Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Rozdilnost motoru favorit 135 a 136 ????? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1676 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | DRYVER [ 23.8.06, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | Rozdilnost motoru favorit 135 a 136 ????? |
Lidi nevite nekdo jaky je rozdil v motoru favorit 135 a 136?? Je rozdil jen ve dne pistu nebo ma i jinou vacku ci neco takoveho? Chystam se na vymenu vlozek, pistu a pistnich krouzku na motoru 135 a chtel bych tam dat pisty z 136 ale nevim zda motor neni nejak jinak konstrukcne zpracovan a co to ve vysledku udela. Diky moc za nazory a rady. |
Autor: | Matthes [ 23.8.06, 21:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mrkni sem: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=240 sem: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=245 a sem: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=270 |
Autor: | Roman [ 23.8.06, 22:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
po milionte, ale taky sme to kdysi chteli vedet ze.... 135 komprese 8,8 : 1 vacka 240/230 136 komprese 9,7 : 1 vacka 240/230 stejne jsou hlavy, ventily, bloky, vlozky,.... rozdilne jsou pisty, svice, predstih, mozna ze i otryskovani karbu rozdily ve 136 BMM a X oproti klasice jsou markantnejsi |
Autor: | DRYVER [ 23.8.06, 23:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takze jaky je tvuj na zor na vymenu vlozek pistu a krouzku kdyz necham vacku tu jaka tam je? bude to mit nejaky velky vliv na chod motoru ci spalovani ... |
Autor: | Warman [ 24.8.06, 07:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě doporučuju prohlídnout stránku http://favorit.unas.cz/tech/typy.htm zatíím... |
Autor: | Roman [ 24.8.06, 09:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
jeeeeeeeeeeee sorac - sem napsal ze 136 ma 230/240 - to je mystifikace - ma samozrejme taky 240/230 - uz sem to opravil - to byl preklep |
Autor: | Roman [ 24.8.06, 09:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Warman píše: tak na tuhle stranku bych se radsi nekoukal - koukal sem na ni 10 s a je tam plno chyb a blbosti!! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |