Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Po snížení hlavy zlenivěl https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=16842 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ladin [ 23.4.09, 16:56 ] |
Předmět příspěvku: | Po snížení hlavy zlenivěl |
Jak už jsem psal dřív hlava byla sežraná tak musela jít o něco dolů+mi ještě zabrousily ventily.Chvíly to jelo solidně a teď to nějak umřelo.Mám se prý po 1000Km stavit v servise na seřízení ventilů.Je možný,že si to jako ,,sedlo" a teď je to rozhašené?No uvidím co to udělá až to seřídí. |
Autor: | Viky [ 23.4.09, 17:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli si to sedlo a nejsou vule na ventilech, tak je potreba to seridit rychle, jinak to zabrouseni ventilu zase pokazis. |
Autor: | varok [ 23.4.09, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já vím, že kamarád jednou měnil těsnění pod hlavou na formanu. Měl hlavu taky dost chycenou, tak mu ji v nějaké firmě lízly. Jen o pár desetinek, myslím o 0,4mm. Když to poskládal, tak ji musel po asi týdnu dotáhnout ještě jednou. Prý se to tak má. |
Autor: | fatal [ 23.4.09, 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Naopak, litinová hlava se dotahuje (stodvácy), hliníková se nedotahuje (favority). |
Autor: | Kachnis [ 23.4.09, 22:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
fatal píše: Naopak, litinová hlava se dotahuje (stodvácy), hliníková se nedotahuje (favority). jak pise fatal, u fava jen serid ventily.. |
Autor: | varok [ 2.5.09, 09:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, tak to můj kamarád asi dotahoval zbytečně. Měl formana 135LS. Už se mnou nepracuje, tak nevím. |
Autor: | jaro [ 3.5.09, 14:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám dotaz vlastním feldu 1.6 rv.1998 když jedu po dálnici na pětku cca120kmh tak motor škubne jako by vynechal a zas běží dal normálním výkonem.Stává se to jednou za čas.Motor má větší spotřebu oleje cca.0.5l na 1000km. Díky předem za radu |
Autor: | martas0073 [ 10.7.09, 14:10 ] |
Předmět příspěvku: | 15ctkovy motor |
Dobry den....chtel bych se zeptat , my chceme upravit hasickou masinu ktera ma 15ctkovy skodovacky motor seriovy , original vacku vsechno a ma 18ctkove cerpadlo a nam prijde ze je strasne pod otackama. Jaka by byla nejlepsi uprava aniz bysme museli zvetsit obsah motoru?. My jsme premysleli ze bysme snizily hlavu rozbrousili a zvetsilu kanalky a dali jiny lepsi karburator ale zase jestli by se to nedusilo , ale nevim jestli by byla k teto uprave nutna ostra vacka . |
Autor: | Ondras83 [ 12.7.09, 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 15ctkovy motor |
martas0073 píše: Dobry den....chtel bych se zeptat , my chceme upravit hasickou masinu ktera ma 15ctkovy skodovacky motor seriovy , original vacku vsechno a ma 18ctkove cerpadlo a nam prijde ze je strasne pod otackama. Jaka by byla nejlepsi uprava aniz bysme museli zvetsit obsah motoru?. My jsme premysleli ze bysme snizily hlavu rozbrousili a zvetsilu kanalky a dali jiny lepsi karburator ale zase jestli by se to nedusilo , ale nevim jestli by byla k teto uprave nutna ostra vacka . s timhle di na nějaký fireforum...my máme 15tku mašinu, 18tkový kolo, překarburátováno a nějaká vačice tam taky bude, motor šlape jako hodinky, ale od seriovýho motoru to má hodně daleko, takže se ani nedivim, že vy to máte pod otáčkama |
Autor: | patrik-hp [ 12.7.09, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nikdy to nepůjde do maxima...vždycky to jede okolo středu....Leda že by jste měli i jiný čerpadlo...Proto se laboruje s objemem,aby tam byl nějakej ten střed....Jinak někdo jede oboje,motor i čerpadlo pak obvykle i vyhrává...ale je lehce nad středem,Ta patnáctka je na hranici,jede se od 17stovky vejš...Ale upravit se dá....Práce je na tom moc,už včera jste měli začít... |
Autor: | Ondras83 [ 12.7.09, 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: Nikdy to nepůjde do maxima...vždycky to jede okolo středu....Leda že by jste měli i jiný čerpadlo...Proto se laboruje s objemem,aby tam byl nějakej ten střed....Jinak někdo jede oboje,motor i čerpadlo pak obvykle i vyhrává...ale je lehce nad středem,Ta patnáctka je na hranici,jede se od 17stovky vejš...Ale upravit se dá....Práce je na tom moc,už včera jste měli začít... už včera bylo pozdě, ale stojí do dost prachů...hlavně nejde moc o výkon, jako o krouťák...Notky maj (měli) 1,8 cca 60kw ale 180Nm krouťák a tlačí to víc, než 2,0 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |