Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Přehřívání Felicia 1,6 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1646 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jeromme [ 21.8.06, 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | Přehřívání Felicia 1,6 |
Chci jen radu, kde mam zacit hledat. V posledni dobe se mi dost hreje auto, tedy alespon podle teplomeru na pristrojovce. Mam porad teplotu nekde kolem horni rysky teplomeru - pre mesicem se mi teplota pri jizde treba po dalnici drzela kolem stredni rysky. Vody je dost a ani neubyva, cidlo spousti ventilator normalne a bez problemu. Napada me bud termostat nebo ten teplomer ukazuje spatne. Nejake rady? Dik za kazdou radu - omlouvam se za vysvetleni problemu, jsem amater. |
Autor: | Jarda S. [ 21.8.06, 12:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přehřívání Felicia 1,6 |
jeromme píše: Chci jen radu, kde mam zacit hledat. V posledni dobe se mi dost hreje auto, tedy alespon podle teplomeru na pristrojovce. Mam porad teplotu nekde kolem horni rysky teplomeru - pre mesicem se mi teplota pri jizde treba po dalnici drzela kolem stredni rysky. Vody je dost a ani neubyva, cidlo spousti ventilator normalne a bez problemu. Napada me bud termostat nebo ten teplomer ukazuje spatne. Nejake rady? Dik za kazdou radu - omlouvam se za vysvetleni problemu, jsem amater. nedřív bych zkusil termostat bude určitě levnější než čidlo teploty |
Autor: | Peter50kw [ 21.8.06, 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Snimac teploty je lacnejsi ako termostat u feldy. Aj sa jednoduchsie meni. Najjednoduchsie ako overis co je problem, ked pri zohriatom motore zmerias teplotu v expanzke. Pri otvorenom termostate by mala byt rovnaka ako v motore. Vhodny je teplomer na zavaranie. Druha moznost - prehodit snimac teploty z inej felcky. |
Autor: | gerrik [ 29.8.06, 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Měl jsem taky problémy, servisak mi pak ukazoval talíř s lopatkama z čerpadla, že prej jsem měl ubroušený ty lopatky... tak nevím jestli kecal, ale že to prej dělalo ty potíže. Že jak jsou ubroušeny, netočí se tolik voda, a tím pádem je nedostatečne chlazení. |
Autor: | jeromme [ 1.10.06, 19:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem to zacal sledovat, nez zacnu neco menit - motor se nejvic prehriva, kdyz jedu na benzin, kdyz to prepnu na plyn jde teplota dolu. Ve ctvrtek jsem jel z Prahy v kolone, po cca 1km jsem musel z kolony vyjet, motor jsem skoro "uvaril". Dival jsem se na kapalinu je ji dost, v motoru zadnbile kolem vicka, ventilator se zpousti jak ma. A mam asi jeste jeden zvlastni poznatek - jednou jsem chtel zkusit zmerit tu teplotu a tak jsem vypnul motor, otevru nadobku a ona mi ta voda z ni zacala chrstat ven - ta nadobka byla uplne plna, jako by v okruhu byla bublina ci co. Mam zacit termostatem? Pokud jsem cetl, tak je od roku 95 termostat i teplomer dohromady v jednom nahradnim dile. Dik za radu, j. |
Autor: | Jarda S. [ 1.10.06, 19:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejdřív bych to zkusil pořádně ovzdušnit |
Autor: | ferrari [ 1.10.06, 19:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
jeromme píše: Tak jsem to zacal sledovat, nez zacnu neco menit - motor se nejvic prehriva, kdyz jedu na benzin, kdyz to prepnu na plyn jde teplota dolu. Ve ctvrtek jsem jel z Prahy v kolone, po cca 1km jsem musel z kolony vyjet, motor jsem skoro "uvaril". Dival jsem se na kapalinu je ji dost, v motoru zadnbile kolem vicka, ventilator se zpousti jak ma. A mam asi jeste jeden zvlastni poznatek - jednou jsem chtel zkusit zmerit tu teplotu a tak jsem vypnul motor, otevru nadobku a ona mi ta voda z ni zacala chrstat ven - ta nadobka byla uplne plna, jako by v okruhu byla bublina ci co. Mam zacit termostatem? Pokud jsem cetl, tak je od roku 95 termostat i teplomer dohromady v jednom nahradnim dile. Dik za radu, j. No, to že ti vychrstla voda, keď si otvoril víčko by nebolo nič zvláštne, ak teplota bola vyše 100 st. - vtedy totiž voda v okruhu nevrie, lebo je pod tlakom, ale keĎ otvoríš víčko, porušíš pretlak, voda začne vrieť...priznám sa, neviem ako vyzerá a ako sa demontuje vo felde termostat, ale vybral by som ho, dal by som ho do hrnca s vodou a začal by som vodu zohrievať. Ak máš spomínaný teplomer na zaváranie...tak by malo byť vidieť, kedy sa začne termostat otvárať a kedy je už plne otvorený...presné hodnoty nepoznám, ale iste sa začína otvárať kdesi okolo 90 st. a pri 100 st (vare vody) už musí byť plne otvorený... ...ale takisto to v ohode môže byť vyššie spomínaná vodná pumpa... |
Autor: | Matthes [ 1.10.06, 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja nikoho nechci zrazovat od zkouseni termostatu v hrnci, ale uz se mi parkrat stalo ze v hrnci fungoval a v aute pak ne. V hrnci neni tlak jako v aute! A kdybyste ho dali do papinaku tak ho zas neuvidite . Tim jak si otevrel vicko nadobky a voda zacla varit ( jak o tom mluvi ferrari ), tak se ti to zavzdusnilo este vic nez to (mozna) bylo V navodu ke kazdymu autu co ma vodni chlazeni je napsano ze se nema okruh otvirat kdyz je zahraty na provozni (a vyssi) teplotu |
Autor: | jarda11 [ 1.10.06, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: V navodu ke kazdymu autu co ma vodni chlazeni je napsano ze se nema okruh otvirat kdyz je zahraty na provozni (a vyssi) teplotu Přesně tak:!: Měl jsi štěstí, že Tě to neopařilo a příště to už radši nezkoušej |
Autor: | jeromme [ 1.10.06, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
fajn, ja vim, ze se to nema, ale stalo se ... jak to muzu ted odvzdusnit? |
Autor: | vopaje [ 1.10.06, 21:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Přehřívání Felicia 1,6 |
jeromme píše: Chci jen radu, kde mam zacit hledat. V posledni dobe se mi dost hreje auto, tedy alespon podle teplomeru na pristrojovce. Mam porad teplotu nekde kolem horni rysky teplomeru - pre mesicem se mi teplota pri jizde treba po dalnici drzela kolem stredni rysky. Vody je dost a ani neubyva, cidlo spousti ventilator normalne a bez problemu. Napada me bud termostat nebo ten teplomer ukazuje spatne. Nejake rady? Dik za kazdou radu - omlouvam se za vysvetleni problemu, jsem amater. Není to zrovna má parketa,ale Fel. vlastním a nedávno jsem měl stejný problém /1.3MPI/.Výměna termostatu pomohla,ovšem v mém případě se mění celý díl termostatu /plastový plášť+termost./.Nevím jakje to u 1.6,tam možná půjde vyměnit jen termostat.Ovzdušňování seprovádí samo u Fel.,jen zkontroluj víčko na nádržce.čus |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |