Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
taka otazka na vas nazor https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=17131 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mišo [ 14.5.09, 15:45 ] |
Předmět příspěvku: | taka otazka na vas nazor |
motor 1,6 55KW FELKA teraz otazka jedna sa o olej,,,,,,, podla vas aky je lepsi --------polosintetika 10W40 alebo--------fullsintetika 5W40 chcem vediet vihody, nevihody, vase skusenosti a odporucania .... chod motora a spotreba oleja pomali sa blizi vymena a kedze to mam skoro za rovnaku cenu tak ...... momentalne je tam polosintetika 10W40 VALVOLINE MAXLIFE predtim CASTROL 10W40 a este predtim CASTROL 5W40 menim to tak po 12000 polosintetiku ked vypustam chyba cca 2-3deci mozno aj preto, ze obcas sa rad ponahanam ked je s kym co sa tyka znacky oleja tu netreba moc rozoberat pouzivam CASTROL, VALVOLINE, MOBIL, TOTAL to je asi vsetko tak piste |
Autor: | Ondras83 [ 14.5.09, 16:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
10W-40 ...dej tam tu plnou a máš po motoru...tečka prostě tam nic jinýho nepatří a hlavně by ti to rozpustilo karbon... |
Autor: | ferrari [ 14.5.09, 17:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Valvoline 10W-40 a ideš...5W-40 je pre tento motor zbytočný...a viac by ho spapalo... |
Autor: | Ondras83 [ 14.5.09, 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: Valvoline 10W-40 a ideš...5W-40 je pre tento motor zbytočný...a viac by ho spapalo... nooo..děda jezdí celou dobu na 1,3 MPI 5W-40 a nežere to volej, ale když tam jednou naleješ polosyntetiku, zakarbonuje to a plná ho rozpustí, ucpe se kanál a zadřeš...proč myslíš, že mám doma opřenej motor 1,6SR o radiátor?...protože se tam nalila plná syntetika a předtim to snad jezdilo na mineral |
Autor: | Jarda S. [ 14.5.09, 18:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli jezdil na 10W40 tak bych ho tam dal zas |
Autor: | ferrari [ 14.5.09, 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Valvoline 10W-40 a ideš...super pomer cena/výkon... |
Autor: | Ondras83 [ 14.5.09, 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
hlavně dát polosyntetiku nebo mineral....ne lepší |
Autor: | cyz [ 14.5.09, 21:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud tam byla jenom 2 výměny polosyntetika (kvalitní) tak bych se ucpání a zadření nebál, spíš se po pár km zasere filtr. Ale do tohoto motoru který pamatuje jedničkové golfy jsou to vyhozené peníze.... |
Autor: | Nakadah [ 15.5.09, 08:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mam v podstate ten samy motor v G2 1.6, mam tam M7ADSIV SuperTurbo 15w40. Mam na nem uz 2200km a porad je vlastne cisty. Predtim sem pouzival Texaco Havoline 15w40. Asi by tam mela byt 10w40, ale ja nevedel co tam bylo predtim a hlavne kvuli hydraulickym zdvihatkum ventilu sem chtel viskoznejsi olej, preci jen uz maji 194.000km. Nak |
Autor: | mišo [ 15.5.09, 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
no koli tim zdvihadkam by tam nemalo ist nic s mensou viskozitou ako 10W40. panko co ho mal predtym tam daval len CASTROL 5W40 lebo ho mal zadara zo skodovy ma to nalietane skoro 123000km a ja to mam od 107000km momentalne nemam problem z olejom tak som chcel vediet co by to spravylo keby som to tam nalial.... beriem si vase rady k srdcu a ostavam pri tom 10W40 dik |
Autor: | speedman [ 21.5.09, 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
no podla mna ked tam maš raz mineralni olej tak tam určiťe nedavaj sintetiku lebo ťi viplavy karbon zostanu ťi tam velké vole a motor možeš generalkovať....ja mám taku skusenosť pri peugeot309 dizel a to je o tychto motoroch známe že su nezničiťelne |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |