Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Chladič Felicia https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1716 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jirkaL [ 28.8.06, 08:01 ] |
Předmět příspěvku: | Chladič Felicia |
Ahoj Tak už mám zase s tou mojí škodověnkou problém. Jedu si to takhle včera s tchánem a tchyní z Ruzině. Byli u černýho moře a jak mi tak vyprávějí zážitky, ouplně jsem zapomenul v ul.Milady Horákové (zácpa) zapnout ručně ventilátor chlazení . ( Ještě že jsem si ten vypínač nedávno dělal). Termospínač na chladiči samozřejmě selhal a já se probudil až v oblaku páry. Výsledek je díra v chladiči (roztlemená ta umělá hmota) a následný odtah. Tak tohle by se mi u starý stovky stát nemohlo. A tak se Vás chci zeptat. Je v zátce vyrovnávací nádržky pojistný ventil, anebo je normální že při přetlaku bouchne chladič? Co všechno budu muset odmontovat při výměně chladiče? Škoda Felicia 1.3BMM, stará tvář-1996. |
Autor: | Kachnis [ 28.8.06, 10:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Chladič Felicia |
my mame taky staroxichta z 96 a kdyz sme ji koupili( loni), tak po ujeti 50km nam rupnul ten bazmek co se na nej na chladici nasazuje hadice... zadnej ventil to podle myho nema pac na expanzce je obyc.sroubovaci zatka |
Autor: | Jarda S. [ 28.8.06, 18:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkusim poradit sundej masku nárazník a pak uvidíš |
Autor: | ji.kom [ 28.8.06, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
V zátce je přetlakový ventil a je zřejmě vadný, nebo se chladič otevřel dříve než on. Při demontáži chladiče se odpojí el. instalace od čidla spínání ventilátoru chl. a ventilátoru. Dále se odpojí hadice a demontují dva šrouby M 6 těsně nad horní hranou chladiče. Jsou přístupné směrem dopředu od motoru. Pak se chladič sejme z gumových lůžek, na kterých je volně položen. Ty lůžka jsou na spodní příčce. Po demontáži se přehodí sahara i s ventilátorem na nový chl. |
Autor: | jirkaL [ 29.8.06, 06:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem byl včera na vrakáči a jsem zas o něco chytřejší. V zátce je přetlakový i podtlakový ventil. Jenže jsou dva druhy zátek, starší s kovovou membránou a novější s plastovým vnitřkem. Já měl ten starší, což se rovná časované bombě . Nejčastěji prý rupne vyrovnávací nádržka. Demontáž je přesně taková jak píše ji-kom. Doporučuju těm co mají starou černou zátku s kovovým vnitřkem tuto vyměnit za novou s vnitřkem plastovým. Ta nová je žluté barvy. Jo a Sandro17, ještě žes naporadil(a) sundat motor . |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |