Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Felicia mpi 40kw při zátahu pokles výkonu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16400 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ladisco [ 29.3.09, 16:24 ] |
Předmět příspěvku: | Felicia mpi 40kw při zátahu pokles výkonu |
Zdravím všechny. Koupil jsem felici 1.3mpi 40kw spravil jsem kde co, ale s tím nevím. Když je auto v zátahu přidávám plyn třeba do kopce nebo při rozjíždění po rovině, tak auto trochu ubere na rychlosti, jako by fouknul vítr do protisměru. Dělá to i když mám plyn ustálený a jedu třeba 80km/h. Auto jede tak 5sec, pak jakoby foukne vítr do protisměru, není to moc znatelné ale když to vnimáte tak to dělá pořád. Poradíte, díky. |
Autor: | Ondras83 [ 29.3.09, 16:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
filtr, svíčky, zapalovací lišta...tlak čerpadla, starej benzín...každopádně diagnostika |
Autor: | Martas [ 29.3.09, 17:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Felicia mpi 40kw při zátahu pokles výkonu |
Ja si myslím že to diagnostika neukáže. Přiklonil bych se ale asi na ten tlak paliva. |
Autor: | Ladisco [ 29.3.09, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
no a kdyby to byl tlak paliva tak to by chtělo nové benzínové čerpadlo nebo vyměnit filtr, poraďte? |
Autor: | Jarda S. [ 29.3.09, 20:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejdřív filtr stojí asi 150 ,- |
Autor: | ondra123 [ 29.3.09, 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi filtr to je levnější varianta:) když nepomůže tak čerpadlo, kdyžtak se mi doma válí:) a svíčky bych taky typoval.. u bmm špatné svíce v nízkých dělají nehorázný harakyry:) |
Autor: | slovacek.milos [ 30.3.09, 06:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ladisco píše: no a kdyby to byl tlak paliva tak to by chtělo nové benzínové čerpadlo nebo vyměnit filtr, poraďte? žádná rada není musíš vřadit tlakoměr a tlak měřit u klapky, musí tam být při přidání 0.8-1.2 atm,jen tak se dá palivová soustava vyločit potřeba je vědět co hlásí lambáda na vag nedávno jsem měl podobný problém a motor občas chcípl na volnoběh lambáda lítala 0.7-1.28, vyměnil jsem těsnění sběrné potrubí výfuk a po záhadě miloš |
Autor: | NOVON [ 30.3.09, 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
No jestli nemáš problém s ovládacím motorkem u nádobky s aktivním uhlím-falešný vzduch.. |
Autor: | Ladisco [ 4.4.09, 14:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak jsem dotáhmul všechny šrouby na sacím potrubí, chyběla tam dokonce i jedna matka, měla to přede mnou jedna paní a te se o to staral známý automechanik, no kdovi o ce se staral. . Jinak už to nedělá, ale při prudším přidání plynu to začne uplně trhat, zkusím vyměnit ten benzínový filtr. |
Autor: | Jiri [ 4.4.09, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Ladisco píše: no a kdyby to byl tlak paliva tak to by chtělo nové benzínové čerpadlo nebo vyměnit filtr, poraďte? žádná rada není musíš vřadit tlakoměr a tlak měřit u klapky, musí tam být při přidání 0.8-1.2 atm,jen tak se dá palivová soustava vyločit potřeba je vědět co hlásí lambáda na vag nedávno jsem měl podobný problém a motor občas chcípl na volnoběh lambáda lítala 0.7-1.28, vyměnil jsem těsnění sběrné potrubí výfuk a po záhadě miloš kolik ma milosi tlak paliva bmm...vis presne..a da se pripadne nejak regulovat..nebo normalne neda..ale nejakou upravou jestli by se dal..nikdy sem ten redukcni ventil nerozdelaval |
Autor: | Jiri [ 4.4.09, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak na felicii poradim to co ostatni..ten tlak paliva je zaklad...a jednotka jej nepozna....dej tam nejdriv filtr..to neni takova investice...pak koukni na svicky...na vsechny tesnosti vzduhcovy filtr...nechat to nekde na diagnostiku by treba taky neskodilo..ale udelaj zatim tohle |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |