Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Favorit při jízdě škube
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16549
Stránka 1 z 2

Autor:  Stryko [ 7.4.09, 08:14 ]
Předmět příspěvku:  Favorit při jízdě škube

Ahoj všichni. Předem se omlouvám jestli jsem založil duplicitní téma ale už si nevím rady.

Mám problém s mým favoušem. V neděli proběhla výměna motoru (ze 136ky jsem udělal135ku) a vznikl problém. Motor startuje na škrtnutí a při jízdě příšerně škube. předstih jsem šteloval a ani na jednu ani na druhou stranu to není lepší ani horší. už jsem zkusil tři rozdělovače dva karburátory noví svíčky funkční kabely jinou zapalovací krabičku a nevím si s tím rady závada je furt stejná. není to lepší ani horší. neporadil by mi prosím někdo?? Jsem již bezradný.

Pokud jsem podal málo informací řekněte doplním.

Autor:  Šemik [ 7.4.09, 13:48 ]
Předmět příspěvku: 

A palivovou pumpu jsi měnil?

Autor:  slovacek.milos [ 7.4.09, 15:37 ]
Předmět příspěvku: 

je to asi karbec pokud drží volnoběh a škube při akceleraci tak to bude určitě ve vysokém napětí, cuká svíčka, kabel,víčko,palec,cívka,

když dáš třeba nové svíčky můžeš polámat izolátory, a cukáš vesele, miloš

Autor:  Stryko [ 7.4.09, 23:06 ]
Předmět příspěvku: 

Pumu jsem neměnil ta podle mě budto dává nebo nedává a to bych měl benzín v oleji páč by byla protržená membrána. Jinak na oba karbce ty motory jezdili už dřív tak nevím. Svíčky jsou cihloví a víška jsem skoušel jen stará tak jetě skusím nové i s kabelama. Při volnoběhu motor lehce houpe a při sešlápnutí na podlahu trošku zadrhne a jde do otáček bez problémů. Už si s tím nevím rady dnes jsem to dělal do půl jedenáctý a nemužu to dohonit.
Každopádně díky za rady.

Autor:  Šemik [ 8.4.09, 09:13 ]
Předmět příspěvku: 

A nesaje si to vzduch?

Autor:  werty [ 8.4.09, 09:26 ]
Předmět příspěvku: 

Stryko píše:
Pumu jsem neměnil ta podle mě budto dává nebo nedává a to bych měl benzín v oleji páč by byla protržená membrána.

To máš sice pravdu ale taky jsou tam ventilky a sice sací a výtlačný a pokud jsou po smrti pak se ti sníží tlak paliva.

Autor:  fatal [ 8.4.09, 10:25 ]
Předmět příspěvku: 

Možná je to blbost, ale máš dobře těsný spoj mezi výfukovými parohy a trubkama k prvnímu dílu výfuku? Když mi u fáva z toho spoje utekly dvě matky a začlo to tam profukovat, cukal za jízdy motor více než obvykle.

Autor:  Stryko [ 8.4.09, 13:31 ]
Předmět příspěvku: 

Právě nevím kde by to vzduch sálo všecky podtlakový hadičky jsem vyměnil a nic. Navíc když jsem koukal ke kamarádovy tak ten tam polovinu věcí co tam mám já nemá vůbec a jede to, je to divný.

S tou pumpou by to možný bylo ale zrazuje mě od toho fakt že když je motor delší dobu v otáčkách tak to stačí v pohodě nadávkovat a když ho tůruju vysoký nízký tak taky to bych do něj měl podle mě šlapat jako do peří. každopádně mám ji tak jí zkusím přehodit to je hned

Ten spoj výfuku blbost není také se mi to už stalo, ale právě proto jsem to ještě přetáhl a rukou jsem skoušel jestli nefouká a je to dobrý.

Autor:  Vít [ 8.4.09, 14:59 ]
Předmět příspěvku: 

Stryko píše:
Právě nevím kde by to vzduch sálo všecky podtlakový hadičky jsem vyměnil a nic. Navíc když jsem koukal ke kamarádovy tak ten tam polovinu věcí co tam mám já nemá vůbec a jede to, je to divný.


jak polovinu věcí nemá ? neříkej, že máš ecotronic

Autor:  michalkatka [ 8.4.09, 20:26 ]
Předmět příspěvku: 

Vít píše:
Stryko píše:
Právě nevím kde by to vzduch sálo všecky podtlakový hadičky jsem vyměnil a nic. Navíc když jsem koukal ke kamarádovy tak ten tam polovinu věcí co tam mám já nemá vůbec a jede to, je to divný.


jak polovinu věcí nemá ? neříkej, že máš ecotronic


to by chcelo foto motorového priestoru...

Autor:  Stryko [ 8.4.09, 21:16 ]
Předmět příspěvku: 

Závada odstraněna a nebudete věřit čím to bylo.
Protože mě kamarád zviklal na tolik že jsem začal o sobě pochybovat tak jsem ještě jednou rozdělal rozvody. K mé nevýslovné radosti byli rozvody správně tak jsem je zkusmo porovnal s těmi starými a nestačil se divit. Prostě byli pootočené o jeden zub i když čepy mezi důlčíky seděli. Tak jsem koupil nové a porovnal jednotlivá kolečka. Zjistil jsem že na malém kolečku je důlčík o jeden zub jinak než u ostatních kol. Tak jsem tam dal nové rozvody a k mému údivu se stav nezměnil. Tak jsem ze zoufalství změřil tlaky na válcích a když jsem vyndal poslední svíčku tak jsem zjistil že je černá jako bota. Ta jsem zkusil jiskru a nic. Po výměně kabelu a svíčky byla závada nadobro odstraněna.

Nicméně jsem rád za tuto zkušenost. Musím si ověřovat i originální díly. Navíc kdyby nebylo této závady měl bych nudný život.

Polovinu věcí nemá myšleno tak že hadičky vedou odnikud nikam, spoustu věcí není zapojeno a podobně prostě má v tom organizovaný bordel.

Všem děkuji za rady pomohli mi.

Autor:  Vít [ 8.4.09, 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

i tak nam ten motorovy prostor prosim vyfot, hadicky od nikud nikam nas docela zajimaji

Autor:  michalkatka [ 9.4.09, 18:45 ]
Předmět příspěvku: 

tak tie rozvody boli zlé :?: nechce sa mi veriť :idea:

Autor:  Stryko [ 14.4.09, 10:15 ]
Předmět příspěvku: 

Rozvody byli na špatné protože důlčík na kolečku byl vůči poloze klínku jinde a tím pádem když jste mezi důlčíky napočítali 12čepů bylo jich jen jedenáct. přidám nějaké fotky. Jinak fotku toho motorového prostoru kamaráda přidám hned jak to půjde
Tady pár fotek těch rozvodů
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Autor:  michalkatka [ 14.4.09, 17:13 ]
Předmět příspěvku: 

podľa tohoto je tá dierka aj na veľkom, aj na malom kole posunutá o jeden zub do ľava, to by nemalo pri skladaní vadiť, teda ak tie kolečka neprehádžeš nové a staré...

ale aj tak sa mi to vidí ako dobrý zmätok, najlepšie je originál, tam by sa to stať nemalo...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/