Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Jede na tři válce https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16438 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jarmil [ 31.3.09, 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | Jede na tři válce |
Mám problém po nastartování mi jde motor na 1,6 na tři válce, nepálí první válec, jakmile se motor trošku zahřeje motor zabere na všechny čtyři a jede úplně normálně. Prý by to mohl být prasklý pístní kroužek, dík zas každou radu jarmil |
Autor: | Šemik [ 31.3.09, 19:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak jsou staré svíčky? Jak jsou staré VN kabely, palec, víčko rozdělovače? |
Autor: | jarmil [ 31.3.09, 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Jak jsou staré svíčky? Jak jsou staré VN kabely, palec, víčko rozdělovače? To je všechno nové podle VAG to ukazuje špatný vstřikovací ventil po výměně vše stejné dle servisáka ze škodovky je vto prasklý pístní kroužek. |
Autor: | Jarda S. [ 31.3.09, 19:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
klapka potenciometr promaž diavou |
Autor: | Jiri [ 31.3.09, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
jarmil píše: Šemik píše: Jak jsou staré svíčky? Jak jsou staré VN kabely, palec, víčko rozdělovače? To je všechno nové podle VAG to ukazuje špatný vstřikovací ventil po výměně vše stejné dle servisáka ze škodovky je vto prasklý pístní kroužek. praskly krouzek poznas jednoduse tim ze zmeris kompresi...a po vymene toho vstriku tam ta chyba skace porad |
Autor: | slovacek.milos [ 31.3.09, 20:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční a taky nahlaš tlak čerpadla a jak rychle hned po ránu spadne když vypneš hned klíček vstříkovací lišty taky odchází a můžou po ránu válec zachlastat miloš |
Autor: | jarmil [ 31.3.09, 20:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční miloš Takže pokud budou dobré tlaky na všech válcích mám zkusit vyměnit ten ventil |
Autor: | slovacek.milos [ 31.3.09, 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
jarmil píše: slovacek.milos píše: asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční miloš Takže pokud budou dobré tlaky na všech válcích mám zkusit vyměnit ten ventil jaký ventil |
Autor: | jarmil [ 31.3.09, 20:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: jarmil píše: slovacek.milos píše: asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční miloš Takže pokud budou dobré tlaky na všech válcích mám zkusit vyměnit ten ventil jaký ventil No ten vstřikovací |
Autor: | slovacek.milos [ 31.3.09, 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
vstřikovací lištu vytáhneš celou pokud nemáš tlakoměr pak zastartuješ a vidíš zda práší, uchcává, nebo nestříká vyloupni ji ven a pomocník muší startovat uvidíš vyloučíš miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |