Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Octavia TDI cukání motoru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16837
Stránka 1 z 1

Autor:  Jííířa [ 23.4.09, 15:19 ]
Předmět příspěvku:  Octavia TDI cukání motoru

Mám octavii TDI 66kw,rok 99 a 160000km najeto,již delší dobu mi při dobrždování (ke křižovatce....)at z rychlostí nebo s vyřazením začne cukat motor,nemáte s tím někdo zkušenosti?? Setkal jsem se stím už i na několika octaviích i fábiích. Měnil jsem kotouče,horní uložení tlumiču,čepy v ramenech,silentbloky a nic napomohlo :( Díky moc za každou radu

Autor:  paži [ 23.4.09, 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

jak ti jako cuká motor, když máš vyřazeno?

Autor:  Jiri [ 23.4.09, 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

ja sjem to taky nepochopil jestli problem v motoru...pise pri dobrzdovani tak kotouce pise ze menil tak potom treba narazeny naboj ...neco v brzdach bych hledal

Autor:  Ondras83 [ 23.4.09, 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

cuká motor nebo auto? :roll:

Autor:  Hitman [ 23.4.09, 22:03 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli se jedná o nápravu ta s tím zkušenosti mám. Kámošovi na Seatu Leon cukala náprava při podobným manévru, ale nejen při dobržďování, ale u při rozjezdu. Bylo to spíš takový cvakání. Nakonec to bylo vyběhaný lebro a měnili jsme s tím rovnou i kyneťák a bylo po cvakání. Ale píšeš při dobržďóvání... hledal bych možná závadu na ťuklý poloose nebo tak. Zřejmě ti něco někde hází, jestli to jakoby cuká.

Autor:  Jííířa [ 24.4.09, 14:39 ]
Předmět příspěvku:  Octavia TDI cukání motoru

v nápravě ani brzdách to určitě není,cuká vyloženě ten motor,ale jen při tom dobrždování,jakmile se auto zastaví tak motor běží perfektně,a dělá to s rychlostí i na vyřazeno.Nevím jestli třeba nějaká elektrika zlobí,čidlo,silentbloky motoru,uložení,volnoběžka alternátoru,spojka(setrvák)...právě jsem tu slyšel už i u jiných oktávek i fábií,tak jestli se stím už náhodou někdo nesetkal

Autor:  ferrari [ 25.4.09, 07:08 ]
Předmět příspěvku: 

A to nemôže spôsobovať tiež netesný podtlak brzdového posiľovača? Ke´d to robí iba pri brzdení...

Autor:  fatal [ 25.4.09, 07:11 ]
Předmět příspěvku: 

To by snad nemělo, TDi má snad posilovač řešen jinak (vývěvou?), v sání je přece přetlak...

Autor:  Ondras83 [ 25.4.09, 07:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Octavia TDI cukání motoru

Jííířa píše:
v nápravě ani brzdách to určitě není,cuká vyloženě ten motor,ale jen při tom dobrždování,jakmile se auto zastaví tak motor běží perfektně,a dělá to s rychlostí i na vyřazeno.Nevím jestli třeba nějaká elektrika zlobí,čidlo,silentbloky motoru,uložení,volnoběžka alternátoru,spojka(setrvák)...právě jsem tu slyšel už i u jiných oktávek i fábií,tak jestli se stím už náhodou někdo nesetkal

co tam máš za naftu?...nemáš tam nějakej šit?..zkus to vyjet a vzít někde jinde, třeba nějakou značkouvou( :roll: )...co puky v ramenech?...řikáš, že to dělá motor, ale když to stojí, nic to nedělá, to bude náprava....diagnostiku máš hotovou, doufám

Autor:  Jiri [ 25.4.09, 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

ma na to nejakej vliv kdyz drzis nebo povolis spojku....tdi ma spinac na spojce ...tim padem ruzny rezim jednotky....pri zmacknute spojce je motor ostrejsi kvuli rozjezdum a pri povolene zase takovy tupejsi ...plynulejsi razeni pri jizde .....

Autor:  Jííířa [ 25.4.09, 13:01 ]
Předmět příspěvku:  Octavia TDI cukání motoru

silentbloky v ramenech mám nový,naftu už jsem taky zkoušel brát i u několika jiných pump,čidlo u spojky i brzdy jsem taky zkoušel přemostit ale dělá to pořád,at se sešlápnutou spojkou nabo ne,řekl bych že čím je teplejc tak to dělá víc

Autor:  Jiri [ 25.4.09, 18:21 ]
Předmět příspěvku: 

myslis teda nejake vibrace motoru....na te diagnostice si byl....co rozvodak neskocil treba..v jakem stavu jsou rozvody

Autor:  Ondras83 [ 25.4.09, 18:27 ]
Předmět příspěvku: 

když to čidlo na spojku přemostim, bude ten motor ostřejší pořád?...a je to lepší na jízdu? :lol:

Autor:  Jiri [ 25.4.09, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

PD motory to tak maji zkus si to nedky...slapni na spojku..a zkus pridat plyn.jde karsne do otacek je to kvuli rozjezdum....pri normalni jizde jinak je lepsi kdyz je to tupejsi....moje mazda to mela a byl tam snimac neutralu tazke pokud byla zmacknuta spojka nabo vyrazeno motro sel na drb hned do otacek...ale za jizdy uz ne....u tech tdi kdyz nedrzis sppojku tak ten motro jde do otacek na prazdno pomalu.....ale za jizdy nevim jak by se s tim jezdilo a kolik by to zralo..proste jinej rezim ecu....resil bych to tim spinacem neutralu....na te mazde by spinac na spojce i ten neutral na jednom dratu

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/