novu chladiacu tak vyber cidlo teploty a lej chladiacu pokial z tohto miesta nezacne vytekat.. potom tam daj spat cidlo a dolej chladiacu az po MAX na nadobke... nahrej motor na prevadzkovu teplotu az pokial sa nespusti ventilator napr.... tak by tam nemal byt ziaden vzduch.... ak ti trosku ubudne chladiaca.. tak po vychladnuti na teplotu okolia dolej do MAX.... a mal by si to mat OK... este otazka: mas v poriadku vicko na expanzke?? pokial by bolo nefunkcne ze neprepusti prebytocny tlak... tak to moze mat za nasledok ze to asi nikdy neodvzdusnis.. snad keby ti praskla hadica... v mojom pripade som nikdy nevyberal cidlo teploty motora a samo sa to odvzdusnilo... tak vela zdaru |
Autor: | mišo [ 30.3.09, 18:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
a robil si to vo vodorovnej polohe alebo si to mal dole kopcom, lebo ja mam auto na dvore a predok je asi o 15cm vyssie ako zadok neviem ci je to problem ????????? a kurenie ma byt otvorene naplno pri tom odvzdusnovani ???? a to vycko neviem skusim drude |
Autor: | superflo [ 30.3.09, 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
mišo píše: a robil si to vo vodorovnej polohe alebo si to mal dole kopcom, lebo ja mam auto na dvore a predok je asi o 15cm vyssie ako zadok neviem ci je to problem ????????? a kurenie ma byt otvorene naplno pri tom odvzdusnovani ???? a to vycko neviem skusim drude ano odvzdusni to vo vodorovnej polohe.. a kurenie maj otvorene naplno... vicko je spatne, vtedy ked je all OK na motore netlakuje do vody a pod.,.... tak ked je ohriate na prevadzkovu teplotu nemali by byt hadice tvrde ako kamen... ked je hlava a pod. je OK tak je vicko spatne a neprepusta prebytocny tlak... z chladenia... cize ti to ani nikdy neodvzdusni... ja som kupoval nove stalo nieco okolo 260sk,-, mal som ho totiz od vyroby a bolo este s tesnenim kt. uz netesnilo...... tie nove uz tesnenie nemaju... |
Autor: | mišo [ 30.3.09, 19:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja mam tiez este povodne vecer idem do prace cestou behnem kamaratovi pre druhe vicko a skusim ho tam dat a uvidim zatial dik |
Autor: | mišo [ 30.3.09, 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
a este nieco to vycko ma byt zavrete alebo otvorene lebo ja som ho nechal otvorene pri odvzdusnovani???? |
Autor: | superflo [ 31.3.09, 07:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
mišo píše: a este nieco to vycko ma byt zavrete alebo otvorene lebo ja som ho nechal otvorene pri odvzdusnovani???? vicko jednoznacne dat na nadobu!! odvzdusni sa samo.... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |