Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 00:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Hlava Š130 na Š120 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek Hlava Š130 na Š120
Zajímalo by mě jestli jde použít na motor Š120 hlavu z motoru Š130?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.5.06, 13:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Hlava Š130 na Š120
Martin píše:
Zajímalo by mě jestli jde použít na motor Š120 hlavu z motoru Š130?


Na 99% nie. A načo by ti to bolo???


19.5.06, 14:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Potřebuju hlavu a kámoš zadřel motor 130 a bude ho dávat do šrotu.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


19.5.06, 14:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Ne nepasuje na 100% ale tu hlavu vem prodaš ju tak za dva tisíce.


19.5.06, 20:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ondra píše:
Ne nepasuje na 100% ale tu hlavu vem prodaš ju tak za dva tisíce.


asi tak, predal by som 130 tkovú hlavu (je dosť žiadaná) a kúpil by som 120 tkovú (tú by si mal ľahko uohnať)...


20.5.06, 13:56
Profil
Příspěvek 
Martin píše:
Potřebuju hlavu a kámoš zadřel motor 130 a bude ho dávat do šrotu.


No pasuje/nepasuje - přišroubuješ ji tam, ale nebude to k ničemu. Jiné tvarování spalovacích prostorů (pro větší objem a tvar pístu - snížíš kompresi), jiná rozteč válců a hlavně obrovský problém s těsněním. NESTOJÍ TO ZA TO! Prodat je lepší, je o ně zájem.
A propo: Pokud kámoš chce vyhodit motor, pak bych měl zájem o blok (je-li použitelný). Když se ozve na cajz@gli.cas.cz, budu rád. Díky


24.5.06, 11:00
Příspěvek 
není snad tak velký problém ty spalovací prostoryn předělat ne???na Š130 lze po přebroušení těch postorů nandat i z Š105, protože materiál tam na to je a šrouby uchycení jsou stejné, jo a utahovací moment doporučuje až 97Nm. To, proč Š120 přocházejí o těsnění pod hlavou je zapříčiněno pávě malým utažením hlavy.... Zdar...


24.5.06, 11:46
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
a hlava ze 136-tky na 130-tku asi taky nejde co?

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


24.5.06, 14:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Lukas píše:
a hlava ze 136-tky na 130-tku asi taky nejde co?


Tak to už vůbec ne, má jinak i šrouby...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


24.5.06, 21:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek 
Bukaj píše:
Lukas píše:
a hlava ze 136-tky na 130-tku asi taky nejde co?


Tak to už vůbec ne, má jinak i šrouby...


tak zas nic, porad chcu ten rapidacky 8-mi kanal, ale motor kvuli tomu urcite menit nebudu.
Jo a vcera sem zjistil u nas v mototechne ze nova hlava na S130 stoji 3900 penez :!: to si ji radeji sundam na vrakaci za 1000

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


25.5.06, 06:16
Profil
Příspěvek 
Jo a budeš riskovat, že je prasklá, nebo vyrezlá, ti řikám, nejlepší je si sehnat dobře zajetou hlavu ze 105 a vrznout jí tam. Totiž, ona ani ta nová hlava nemusí být vpořádku. proto ti doporučuji zajetou... nech si udělat sedla na bezolovo, a spalovací prostory na 130L - A a budeš vidět jak to pojede :D


26.5.06, 17:48
Příspěvek SKODA 120GLS
Nazdar nevie mi niekto pomoct zo zvisenim vykonu na motore 120GLS?


26.5.06, 19:18
Příspěvek Re: SKODA 120GLS
tukan23 píše:
Nazdar nevie mi niekto pomoct zo zvisenim vykonu na motore 120GLS?

Vačka a vahadla ventilů ze 110LS - toť vše - vic nedoporučuji, jinak bys příliš zkrátil životnost....


29.5.06, 06:22
Příspěvek 
Anonymous píše:
Jo a budeš riskovat, že je prasklá, nebo vyrezlá, ti řikám, nejlepší je si sehnat dobře zajetou hlavu ze 105 a vrznout jí tam. Totiž, ona ani ta nová hlava nemusí být vpořádku. proto ti doporučuji zajetou... nech si udělat sedla na bezolovo, a spalovací prostory na 130L - A a budeš vidět jak to pojede :D

To je dobrej nápad :arrow: vlastní zkušenost, kupoval sem taky na vrakáčích a jedna měla naprosto podpálený a nevím proč křivý ventily jiná byla křivá jak paragraf


31.8.06, 13:45
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
Martin píše:
Potřebuju hlavu a kámoš zadřel motor 130 a bude ho dávat do šrotu.


Potřebuješ ji ještě?

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


31.8.06, 13:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz