Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
š 120 studená chytne v pohodě, po zahřátí nechytá vůbec https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16345 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Rotacak [ 26.3.09, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | š 120 studená chytne v pohodě, po zahřátí nechytá vůbec |
Dobrý den. Měl bych na vás učené menší dotaz. Nevíte, kde by mohla být chyba? Mám š 120 L, když startuju a motor je studenej, chytne na několikátej pokus v pohodě, stačí, aby se trochu ohřál motor a už nechytá, točí se, ale ani ťuk, ani náznak, že by se snažil. Nevíte, kde by mohla být chyba? Předem děkuji za odpověď. |
Autor: | Šemik [ 26.3.09, 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Klasický postup - vyčištění a seřízení karburátoru, totéž s rozdělovačem |
Autor: | ferrari [ 26.3.09, 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, v prvom rade si treba ujasniť, či štartér dostatočne točí motorom. Ak nie, treba ísť po baterke, štartéri, resp. kábloch...ak štartér točí dostatočne, treba preveriť, či zapaľovanie hádže iskru - treba dať dole koncovku sviečky, koniec kábla dať tak 1-2 mm od kovovej časti motora, pomocní poštartuje a je vidno, či hádže iskru...ak hádže iskru, asi bude problém v zmesi.. Ale, preveril by som tu iskru a preventívne by som vymenil sviečky...veľmi často bývajú príčinou zlých štartov... |
Autor: | Rotacak [ 26.3.09, 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: |
Startér je v pohodě, baterka je vyměněná, protože ta původní už ani neměla sílu otočit motorem ani o půlku otáčky, a to byla plně nabitá. Napadly mě ty svíčky, zkusím koupit nové a uvidím, co to udělá, potom dm vědět. |
Autor: | Lu [ 27.3.09, 07:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jak to dopadlo? Mam stejny problem. Svicky jsem vymenil za nove a stejny problem? Cistil jsem i rozdelovac. Uz zbyva tedy jen ten karburator. Je slozite ho seridit? dik |
Autor: | ferrari [ 27.3.09, 07:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Inak, mne presne toto robil štartér...za studena super, ale za tepla ani za Svätého...ale to bolo počuť, že štartér motorom ťažko pretáča...takže sa treba ozaj uistiť, že štarér dostatočne točí... A karbec - hm, to sa mi nezdá, žeby zastudena chytal super a za tepla už problém...neviem, čo by v ňom mohlo byť zlé...a za studena myslíš so sýtičom? Akože so sýtičkom chytí a potom teplý bez sýtiča nechce? A keď auto roztlačíš? |
Autor: | Lu [ 27.3.09, 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz startuju za studena (i za mrazu -10°C) chytne Skůdka na potreti, na poctvrte ze syticem. proste normalne ok. Kdyz je tak kolem +10°C odpoledne, chytne na sytic napoprve. Kdyz se ale zahreje (typicky jedu z prace domu a cestou se zastavim v obchode cca po 12 km jizdy) a potom chci nastartovat (bez sytice) tak nestartuje. Nejde ani tak o to jestli na poprve, podruhe ci potreti proste vubec. Nastartuje napoprve, ale musim klicek drzet (pusteny starter dost dlouha cca aspon 5 sekund, plyn muzu mackat jak chci startovani to nepomuze . tak asi tak |
Autor: | Lu [ 27.3.09, 08:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale podle zvuku starter toci jako blazen, z baterky ma stavy dost |
Autor: | chemer [ 27.3.09, 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hezky! Řečice! |
Autor: | Lu [ 27.3.09, 09:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hezky Hamr! tam to znam |
Autor: | Šemik [ 27.3.09, 11:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
V tom karburátoru bych se zaměřil hlavně na hladinu v plovákovce. Škodovka musí startovat napoprvé (napodruhé) jak v zimě prochladlá až na kliku tak v létě po sprintu na sahaře |
Autor: | ferrari [ 27.3.09, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lu píše: Kdyz startuju za studena (i za mrazu -10°C) chytne Skůdka na potreti, na poctvrte ze syticem. proste normalne ok. Kdyz je tak kolem +10°C odpoledne, chytne na sytic napoprve. Kdyz se ale zahreje (typicky jedu z prace domu a cestou se zastavim v obchode cca po 12 km jizdy) a potom chci nastartovat (bez sytice) tak nestartuje. Nejde ani tak o to jestli na poprve, podruhe ci potreti proste vubec. Nastartuje napoprve, ale musim klicek drzet (pusteny starter dost dlouha cca aspon 5 sekund, plyn muzu mackat jak chci startovani to nepomuze . tak asi tak To znie, presne ako píše Šemík, na vysokú hladinu v karbeci...alebo máš deravý plavák, alebo netesný prívodný ventil...vtedy treba štartovať bez plynu tak 5s a na konci štartovania jemne pridať plyn...každopádne nepridávať zbesilo plyn, to sa to ešte vieac uchlasce...to je aj pri štartovaní počuť, že je motor zachlastaný...rozbieha sa sprvoti dosť zťažka, pekne to dymí a smrdí... |
Autor: | Lu [ 27.3.09, 14:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Lu píše: Kdyz startuju za studena (i za mrazu -10°C) chytne Skůdka na potreti, na poctvrte ze syticem. proste normalne ok. Kdyz je tak kolem +10°C odpoledne, chytne na sytic napoprve. Kdyz se ale zahreje (typicky jedu z prace domu a cestou se zastavim v obchode cca po 12 km jizdy) a potom chci nastartovat (bez sytice) tak nestartuje. Nejde ani tak o to jestli na poprve, podruhe ci potreti proste vubec. Nastartuje napoprve, ale musim klicek drzet (pusteny starter dost dlouha cca aspon 5 sekund, plyn muzu mackat jak chci startovani to nepomuze . tak asi tak To znie, presne ako píše Šemík, na vysokú hladinu v karbeci...alebo máš deravý plavák, alebo netesný prívodný ventil...vtedy treba štartovať bez plynu tak 5s a na konci štartovania jemne pridať plyn...každopádne nepridávať zbesilo plyn, to sa to ešte vieac uchlasce...to je aj pri štartovaní počuť, že je motor zachlastaný...rozbieha sa sprvoti dosť zťažka, pekne to dymí a smrdí... tak to je presne ono: 5s a pak slysim ze se jakoby pomalu rozbiha, v ten moment tuknu do plynu a bezi... takze tedy karburator, no snad ho najdu. Kdysi jsem mel trabanta, mel jsem problem s vypadlou osickou plovaku v karburatoru, k oprave jsem potreboval kombinacky na tri sroubky a spinaci spendlik kuli osicce. jak je to u skodovky, snad to neni moc slozite |
Autor: | Šemik [ 27.3.09, 14:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Škodovka je těžce jednoduchý stroj (V dobrém slova smyslu samozřejmě ) |
Autor: | Pech. [ 28.3.09, 08:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lu, neznáš z řečice Pavla Gebra? |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |