Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Po snížení hlavy zlenivěl
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16842
Stránka 1 z 1

Autor:  Ladin [ 23.4.09, 16:56 ]
Předmět příspěvku:  Po snížení hlavy zlenivěl

Jak už jsem psal dřív hlava byla sežraná tak musela jít o něco dolů+mi ještě zabrousily ventily.Chvíly to jelo solidně a teď to nějak umřelo.Mám se prý po 1000Km stavit v servise na seřízení ventilů.Je možný,že si to jako ,,sedlo" a teď je to rozhašené?No uvidím co to udělá až to seřídí.

Autor:  Viky [ 23.4.09, 17:01 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli si to sedlo a nejsou vule na ventilech, tak je potreba to seridit rychle, jinak to zabrouseni ventilu zase pokazis.

Autor:  varok [ 23.4.09, 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Já vím, že kamarád jednou měnil těsnění pod hlavou na formanu. Měl hlavu taky dost chycenou, tak mu ji v nějaké firmě lízly. Jen o pár desetinek, myslím o 0,4mm. Když to poskládal, tak ji musel po asi týdnu dotáhnout ještě jednou. Prý se to tak má.

Autor:  fatal [ 23.4.09, 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

Naopak, litinová hlava se dotahuje (stodvácy), hliníková se nedotahuje (favority).

Autor:  Kachnis [ 23.4.09, 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Naopak, litinová hlava se dotahuje (stodvácy), hliníková se nedotahuje (favority).

jak pise fatal, u fava jen serid ventily..

Autor:  varok [ 2.5.09, 09:24 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, tak to můj kamarád asi dotahoval zbytečně. Měl formana 135LS. Už se mnou nepracuje, tak nevím.

Autor:  jaro [ 3.5.09, 14:50 ]
Předmět příspěvku: 

Mám dotaz vlastním feldu 1.6 rv.1998 když jedu po dálnici na pětku cca120kmh tak motor škubne jako by vynechal a zas běží dal normálním výkonem.Stává se to jednou za čas.Motor má větší spotřebu oleje cca.0.5l na 1000km.
Díky předem za radu

Autor:  martas0073 [ 10.7.09, 14:10 ]
Předmět příspěvku:  15ctkovy motor

Dobry den....chtel bych se zeptat , my chceme upravit hasickou masinu ktera ma 15ctkovy skodovacky motor seriovy , original vacku vsechno a ma 18ctkove cerpadlo a nam prijde ze je strasne pod otackama. Jaka by byla nejlepsi uprava aniz bysme museli zvetsit obsah motoru?. My jsme premysleli ze bysme snizily hlavu rozbrousili a zvetsilu kanalky a dali jiny lepsi karburator ale zase jestli by se to nedusilo , ale nevim jestli by byla k teto uprave nutna ostra vacka .

Autor:  Ondras83 [ 12.7.09, 09:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 15ctkovy motor

martas0073 píše:
Dobry den....chtel bych se zeptat , my chceme upravit hasickou masinu ktera ma 15ctkovy skodovacky motor seriovy , original vacku vsechno a ma 18ctkove cerpadlo a nam prijde ze je strasne pod otackama. Jaka by byla nejlepsi uprava aniz bysme museli zvetsit obsah motoru?. My jsme premysleli ze bysme snizily hlavu rozbrousili a zvetsilu kanalky a dali jiny lepsi karburator ale zase jestli by se to nedusilo , ale nevim jestli by byla k teto uprave nutna ostra vacka .

s timhle di na nějaký fireforum...my máme 15tku mašinu, 18tkový kolo, překarburátováno a nějaká vačice tam taky bude, motor šlape jako hodinky, ale od seriovýho motoru to má hodně daleko, takže se ani nedivim, že vy to máte pod otáčkama :lol: :lol:

Autor:  patrik-hp [ 12.7.09, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

Nikdy to nepůjde do maxima...vždycky to jede okolo středu....Leda že by jste měli i jiný čerpadlo...Proto se laboruje s objemem,aby tam byl nějakej ten střed....Jinak někdo jede oboje,motor i čerpadlo pak obvykle i vyhrává...ale je lehce nad středem,Ta patnáctka je na hranici,jede se od 17stovky vejš...Ale upravit se dá....Práce je na tom moc,už včera jste měli začít... :wink:

Autor:  Ondras83 [ 12.7.09, 22:46 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
Nikdy to nepůjde do maxima...vždycky to jede okolo středu....Leda že by jste měli i jiný čerpadlo...Proto se laboruje s objemem,aby tam byl nějakej ten střed....Jinak někdo jede oboje,motor i čerpadlo pak obvykle i vyhrává...ale je lehce nad středem,Ta patnáctka je na hranici,jede se od 17stovky vejš...Ale upravit se dá....Práce je na tom moc,už včera jste měli začít... :wink:

už včera bylo pozdě, ale stojí do dost prachů...hlavně nejde moc o výkon, jako o krouťák...Notky maj (měli) 1,8 cca 60kw ale 180Nm krouťák a tlačí to víc, než 2,0 :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/