Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Jede na tři válce
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16438
Stránka 1 z 1

Autor:  jarmil [ 31.3.09, 19:09 ]
Předmět příspěvku:  Jede na tři válce

Mám problém po nastartování mi jde motor na 1,6 na tři válce, nepálí první válec, jakmile se motor trošku zahřeje motor zabere na všechny čtyři a jede úplně normálně. Prý by to mohl být prasklý pístní kroužek, dík zas každou radu jarmil

Autor:  Šemik [ 31.3.09, 19:10 ]
Předmět příspěvku: 

Jak jsou staré svíčky? Jak jsou staré VN kabely, palec, víčko rozdělovače?

Autor:  jarmil [ 31.3.09, 19:27 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Jak jsou staré svíčky? Jak jsou staré VN kabely, palec, víčko rozdělovače?


To je všechno nové podle VAG to ukazuje špatný vstřikovací ventil po výměně vše stejné dle servisáka ze škodovky je vto prasklý pístní kroužek.

Autor:  Jarda S. [ 31.3.09, 19:52 ]
Předmět příspěvku: 

klapka :wink: potenciometr promaž diavou

Autor:  Jiri [ 31.3.09, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

jarmil píše:
Šemik píše:
Jak jsou staré svíčky? Jak jsou staré VN kabely, palec, víčko rozdělovače?


To je všechno nové podle VAG to ukazuje špatný vstřikovací ventil po výměně vše stejné dle servisáka ze škodovky je vto prasklý pístní kroužek.


praskly krouzek poznas jednoduse tim ze zmeris kompresi...a po vymene toho vstriku tam ta chyba skace porad

Autor:  slovacek.milos [ 31.3.09, 20:27 ]
Předmět příspěvku: 

asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, :roll: :roll:

první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, 8)

jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční

a taky nahlaš tlak čerpadla a jak rychle hned po ránu spadne když vypneš hned klíček vstříkovací lišty taky odchází a můžou po ránu válec zachlastat miloš

Autor:  jarmil [ 31.3.09, 20:30 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, :roll: :roll:

první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, 8)

jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční miloš


Takže pokud budou dobré tlaky na všech válcích mám zkusit vyměnit ten ventil

Autor:  slovacek.milos [ 31.3.09, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

jarmil píše:
slovacek.milos píše:
asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, :roll: :roll:

první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, 8)

jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční miloš


Takže pokud budou dobré tlaky na všech válcích mám zkusit vyměnit ten ventil



jaký ventil

Autor:  jarmil [ 31.3.09, 20:37 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
jarmil píše:
slovacek.milos píše:
asi to bude pravda jak se motor ohřeje tak pístní kroužek se svaří a chladem zas praskne, :roll: :roll:

první vstřik KO to najdeš skoro na každe 1.6, 8)

jak píše šemík po tom bych šel a že je něco nové nemusí být funkční miloš


Takže pokud budou dobré tlaky na všech válcích mám zkusit vyměnit ten ventil



jaký ventil


No ten vstřikovací

Autor:  slovacek.milos [ 31.3.09, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

vstřikovací lištu vytáhneš celou pokud nemáš tlakoměr pak zastartuješ a vidíš zda práší, uchcává, nebo nestříká vyloupni ji ven a pomocník muší startovat uvidíš vyloučíš :wink: miloš

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/