Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

karburator DDSR 3159
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17007
Stránka 1 z 2

Autor:  LUCAS [ 4.5.09, 16:45 ]
Předmět příspěvku:  karburator DDSR 3159

mam tenhle karbec doma, dostal jsem ho darem. chci se zeptat jestli je to dobry nebo spatny? kdybych to namontoval třeba do 120ky jak to s tim jede a tak... proste nejaky realny info o tom jestli nekdo s tim mate zkusenosti. popripade jestli je to hodnotna vec mezi škodovkařema by me zajimalo.

Autor:  Jarda S. [ 4.5.09, 16:54 ]
Předmět příspěvku: 

původně je z erka :D

Autor:  LUCAS [ 4.5.09, 17:23 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
původně je z erka :D


ano, to jsem se na googlu taky dozvedel, ale zajima me spys jak to s tim jede jestli je to treba zivejsi nebo tak. s Rkem jsem nikdy nejel tak nevim jak to jezdi.

Autor:  Vít [ 4.5.09, 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

erko jezdi jako das, ale neni to jen v karburaci

Autor:  Viky [ 4.5.09, 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

I 120ka by s tim mohla jet o poznani lip. Myslim ze pokud je v dobrym stavu, je to docela hodnotnej dil.

Autor:  Jarda S. [ 4.5.09, 17:52 ]
Předmět příspěvku: 

pokud dá erkovou vačku a C vahadla 8)

Autor:  Dyno [ 4.5.09, 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Já ho jezdím teď na favo motoru i na seriové 120 jsem ho chvíli měl a na obojím znatelně lepší. Víc točí, lepší zátah a akcelerace, plynulejší přechody... Spotřeba skoro stejná, trošku větší. Jediné co mě na něm trochu sere je že se při dravé jízdě v prudkých zatáčkách přelívá a vynechává... :| Ale prý se to dá vychytat. Lehce se dá taky vychytat nucené otvírání klapky 2.stupně. atd.

Tož tak ze zkušenosti... :wink:

Autor:  LUCAS [ 4.5.09, 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
Já ho jezdím teď na favo motoru i na seriové 120 jsem ho chvíli měl a na obojím znatelně lepší. Víc točí, lepší zátah a akcelerace, plynulejší přechody... Spotřeba skoro stejná, trošku větší. Jediné co mě na něm trochu sere je že se při dravé jízdě v prudkých zatáčkách přelívá a vynechává... :| Ale prý se to dá vychytat. Lehce se dá taky vychytat nucené otvírání klapky 2.stupně. atd.

Tož tak ze zkušenosti... :wink:


supr, presne tohle jsem chtel vedet. jo a jeste co znamena trosku vetsi spotreba? se 120kou jsem jezdil za 8/100 a ted tam mam favo 135 s lekrem ze 136ky a jezdi to za 6,5-7. prave jsem nevedel jestli ma smysl to vubec zkouset jak to s tim pojede, ale asi to vyzkousim... :-)

Autor:  LUCAS [ 4.5.09, 18:36 ]
Předmět příspěvku: 

vypada takto: http://lucas89.rajce.idnes.cz/karburator_ddsr_3159/ takze myslim ze bude v dobrem stavu

Autor:  Vít [ 4.5.09, 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

chlastat to bude vic, tyhle karburace se jeste nedelali moc s ohledem na spotrebu ani emise

Autor:  Dyno [ 4.5.09, 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

No tak na spotřebu 6,5-7l zapomen, já nevím přesně kolik mi to žere, nikdy jsem to radši neměřil a to je těžko to určovat, záleží jak jezdíš :wink: Já myslím že 8,5-10L nějak tak asi.

A jestli ho tam dávat to ti neřeknu, to výše co jsem psal jsem srovnával se SEDRem. Srovnání s LEKRem ti nepodám. Jinak vypadá ještě hodně pěkně, otevři, vyčisti, pokoumej...


A jak ti to jezdí s tím LEKRem?? Jaké máš pocity? A foto zástavby? Kdysi jsem o tom taky uvažoval... :roll:

Autor:  ferrari [ 5.5.09, 07:21 ]
Předmět příspěvku: 

LUCAS píše:
Dyno píše:
Já ho jezdím teď na favo motoru i na seriové 120 jsem ho chvíli měl a na obojím znatelně lepší. Víc točí, lepší zátah a akcelerace, plynulejší přechody... Spotřeba skoro stejná, trošku větší. Jediné co mě na něm trochu sere je že se při dravé jízdě v prudkých zatáčkách přelívá a vynechává... :| Ale prý se to dá vychytat. Lehce se dá taky vychytat nucené otvírání klapky 2.stupně. atd.

Tož tak ze zkušenosti... :wink:


supr, presne tohle jsem chtel vedet. jo a jeste co znamena trosku vetsi spotreba? se 120kou jsem jezdil za 8/100 a ted tam mam favo 135 s lekrem ze 136ky a jezdi to za 6,5-7. prave jsem nevedel jestli ma smysl to vubec zkouset jak to s tim pojede, ale asi to vyzkousim... :-)


Zaujímavé údaje, ja som jazdil so 120tkou v zmiešanej prevádzke za 6,8 l/100 (dlhšia trasa tak 5,8 l/100) a Favo motor mi bere tak 7,5/6,0...

No, DDSR šlape o poznanie lepšie, ako všetky EDSR A SEDR (okrem teda T613 SEDR) a spotreba? Bude závisieť hl. na Tebe...mne na Š110LS (mala origo DDSR, bo malaRkový motor) spotreba po výmene DDSR -> SEDR120 nejak znateľne nepoklesla, zato výkon poklesol brutálne...

Keby si ho náhodou chcel predať, tak som prvý v poradovníku!

Autor:  LUCAS [ 5.5.09, 09:27 ]
Předmět příspěvku: 

Dyno píše:
No tak na spotřebu 6,5-7l zapomen, já nevím přesně kolik mi to žere, nikdy jsem to radši neměřil a to je těžko to určovat, záleží jak jezdíš :wink: Já myslím že 8,5-10L nějak tak asi.

A jestli ho tam dávat to ti neřeknu, to výše co jsem psal jsem srovnával se SEDRem. Srovnání s LEKRem ti nepodám. Jinak vypadá ještě hodně pěkně, otevři, vyčisti, pokoumej...


A jak ti to jezdí s tím LEKRem?? Jaké máš pocity? A foto zástavby? Kdysi jsem o tom taky uvažoval... :roll:


aha, takze necham LEKR. Zatím to nemam uplne vyladeny, je tam motor favo135 ale karbec ze 136ky protoze na ty 135ce byl spatnej. chystam pomalu 136ku a vlecku. s tim lekrem bych rekl ze to ma mnohem lepsi prechody, zadny diry v plynu, nastartujes a jedes, zadna cukani, nic... celkem pohodicka. jako honil jsem peugeot 106 ale ve 120ti uz jsem to vzdal protoze uz se tomu moc ani nechtelo ale spotreba neprekrocila 7l/100 takze spotreba taky dobra. dynamika bych rekl trosku pokulhava, zda se mi ze se sedrem kdyz jsem tocil pres 4000 tak to tahlo víc. ale jeste jsem to tak moc netestoval. nejaky fotky mam ve svy garazi: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 0&start=90 na konci strany

Autor:  Matthes [ 5.5.09, 09:36 ]
Předmět příspěvku: 

Koukam ze ti pezoti jsou vsude stejni :-)

Autor:  LUCAS [ 5.5.09, 10:17 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Koukam ze ti pezoti jsou vsude stejni :-)


jo a to jeste ridila nejaka mlada holka, takze jsem z toho radost nemel :-D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/